Svijet voznih performansi.

Jedan stav. Vaš izbor.

Potrošnja goriva, prosjek: 17 - 6,9 l/100 km | Emisije CO2, prosjek: 397 - 162 g/km | Podatak o emisijama<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO<sub>2</sub> izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila. Vrijednosti se razlikuju ovisno o kotačima/gumama.</p>

Filozofija


Filozofija.

Dobro došli u svijet AMG-a.

Snovi ljubitelja performansi. Oko toga se vrti sve što činimo u Mercedes-AMG-u. Ispuniti ih naš je zadatak, nadmašiti ih naš je ideal. Za to smo spremni uvijek učiniti još jedan korak naprijed.

Filozofija


Filozofija.

Dobro došli u svijet AMG-a.

Snovi ljubitelja performansi. Oko toga se vrti sve što činimo u Mercedes-AMG-u. Ispuniti ih naš je zadatak, nadmašiti ih naš je ideal. Za to smo spremni uvijek učiniti još jedan korak naprijed.

  • Karakter

    S one strane tehnologije postoji nešto što definira AMG-ovo vozilo – karakter.

    Na prikazu su dva karakteristična vozila AMG Performance u punoj brzini.

    S one strane tehnologije postoji nešto što definira AMG-ovo vozilo – karakter.

    Vrhunski rezultati nisu slučajnost. Nastaju tamo gdje inženjersko umijeće susreće poseban stav: duh AMG-a. Vjerujemo da uvijek iznova moramo pokušavati pomaknuti granice kako bismo postigli nove ciljeve. Ništa ne prihvaćamo kao činjenicu. Jer granice stvaraju ljudi te ih stoga upravo oni i mogu srušiti. Takvim karakterom stvaramo izvrsne performanse za autosport – i cestu. Mi to zovemo „voznim performansama“.

    Mercedes-AMG GT R: potrošnja goriva, prosjek: 11,4 l/100 km | Emisije CO2, prosjek: 259 g/km | Podatak o emisijama<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO<sub>2</sub> izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila. Vrijednosti se razlikuju ovisno o kotačima/gumama.</p>

  • Vozne performanse

    Što AMG čini AMG-om.

    Na prikazu je model AMG GT iz ptičje perspektive, lakiran u žutu boju.
    Na prikazu je model AMG GT odozdo, lakiran u žutu boju.

    Što AMG čini AMG-om.

    Naše geslo, da stalno iznova testiramo granice kako bismo postigli nove ciljeve, postaje vidljivo već u našem pristupu cjelovitog razvoja:

    naš posao počinje već prilikom projektiranja arhitekture vozila novog Mercedes-Benzovog modela. Na taj način stvaramo temelj najviših zahtjeva. Jedinstveno na tržištu vozila visokih performansi. Svaki se Mercedes-AMG u potpunosti razvija i konstruira u Affalterbachu. Savršena usklađenost svih komponenti zajedno s njihovom interakcijom rezultira vozilom koje pruža užitak u vožnji cestom, ali briljira i na trkaćoj stazi.

    Na prikazu su razne komponente vozila u virtualnom prostoru tehnike.

    Njegove nadmoćne tehnologije omogućavaju intenzivan doživljaj u vožnji koji pogađa karakter ciljne skupine. Više od 800 od ukupno 1500 djelatnika radi samo u odjelu razvoja. Organizirani prema ključnim kompetencijama bez kojih naše iznimne performanse nisu moguće. Nastavljajući se na tu snagu kompetentnosti razvijamo vozila osobitog DNK-a. DNK AMG-a.

    Mercedes-AMG GT R potrošnja goriva, prosjek: 11,4l/100 km | Emisije CO2, prosjek: 259 g/km | Podatak o emisijama<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO<sub>2</sub> izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila. Vrijednosti se razlikuju ovisno o kotačima/gumama.</p>

  • Pogon

    Ma prikazu je krupni plan 2-litrenog motora AMG Performance s četiri cilindra.

    „Snaga je početak. Vještina leži u njezinom prijenosu na cestu.“

    Christian Enderle, voditelj razvoja motora i pogonskih sklopova

    Srce AMG-ovog pogona je motor. No, tek će precizna interakcija spojke, mjenjača, pogonskog vratila i diferencijala – ukupnog pogonskog sklopa – prenijeti snagu motora na cestu. S Mercedes-AMG-om iskusit ćete ubrzanje vlastitim tijelom: neposredno, snažno, dojmljivo. Omogućavaju to jedinstveni pogonski sklopovi AMG Performance. Oni predstavljaju dinamičnu brzinu reakcije i visoku agilnost – u kombinaciji s vrhunskim rezultatima i maksimalnom učinkovitošću.

  • Dinamika vožnje

    Na cestama možete voziti. Ili na njima pokazati performansu.

    Slika zorno prikazuje dinamiku vožnje vozila Mercedes-AMG Performance.

    Na cestama možete voziti. Ili na njima pokazati performansu.

    Ceste ljude obično vode iz točke A u točku B. Za ljubitelje performansi ceste znače puno više od toga. Za njih je svaki zavoj pozivnica.

    Voze aktivno i svjesno. Uživaju u razvijanju snage svog vozila na asfaltu, dok je istodobno precizno usmjeravaju. Dinamika vožnje za njih je odraz njihove osobnosti.

    Osloboditi strast, vladati snagom: prema tom načelu vozilo Mercedes-AMG pretvara snagu u dinamiku vožnje. Svi sustavi podvozja za to su savršeno međusobno usklađeni.

    Na prikazu je interijer modela Mercedes-AMG CLA Shooting Brake.

    Pritom inovativna AMG-ova tehnologija omogućava ravnotežu između dinamike i kontrole – kao na primjer pogoni na sve kotače AMG Performance 4MATIC i 4MATIC+ razvijeni u vlastitoj režiji, inteligentno podvozje AMG RIDE CONTROL, varijabilno sportsko parametarsko upravljanje, AMG-ov visokoučinkoviti kočni sklop i optimirana aerodinamika.

    Široki spektar AMG-ovih tehnologija pritom služi jednom jedinom cilju: osjećaju da vladamo svakim zavojem – a ne on nama.

    Mercedes-AMG GT R: potrošnja goriva, prosjek: 11,4 l/100 km; emisije CO2, prosjek: 259 g/km<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO<sub>2</sub> izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila. Vrijednosti se razlikuju ovisno o kotačima/gumama.</p>

    Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake: potrošnja goriva, prosjek: 7,3 - 6,9 l/100 km; emisije CO2, prosjek: 171 - 162 g/km<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO<sub>2</sub> izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila. Vrijednosti se razlikuju ovisno o kotačima/gumama.</p>

  • Zvuk

    Na prikazu su poklopci motora triju AMG vozila s bočne strane.
    Nažalost, željeni video trenutačno nije dostupan. Molimo, pokušajte ponovno kasnije.
    Pogledajte ponovno

    „Ošit postaje bubnjić. Jer čuješ cijelim tijelom.“

    Ralph Illenberger, voditelj razvoja zvuka

    Može li se adrenalin čuti? Odgovor glasi: da! Onaj tko vozi Mercedes-AMG nikako nije tih. To već samim pokretanjem motora postaje potpuno jasno. Snažno sonorno brujanje ispušnog sustava dio je jedinstvenog zaštitnog znaka svakog vozila Mercedes-AMG – dok istodobno svaki model ima svoj vlastiti, prepoznatljivi zvučni izričaj.

    Nijansirano usklađen s dostupnim programima vožnje, cjelokupni doživljaj zvuka razvija se prilikom vožnje. Svaka situacija u vožnji tako je popraćena odgovarajućom zvučnom kulisom. Jedinstvena simfonija za ljubitelje performansi.

  • Dizajn

    Oblik slijedi brzinu.

    Na prikazu je dojmljiv prednji dio modela Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupé u designo dijamant bijeloj boji.
    Na prikazu je očaravajuća silueta modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ ispred horizonta velegrada.
    Na prikazu je očaravajući dizajn modela SL Roadster pri punoj brzini na cesti uz obalu.

    Oblik slijedi brzinu.

    Tko na cesti naiđe na Mercedes-AMG, pred sobom vidi dizajn
    u pokretu. Onaj tko vozi Mercedes-AMG, odašilje estetsku
    poruku.

    Dizajn je savršena simbioza oblika i funkcije – prevladavajući i jedinstveni govor forme koji svaki Mercedes-AMG već na prvi pogled čini beskompromisnim izrazom vjere u performansu. Karakteristične rešetke hladnjaka i veliki otvori za zrak vozilu Mercedes-AMG daju njegov karakteristični izraz lica. Markantne obloge pragova, stražnji spojleri, sve do četiriju završetaka ispušne cijevi čini vidljivima gene iz autosporta.

    Mercedes-AMG S 63 Coupé: potrošnja goriva, prosjek: 10,4l/100 km; emisije CO2, prosjek: 242 -237 g/km<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO<sub>2</sub> izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila. Vrijednosti se razlikuju ovisno o kotačima/gumama.</p>

    Mercedes-AMG E 63 S Limuzina: potrošnja goriva, prosjek: 9,1 - 8,8 l/100 km; emisije CO2, prosjek: 207 - 199 g/km<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO<sub>2</sub> izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila. Vrijednosti se razlikuju ovisno o kotačima/gumama.</p>

    Mercedes-AMG SL 65 Roadster: potrošnja goriva, prosjek: 11,9 l/100 km; emisije CO2, prosjek: 279 g/km<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO<sub>2</sub> izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila. Vrijednosti se razlikuju ovisno o kotačima/gumama.</p>

Povijest


Povijest.

50 godina voznih performansi.

Tijekom pola stoljeća Mercedes-AMG više je puta dokazao svoj položaj vrlo uspješnog branda sportskih automobila i performansi, a čini to i danas – više nego ikad. Ni u budućnosti svijet bez veće performanse neće biti zamisliv.

Povijest


Povijest.

50 godina voznih performansi.

Tijekom pola stoljeća Mercedes-AMG više je puta dokazao svoj položaj vrlo uspješnog branda sportskih automobila i performansi, a čini to i danas – više nego ikad. Ni u budućnosti svijet bez veće performanse neće biti zamisliv.

Žao nam je, ali Vaš uređaj ne podržava ovu funkciju.

Žao nam je, ali Vaš uređaj ne podržava ovu funkciju.

Molimo, pokušajte okrenuti uređaj da biste aktivirali vodoravni način prikaza. Ili koristite uređaj više razlučivosti.

50 godina na samim granicama.

Emocije – bezgranične. Od samih početaka živimo dinamiku. Mi to zovemo voznim performansama. I nastavljamo se razvijati.
Na prikazu je crno-bijela snimka trenutka iz povijesti AMG-a.
Zatvori
Važne postaje u povijesti branda performanse.

Poduzeće koje su osnovali Hans Werner Aufrecht i Erhard Melcher već 50 godina ispunjava snove ljubitelja performansi. Svoju prvu radionicu osnovali su 1967. u starom mlinu. 1971. godine AMG 300 SEL 6.8 AMG na utrci 24 sata na stazi Circuit de Spa-Francorchamps pobjeđuje u svojoj klasi te osvaja drugo mjesto u ukupnom natjecanju svih klasa.

Suradnja s Mercedes-Benzom počinje 1990. godine. S modelom C 36 AMG 1993. na tržištu se pojavljuje prvo vozilo razvijeno s Daimler-Benzom. 2005. Mercedes-AMG postaje stopostotna tvrtka kćer koncerna Mercedes-Benz Group AG te 2009. predstavlja prvo vozilo koje je u potpunosti razvio Mercedes-AMG. S modelom SLS AMG GT3 AMG 2011. ulazi u svijet autosporta. 2014. slijedi Mercedes-AMG GT, a 2015. uvođenje modela serije 43.

Na prikazu je crno-bijela snimka trenutka iz povijesti AMG-a.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Pogledajte ponovno

Postoji samo jedna opcija: uspjeh!

Strast, fascinacija, inspiracija – autosport je Hansu Werneru Aufrechtu oduvijek značio sve. Zajedno s Erhardom Melcherom stvorio je AMG. Iz strasti je nastao jedinstven doživljaj u vožnji.
Na prikazu je crno-bijela snimka trenutka iz priče o uspjehu AMG-a.
Zatvori
Na prikazu je crno-bijela snimka trenutka iz priče o uspjehu AMG-a.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Pogledajte ponovno
Naš najteži izazivač? Mi sami.
Posljednjih 50 godina ostali smo vjerni svojim mjerilima, dižući mjernu letvicu korak po korak i pritom uvijek ostavljajući trajan dojam. 1986. godine s najbržim njemačkim serijskim vozilom: modelom AMG 300 E 5.6 koji je najvećom brzinom od 303 km/h oduševio SAD. Američki tisak nadjenuo mu je čak ime „The Hammer‟ – ime koje je do današnjeg dana prisutno i nenadmašivo. Ili ipak je? Pitajte nas za 50 godina. Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ čini početak ove godine.
Na prikazu je Mercedes-AMG E63 S 4MATIC+ pokraj čekića, iskonskog mitskog simbola AMG-a.

Kako funkcionira pravi šampion?

Sve je osvojio, sve doživio – kako netko, tko je sve postigao, uspijeva motivirati samog sebe? Saznajte što potiče rekordnog šampiona Bernda Schneidera.
Na prikazu je Bernd Schneider, šampion Mercedes-AMG-a u krupnom planu.
Zatvori
Na prikazu je Bernd Schneider, šampion Mercedes-AMG-a u krupnom planu.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Pogledajte ponovno

Uključi motor. Isključi svakodnevicu.

Za koji god model se odlučili: Mercedes-AMG uvijek neizmjerno poštuje cestu. Istodobno se u svakom trenutku očituje odakle potječe brand AMG – s trkaćih staza svijeta.
Na prikazu je očaravajući AMG GT, lakiran u žutu boju, ispred obitelji vozila AMG Performance.
Zatvori
Pola stoljeća voznih performansi.

Tijekom posljednjih 50 godina brojnim uspjesima u autosportu i razvojem jedinstvenih cestovnih vozila uvijek smo nanovo uspjeli dokazati svoje pravo na položaj izvrsnog branda sportskih automobila i performansi.

Danas kao poduzeće iz Affalterbacha globalno simboliziramo izvanrednu kompetenciju za motore koja se ne odnosi samo na razvoj, nego i na filozofiju „One Man, One Engine“ prema kojoj po jedan graditelj motora montira jedan motor, i to u manufakturnom radu. Uz gotovo 100.000 isporučenih vozila u 2016. godini i time više od 40 posto rasta te najvećom ofenzivom modela u povijesti poduzeća, u novu jubilarnu godinu krećemo s rekordnim brojkama.

Na prikazu je Mercedes-AMG GT kako kontroliranim zanošenjem prelazi po trkaćoj stazi, pritom ostavljajući za sobom trag guma u obliku broja 50.

Udomaćen u kraljevskoj klasi.

Od sezone 2012. tri slova AMG sinonim su vrhunskih sportskih rezultata u Formuli 1. Predstavljaju sinonim za vozne performanse.
Na prikazu je sigurnosno vozilo Mercedes-AMG na utrci DTM 2016.
Zatvori
Na prikazu su obojica vozači Mercedes-AMG-ove Formule 1 kako slave svoj uspjeh.
Vladavina kraljevskom klasom.

Od sezone 2012. ime AMG ukorijenjeno je i u Formuli 1. No, naša strast i naša ekspertiza u trkaćem sportu sežu puno dalje u prošlost.

Tri slova AMG sinonim su za vozne performanse. Stoga je logičan korak istaknuti vezu između AMG-a i Mercedes-Benzovog angažmana u Formuli 1 zajedničkim imenom: Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Tvrtka tima u Brixworthu, Engleska, koja proizvodi motore također je preimenovana u duhu gesla „One Team“ – u Mercedes-AMG High Performance Powertrains.

Hat trickom, trima uzastopnim naslovima na FIA svjetskom prvenstvu konstruktora Formule 1, srebrne strijele su svojoj dugoj i uspješnoj povijesti autosporta dodale novo poglavlje.

Na prikazu je vozilo Mercedes-AMG Formule 1 iz 2017.

Mi ne razvijamo samo vozila.

Mi ostvarujemo snove. Naš je pogon vjera u vrhunske rezultate.
Na prikazu je model AMG GT iz ptičje perspektive, lakiran u žutu boju.
Zatvori
Naša definicija Gesamtkunstwerka:
sve komponente naših „performance“ vozila, važne za performanse, razvijamo sami. Nije ni čudo da više od 700 naših djelatnika radi u odjelu razvoja. I svi s ciljem da na kotače uvijek nanovo postave inovacije onkraj svih standarda. A to se odnosi na cjelokupno vozilo. S modelom Mercedes-AMG GT tako je lansiran već drugi sportski automobil potpuno razvijen u vlastitoj režiji. I koliko god motor zvučao sito: Mercedes-AMG GT gladan je naslova.
Na prikazu je model AMG GT odozdo, lakiran u žutu boju.
Motori koji pokreću cijelu branšu.

Ostaviti sve iza sebe. To je misija AMG-ovog motora. Snaga susreće preciznost. A rezultat je tipičan za AMG: dinamična brzina reakcije, visoka agilnost i radost okretaja koja oduševljava – kombinirano s vrhunskim rezultatima i maksimalnom učinkovitošću. Tako na primjer AMG-ov 4,0-litreni V8 biturbo motor osvaja malim emisijama i globalno najnižim vrijednostima potrošnje u svom segmentu.

Na istoj razini s motorima nalazi se i prijenos snage: AMG-ovi mjenjači omogućavaju optimalan prijenos snage motora – primjeren situaciji, kontroliran i nevjerojatno dinamičan. Dodatnu slobodu nude dostupni programi vožnje: od ekstremno sportskog do posebno učinkovitog i komfornog. Za optimalan razvoj snage i još veći užitak u vožnji.

Slika predočava program događanja „AMG Winter Sporting“.

Izložbeni automobil Mercedes-AMG Project ONE.

Hiperauto s tehnologijom iz Formule 1.
Mercedes-AMG: Mercedes-AMG Project ONE Na prikazu je model Mercedes-AMG Project One u brzoj vožnji po trkaćoj stazi.
Zatvori
Hyperformance.
Ovo izložbeno vozilo, sportski superautomobil dvosjed, po prvi put gotovo preslikava najmoderniju i najefikasniju hibridnu tehnologiju Formule 1 s trkaće staze na cestu. Očekuje se da će učinkoviti hibrid imati snagu veću od 1000 KS, njegova maksimalna brzina trebala bi premašiti 350 km/h. Ovaj izložbeni automobil kombinira neodoljive performanse na trkaćim stazama i hibridnu tehnologiju Formule 1 za svakodnevnu upotrebu s egzemplarnom učinkovitošću.
Na prikazu je hiperauto Mercedes-AMG, zasigurno najfascinantniji dvosjed koji će ikad pronaći svoj put prema cesti.
AMG Future Performance.
Svoju jedinstvenu kompetentnost na području koncepata pogona provjerenih u trkaćim sportovima Mercedes-AMG s modelom Project ONE po prvi put stavlja na cestu, a ubuduće i u serijska vozila sutrašnjice. Radi se o zahtjevu da postanemo perjanica mobilnosti orijentirane na performansu, kako bismo na taj način u svim područjima, od povezanosti sve do cjelovitih rješenja mobilnosti, osigurali da se naši kupci zahvaljujući inovativnim rješenjima i ubuduće u potpunosti mogu predati svom oduševljenju prema performansama.
Na prikazu je model Mercedes-AMG Project One u brzoj vožnji po trkaćoj stazi.

AMG Track Pace.

Vaš osobni trkaći inženjer.
Na prikazu je funkcija za pametni telefon
Zatvori
Na prikazu je funkcija Track Pace na pametnom telefonu ispred modela Mercedes-AMG GT.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Pogledajte ponovno
Zapisivač podataka za korištenje na trkaćoj stazi.
Za oba modela AMG GT Roadster na raspolaganju stoji nova funkcija AMG Track Pace. Ona je sastavni dio sustava informiranja i zabave COMAND Online u sklopu dodatne opreme koja će Appleov iPhone® pretvoriti u osobnog trkaćeg inženjera. S ovom aplikacijom kupci mogu svoj način vožnje na trkaćoj stazi analizirati, poboljšati i putem Facebooka, Youtubea ili portala AMG Private Lounge podijeliti s drugim vozačima AMG-a. Aplikacija za Apple iPhone® povezuje se putem WLAN-a s modelima AMG GT. Vozilo nakon toga u stvarnom vremenu prenosi brojne podatke na aplikaciju. Među njih se ubrajaju, primjerice, brzina, stupanj prijenosa, kut upravljača, vrijeme, položaj i ubrzanje.
Na prikazu je sustav informiranja i zabave COMAND Online s funkcijom Track Pace.
Za AMG-ove vozače utrka.
S aplikacijom također možete pohraniti vremena po krugovima ili sektorima na trkaćim stazama. U tu su svrhu na aplikaciji već pohranjeni brojni profili dionica. No, vozač može također sam zapisivati i pohraniti druge trkaće staze. Kamera Appleovog iPhonea®-a usto snima vožnju na trkaćoj stazi, tako da vozač dobiva interaktivni video svog doživljaja na utrci s prikazom svih podataka iz telemetrije.

AMG Future Performance.

50 godina AMG-a – idealan trenutak da otvorimo novo poglavlje voznih performansi.
Na prikazu je impresivni Mercedes-AMG GT Concept s pogonom EQ Power+.
Zatvori
Na prikazu je impresivni Mercedes-AMG GT Concept s pogonom EQ Power+.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Pogledajte ponovno
Ubuduće: Mercedes-AMG GT Concept.
Naše izložbeno vozilo Mercedes-AMG GT Concept pruža uvid u vrste alternativnih koncepata pogona na kojima AMG radi. Kupe s četvorim vratima povrh toga najavljuje daljnje proširenje obitelji modela AMG GT. U tu se svrhu sada treća klasa nakon vozila SLS AMG i AMG GT razvija potpuno u vlastitoj režiji u Affalterbachu. Naziv te bitni elementi dizajna na prednjem i stražnjem dijelu vozila na prvi pogled pokazuju pripadnost obitelji klase AMG GT. Oznaka „EQ Power+“ na kameri retrovizoru upućuje na dodatne performanse koje možemo očekivati od hibridnog vozila AMG-a.
Na prikazu je bočni pogled na prednji dio konceptualnog modela AMG GT Concept iz kose donje perspektive.
Hibridni pogonski sklop budućnosti.
Potpuno novi napredak predstavlja pogonski sklop modela AMG GT Concept. S modelom SLS AMG Electric Drive već smo 2010. godine dokazali da je moguće napraviti sportski superautomobil s električnim pogonom na bateriju– i to s golemim voznim performansama i maksimalnim užitkom u vožnji. Dinamiku vožnje i učinkovitost iz Formule 1 obećava planirani AMG-ov hiperauto. On predstavlja nagovještaj onoga što se trenutačno maksimalno može ostvariti hibridnom tehnologijom.
Na prikazu je model AMG GT Concept pri punoj brzini.
Moguće je da je nakon dovršetka slika došlo do izmjena na proizvodu.

One Man – One Engine


One Man – One Engine.

Visoko kvalificirani ručni rad Mercedes-AMG-a.

One Man – One Engine


One Man – One Engine.

Visoko kvalificirani ručni rad Mercedes-AMG-a.

Na prikazu je motor s potpisom.

Za razliku od serijske proizvodnje u velikim količinama u Mercedes-AMG-u se R4, V8 i V12 motori tradicionalno grade ručno prema filozofiji „One Man – One Engine“. Svaki motor montira po jedan mehaničar koji je pritom odgovoran sve – od ugradnje koljenčastog vratila u blok motora, preko montaže bregastih vratila, sve do spajanja elektrike i punjenja motornim uljem – što je jasno vidljivo po njegovom potpisu na AMG plaketi na motoru.

Vozila visokih performansi


Od elegantnih do ekstremno sportskih.

Od najjačeg serijskog 4-cilindarskog sve do superiornog 12-cilindarskog motora. Iskusite iznimnu raznolikost Mercedes-AMG-ovih vozila i dopustite da Vas ponese koncentracija voznih performansi.

Vozila visokih performansi


Od elegantnih do ekstremno sportskih.

Od najjačeg serijskog 4-cilindarskog sve do superiornog 12-cilindarskog motora. Iskusite iznimnu raznolikost Mercedes-AMG-ovih vozila i dopustite da Vas ponese koncentracija voznih performansi.

    Mercedes-AMG A-klasa

    Na prikazu je Mercedes-AMG A-klasa s bočne strane.

    Najjači kompaktni sportaš na svijetu.

     

     

    Mercedes-AMG CLA

    Na prikazu je Mercedes-AMG CLA Coupé s prednje bočne strane.

    Dinamika vožnje. Pojačana.

    Mercedes-AMG C-klasa

    Na prikazu je Mercedes-AMG C-klasa Limuzina s bočne strane.

    Snažan vrhunski sportaš.

    Mercedes-AMG CLS

    Na prikazu je Mercedes-AMG CLS s prednje strane.

    Atraktivniji, dinamičniji i s još većim sportskim karakterom.

    Mercedes-AMG E-klasa

    Na prikazu je Mercedes-AMG E-klasa Limuzina s prednje bočne strane.

    Postavlja nova mjerila.

    Mercedes-AMG G-klasa

    Na prikazu je Mercedes-AMG G-klasa s bočne strane.

    Izvrsna performansa u kombinaciji s izvrsnim dizajnom.

    Mercedes-AMG GLA

    Na prikazu je Mercedes-AMG GLA.

    Pokazuje Vam prostranstvo za koje dosad niste ni slutili da postoji.

    Mercedes-AMG GLB

    Na prikazu je Mercedes-AMG GLB iz stražnje bočne perspektive.

    Vrhunske performanse. I u svakodnevnoj upotrebi.

    Mercedes-AMG GLC

    Na slici je bočni prikaz modela Mercedes-AMG GLC.

    Snaga. Sport.

    Mercedes-AMG GLE

    Na prikazu je Mercedes-AMG GLE s prednje bočne strane.

    Očaravajuće vozne performanse i čista emocija.

    Mercedes-AMG GLS

    Na prikazu je Mercedes-AMG GLS.

    Kombinacija najboljeg: naš najotmjeniji SUV snažan kao AMG.

    Mercedes-AMG S-klasa

    Na prikazu je Mercedes-AMG S-klasa Limuzina s prednje bočne strane.

    Jedinstvena ekskluzivnost i performansa.

    Mercedes-AMG GT

    Na prikazu je Mercedes-AMG GT Coupé s prednje strane.

    Sjetite se kako je to osjećati.

    Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata

    Na prikazu je Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata s prednje bočne strane.

    Novi oblik visokih performansi.

    Mercedes-AMG SLC

    Na prikazu je Mercedes-AMG SLC Roadster s prednje bočne strane.

    Stvoren za zavoje.

    Mercedes-AMG A 45 S 4MATIC+, potrošnja goriva, prosjek: 7,3–6,9 l/100 km, emisije CO₂, prosjek: 171–162 g/km;
    Mercedes-AMG CLA 45 S 4MATIC+ Coupé, potrošnja goriva, prosjek: 7,3–6,9 l/100 km, emisije CO₂, prosjek: 171–162 g/km;
    Mercedes-AMG C 63 S Limuzina, potrošnja goriva, prosjek: 8,9–8,6 l/100 km, emisije CO₂, prosjek: 209–200 g/km;
    Mercedes-AMG CLS 53 4MATIC+ Coupé: potrošnja goriva, prosjek: 8,8-8,7 l/100 km, emisije CO₂, prosjek: 202-199 g/km;
    Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+, potrošnja goriva, prosjek: 9,1–8,8 l/100 km, emisije CO₂, prosjek: 207–199 g/km;
    Mercedes-AMG G 63: potrošnja goriva, prosjek: 13,8 l/100 km, emisije CO₂, prosjek: 322 g/km;
    Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC, potrošnja goriva, prosjek: 7,6-7,5 l/100 km, emisije CO₂, prosjek: 173-171 g/km;
    Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 12,4-12,3 l/100 km, emisije CO₂, prosjek: 282-280 g/km;
    Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 9,3 l/100 km, emisije CO₂, prosjek: 230-217 g/km;
    Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 12,3 l/100 km, emisije CO₂, prosjek: 288 g/km;
    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 8,9 l/100 km, CO₂-emisije kombinirati: 203 g/km;
    Mercedes-AMG GT S: potrošnja goriva, prosjek: 9,6-9,4 l/100 km; emisije CO₂, prosjek: 224-219 g/km;
    Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 11,3 l/100 km; emisije CO₂, prosjek: 257 g/km;
    Mercedes-AMG SLC 43: potrošnja goriva, prosjek: 7,8 l/100 km, emisije CO₂, prosjek: 178 g/km<p>Naznačene su vrijednosti „izmjerene vrijednosti CO2 prema WLTP-u&quot; sukladno čl. 2. st. 3. Provedbene uredbe (EU) 2017/1153, a koje su utvrđene u skladu s postupkom ispitivanja iz Priloga XXI. Uredbi (EU) 2017/1151. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe (EU) 2017/1151.</p>

    Slike i filmovi


    Slike i filmovi.

    Slike i filmovi


    Slike i filmovi.

    Na prikazu je vozač koji ide prema svom crvenom vozilu Mercedes-AMG GT S Performance.
    Na prikazu je Mercedes-AMG E 63 S Karavan na cesti iz donje nakošene perspektive.
    Na prikazu je dojmljiv prednji dio modela Mercedes-AMG C 63 S Coupé.
    Na prikazu je Mercedes-AMG GT R u zračnom tunelu.
    Na prikazu je serija Mercedes-AMG GLC 43 u industrijskoj hali.
    Na prikazu je Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Limuzina iz gornje nakošene perspektive.
    Na prikazu je prednji dio modela Mercedes-AMG CLA 45 Coupé.
    Na prikazu je Mercedes-AMG SL 65 Roadster na magistralnoj cesti.
    Na prikazu je Mercedes-AMG G 63 u gradskoj džungli.
    Na prikazu je Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet iz ptičje perspektive.

    Mercedes-AMG GT S: potrošnja goriva, prosjek: 9,6 – 9,4 l/100 km; emisije CO2, prosjek: 224 – 219 g/km<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO<sub>2</sub> izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila. Vrijednosti se razlikuju ovisno o kotačima/gumama.</p>

    Mercedes-AMG E 63 S Karavan: potrošnja goriva, prosjek: 9,4 - 9,1 l/100 km; emisije CO2, prosjek: 214 - 206 g/km<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO<sub>2</sub> izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila. Vrijednosti se razlikuju ovisno o kotačima/gumama.</p>

    Mercedes-AMG C 63 S Coupé: potrošnja goriva, prosjek: 8,9 - 8,6 l/100 km; emisije CO2, prosjek: 209 - 200 g/km<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO<sub>2</sub> izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila. Vrijednosti se razlikuju ovisno o kotačima/gumama.</p>

    Mercedes-AMG GT R: potrošnja goriva, prosjek: 11,4 l/100 km; emisije CO2, prosjek: 259 g/km<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO<sub>2</sub> izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila. Vrijednosti se razlikuju ovisno o kotačima/gumama.</p>

    Mercedes-AMG GLC 63 S Coupé: potrošnja goriva, prosjek: 10,7 l/100 km; emisije CO2, prosjek: 244 g/km<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO<sub>2</sub> izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila. Vrijednosti se razlikuju ovisno o kotačima/gumama.</p>

    Mercedes-AMG GLC 63 S SUV: potrošnja goriva, prosjek: 10,7 l/100 km; emisije CO2, prosjek: 244 g/km<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO<sub>2</sub> izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila. Vrijednosti se razlikuju ovisno o kotačima/gumama.</p>

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 8,9 l/100 km; emisije CO2, prosjek: 203 g/km<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO<sub>2</sub> izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila. Vrijednosti se razlikuju ovisno o kotačima/gumama.</p>

    Mercedes-AMG CLA 45 Coupé: potrošnja goriva, prosjek: 7,3 - 6,9 l/100 km; emisije CO2, prosjek: 171 - 162 g/km<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO<sub>2</sub> izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila. Vrijednosti se razlikuju ovisno o kotačima/gumama.</p>

    Mercedes-AMG SL 65: potrošnja goriva, prosjek: 11,9 l/100 km; emisije CO2, prosjek: 279 g/km<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO<sub>2</sub> izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila. Vrijednosti se razlikuju ovisno o kotačima/gumama.</p>

    Mercedes-AMG G 63: potrošnja goriva, prosjek: 13,8 l/100 km; emisije CO2, prosjek: 322 g/km<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO<sub>2</sub> izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila. Vrijednosti se razlikuju ovisno o kotačima/gumama.</p>

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet: potrošnja goriva, prosjek: 10,1 l/100 km; emisije CO2, prosjek: 229 g/km<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO<sub>2</sub> izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila. Vrijednosti se razlikuju ovisno o kotačima/gumama.</p>