Istraživačko vozilo Mercedes-Benz F015 Luxury in Motion odraz je filozofije dizajna perceptivne jasnoće.

Zahtjev koji dizajneri pritom ispunjavaju je da poduzeće bude prihvaćeno kao globalna luksuzna marka, jer luksuz je za njih više od dojma automobila, on je životni stil.

U njihovom je fokusu pritom uvijek glavni brand Mercedes-Benz čija filozofija dizajna perceptivne jasnoće definira moderan luksuz. Luksuz danas znači bezvremenost koja nadilazi pomodno. Istinski luksuz je rijedak i stoga vrlo poželjan. Pritom se sve manje radi o materijalnim vrijednostima, a sve više o emocionalnim, autentičnim doživljajima te posebice o redukciji na bitno. Visoka tehnologija u kombinaciji s tradicionalnim umijećem ručne izrade i istinsko uživanje sve više postaju središnja točka tog pojma.

Filozofija perceptivne jasnoće sažima bitnu točku branda – bipolarnost emocije i inteligencije. Dobar dizajn za dizajnere mora biti lijep i inteligentan, ili – svedeno na najbitnije – mora biti istodobno i „hot“ i „cool“. Lako je zaljubiti se u proizvode Mercedes-Benza jer su neodoljivi – ukratko: oni su „hot“. Time simboliziraju jednu stranu srži branda koju je obilježio Gottlieb Wilhelm Daimler, zajedno s erom ranih trkaćih i klasičnih automobila. Druga strana simbolizira racionalnost, onu stranu srži branda koju predstavlja Carl Friedrich Benz. Nju predstavljaju redukcija i tehnologija – proizvodi su „cool“ poput nečeg neočekivanog, nečeg što iznenađuje i što nikad prije nije viđeno. S tom filozofijom dizajneri ne stvaraju samo automobile, nego cijeli svijet modernog luksuza.

Filozofija dizajna definirana je kodeksom dizajna. On se temelji na šest smjernica koje se za svaki model tumače na odgovarajući način. Na taj način svaka klasa vozila dobiva vlastiti karakter, a i dalje ostaje prepoznatljiva kao Mercedes-Benzovo vozilo.