Proces dizajniranja odvija se u uskoj suradnji s odjelima istraživanja, razvoja i proizvodnje.

Sve počinje idejom i crtežom.

Sve počinje idejom i crtežom.

Na početku procesa dizajniranja uvijek se nalazi ideja iz koje nastaje crtež. Bilo da je riječ o bloku za skiciranje ili o ekranu – ideje, koje su dotad postojale samo u glavi dizajnera, postaju vidljive.

Iz mnoštva nastalih skica tada se odabiru najbolji nacrti i oni koje najviše obećavaju, da bi se nakon toga temeljem geometrijskih smjernica preradili na način da proporcije, dimenzije i grafika daju skladnu sliku.

Put prema prvom prototipu.

Glineni model s vjernim detaljima trodimenzionalno dočarava ideju dizajna.

Put prema prvom prototipu.

Da bi se moglo procijeniti stvarno djelovanje, prema odabranim nacrtima izrađuju se modeli od gline u omjeru 1:4 s vjernim prikazom detalja, ali prikazuju se i virtualno putem podataka koji se vizualiziraju uz pomoć „powerwalla“ – golemog zida za projekciju na kojem dizajneri svoje nacrte mogu promatrati i analizirati iz različitih perspektiva.

Dizajneri si mogu predočiti vozilo u pravim dimenzijama te, među ostalim, jednim klikom promijeniti geometriju, boju i teksturu. Obje metode imaju svoje prednosti, no virtualni svijet do današnjeg dana ne može zamijeniti modeliranje u mjerilu.

Nakon što je tim donio konačnu odluku o izboru jedne varijante, uz pomoć uređaja za skeniranje i glodalica nastaje prvi prototip u izvornom mjerilu. Svi detalji izrađuju se ručno. Rezultat je gotovo stvaran uzorak koji dočarava sve karakteristične značajke novog vozila.

Interijer nastaje.

Interijer se s nacrta prenosi u mjerilu 1:1 i razvija iznutra.
Svi detalji glinenog modela izrađuju se ručno.
Dizajneri zaduženi za „Color & Trim“ posebnu pozornost posvećuju izboru materijala i boja.

Interijer nastaje.

Interijer se na početku također dizajnira u obliku skice, odnosno vizualizacije. Glineni model u omjeru 1:1 dizajnerima pruža trodimenzionalni doživljaj razvoja oblika te mogućnost njegovog razvoja iznutra sve dok ne nastane estetski dotjeran osjećaj prostora. Izrađuje se nekoliko interijera kako bi se moglo odlučiti koji će se koncept razvijati dalje.

Za opremu površina dizajneri zaduženi za „Color & Trim“ materijale i boje biraju iz stotina uzoraka tkanine, kože, drva i metala. Djelovanje osjeta na dodir i boja priprema se i definira u „realnim uvjetima“ na temelju modela kokpita u mjerilu 1:1.

Svi elementi upravljanja i prikaza u pravilu se dizajniraju posebno za dotično vozilo i razvijaju dalje do optimuma.

Finale.

Prototip predstavlja rezultat procesa dizajniranja započetog idejom i crtežom.

Finale.

Eksterijer i interijer spajaju se u jedan model. Tim stručnjaka poput slagalice sastavlja individualno, ručno izrađene dijelove u savršeno vozilo sa svim karakterističnim obilježjima koje je gotovo identično kasnije proizvedenim serijskim vozilima. Nova zvijezda stupa na pozornicu.