
G-klasa
Nova G-klasa s EQ tehnologijom.
G 580 s EQ tehnologijom uzbudljiv je korak naprijed u svijet električnih automobila, a pritom ostaje vjeran kultnom duhu G-klase. Sa svojim revolucionarnim električnim performansama, ovo vozilo kombinira najbolje od oba svijeta. Unutra ćete pronaći prostranu kabinu izrađenu s preciznošću i vrhunskim materijalima, zajedno sa svim značajkama koje biste očekivali od električnog vozila. Besprijekorno spaja bezvremensku eleganciju s offroad funkcionalnošću, što ga čini uistinu svestranim izborom. Govoreći o offroadu, potpuno nova električna G-klasa pruža nepopustljive performanse, s jedinstvenim značajkama kao što su G-TURN za okretanje osi i G-STEERING za precizna skretanja. Ovo vozilo ne radi kompromise - radi se o inovacijama i pomicanju granica.
Mercedes-Benz G 580 s EQ tehnologijom | WLTP: Potrošnja goriva, ponderirana, kombinirana: XX,X l/100 km; Potrošnja električne energije, ponderirana, kombinirana XX kWh/100 km; emisije CO₂, ponderirana, kombinirana XX g/km[3]
Potpuno električna vožnja
Elektrificirao Mercedes-Benz.
EQE i EQS modeli iz Mercedes-Benza koriste novu modularnu električnu platformu luksuzne i poslovne klase, koja je potpuno skalabilna i mogu je dijeliti svi modeli. Međuosovinski razmak, širina traga i komponente sustava kao što su baterije i pogonske jedinice promjenjivi su zahvaljujući modularnom sustavu.
Električni motori
Električni motor pretvara električnu energiju iz visokonaponske baterije u mehaničku energiju i daje impresivan pogon od prvog okretaja.
Modeli s pogonom na sve kotače koriste dva elektromotora, jedan na stražnjoj i jedan na prednjoj osovini. Kako bi se smanjila potrošnja energije i poboljšala dinamika, učinkovita raspodjela pogonskog momenta se bez stupanjsko regulira između prednje i stražnje osovine.
Visokonaponska litij-ionska baterija
Visokonaponska litij-ionska baterija središnje je skladište energije za električni pogon. I domet i performanse direktno ovise o bateriji.
Baterija se puni izvana preko električne mreže. Energija se također obnavlja putem rekuperacije pri kočenju i kod krstarenja. Za dinamički povoljno, nisko ukupno težište, baterija, koja je podijeljena u nekoliko modula, ugrađena je u podvozje.

Regenerative brake system
For additional range, there is great potential to reduce consumption through increasing energy recovery (recuperation) during overrunning engine and braking phases.
This takes place through intelligent, efficiently optimised distribution of the deceleration torques. When you release the accelerator or press the brake pedal, the electric machine initiates the initial deceleration and acts as an alternator. You can also influence recuperation performance in several stages using the shift paddles on the steering wheel. This way you can recover range while you drive. In the D AUTO recuperation level, ECO Assist intelligently adjusts the amount of recuperation to match the current driving situation.
Charging system
Thanks to a flexible charging system, the battery can be charged at both alternating current (AC) and direct current (DC) charging stations. Alternating current (AC) is available from household sockets, wallboxes and most public charging stations. DC fast-charging stations can provide higher charging power and are mainly found along motorways.
Since batteries only consume direct current, electric vehicles have an integrated onboard charger that converts alternating current (AC) into direct current (DC).
Sigurnost
Potpuno zaštićena: potpuno električna vozila Mercedes-Benza.

Sigurnost je također prioritet kod potpuno električnih modela. Svi modeli, od EQA do EQS SUV, opremljeni su raznim sigurnosnim značajkama, dizajniranim da vas zaštite prije, tijekom i nakon potencijalne opasnosti. Pronađite model koji vam odgovara i otkrijte sigurnosne inovacije Mercedes-Benza.
Punjenje električnih automobila
Jednostavno, fleksibilno i inteligentno: Mercedes-Benz rješenja za punjenje kod kuće i u pokretu.
Revolucionizirajte svoje iskustvo električne mobilnosti s električnim automobilima Mercedes-Benz i našim pionirskim rješenjima za punjenje. Na čelu održive mobilnosti, Mercedes-Benz nudi besprijekoran i praktičan ekosustav punjenja za optimizaciju vašeg putovanja. Mercedes-Benz Wallbox sustav impresionira svojom snagom punjenja, ekskluzivnim dizajnom i inteligentnom funkcionalnosti. Na cesti možete uživati u slobodi naše usluge MB.CHARGE Public[1], koja nudi pristup jednoj od najvećih svjetskih javnih mreža za punjenje uz samo jedan ugovor za punjenje[2].

Dizajn vozila
Prepoznatljiva električna estetika.
Dizajn vas također vodi u budućnost. Tipična crna prednja maska sa središnjom zvijezdom i svjetlosnim trakama sprijeda i straga jasno su prepoznatljivi. Unutrašnjost vas također pozdravlja s potpuno novim, avangardnim električnim izgledom u specifičnom dizajnu: progresivni luksuz u sportskom obliku.
EQE 350+ | WLTP: Potrošnja električne energije u kWh/100 km (kombinirano): 21.8-17.6 kWh/100 km; emisije CO2 u g/km (kombinirano): 0g/km.[4]
• Privlačna dizajnerska značajka: crna prednja maska sa središnjom zvijezdom.
• Crveno zlatni elementi u unutrašnjosti ukazuju na električni karakter.
• LED svjetlosna traka sprijeda i straga za veliku prepoznatljivost danju i noću.
• Dizajn kotača specijalno razvijen za električna vozila iz Mercedes-Benza.
[1] Kako bi se omogućilo korištenje usluga Digital Extras "MB.CHARGE Public", potreban je poseban ugovor o naplati s odabranim dobavljačem treće strane za naplatu plaćanja. Za korištenje Digitalnih dodataka potrebni su osobni Mercedes me ID i prihvaćanje Uvjeta korištenja usluga Digital Extras. Osim toga, dotično vozilo mora biti povezano s korisničkim računom. Primjenjuju se ograničenja odgovarajuće zemlje. Dodatna oprema ovisno o individualnoj konfiguraciji.
[2] Primjenjuju se uvjeti i odredbe pružatelja tarifa.
[3] Navedene brojke su brojke WLTP CO₂ određene u skladu s člankom 2. br. 3. Provedbene uredbe (EU) 2017/1153. Na temelju toga izračunate su brojke potrošnje goriva. Potrošnja energije i domet određeni su na temelju Direktive (EU) 2017/1151.
[4] Navedene brojke dobivene su u skladu s propisanim mjernim postupkom. Potrošnja energije i domet određeni su na temelju Direktive (EU) 2017/1151. Potrošnja energije i domet ovise o konfiguraciji vozila.