Tehnički podaci.

Pregled svih podataka i činjenica.

EQC 400 4MATIC: potrošnja struje u kWh/100 km (prosjek): 21,5-20,1; emisije CO2 u g/km (prosjek): 0.[1]

Vozne performanse


Glatko ubrzava u električnu budućnost.

Vozne performanse


Glatko ubrzava u električnu budućnost.

Na prikazu je Mercedes-Benz EQC iz prednje nakošene perspektive.
Video prikazuje Mercedes-Benz EQC.
Pogledajte ponovno

5,1

s od 0 do 100 km/h

408

KS

180

km/h maksimalne brzine (ograničeno)

Novi Mercedes-Benz EQC pravi je električni SUV s mnogo mjesta i komfora. Dok ga ne ubrzate. Onda se pretvara u sportski automobil. Već iz stanja mirovanja na raspolaganju je puni okretni moment koji glatko ubrzava EQC. To razlikuje čisto električni pogon od bilo kojeg konvencionalnog benzinskog ili dizelskog motora. Rezultat je potpuno nova, očaravajuća dinamika vožnje.

EQC 400 4MATIC: potrošnja struje u kWh/100 km (prosjek): 21,5-20,1; emisije CO2 u g/km (prosjek): 0.[1]

Električni pogonski sklop


Dva motora pretvaraju električnu energiju u čisti užitak u vožnji.

Električni pogonski sklop


Dva motora pretvaraju električnu energiju u čisti užitak u vožnji.

Na prikazu je vizualizacija električnog pogonskog modula modela Mercedes-Benz EQC.
Das Video zeigt eine Visualisierung des elektrischen Antriebsmoduls des Mercedes-Benz EQC.
Pogledajte ponovno

Novorazvijena električna pogonska jedinica toliko je inovativna da su u novi EQC odmah ugrađene dvije. Po jedan elektromotor na prednjoj i stražnjoj osovini zajednički pretvaraju električnu energiju pohranjenu u bateriji u mehaničku i tako stvaraju snagu od 300 kW (408 KS). Da bi se potrošnja struje svela na najmanju moguću mjeru i da bi se maksimalizirala dinamika, električni pogonski sklopovi različito su osmišljeni: prednji elektromotor optimiran je za najveću moguću ekonomičnost uz mala do srednja opterećenja, a stražnji je predodređen za dinamičnost.

EQC 400 4MATIC: potrošnja struje u kWh/100 km (prosjek): 21,5-20,1; emisije CO2 u g/km (prosjek): 0.[1]

Baterija


Snažna i sigurna. Baterija Mercedesove kvalitete.

Visokonaponska baterija središte je novog modela Mercedes-Benz EQC. Zahvaljujući iznimno velikoj koncentraciji snage, sprema energiju za dvije električne pogonske jedinice na prednjoj i stražnjoj osovini. Da bi se ispunili visoki Mercedes-Benzovi zahtjevi za sigurnošću, baterija je zaštićena i ugrađena u pod vozila. Tako ujedno snižava težište vozila, pružajući stabilan, dinamičan osjećaj u vožnji.

Baterija


Snažna i sigurna. Baterija Mercedesove kvalitete.

Visokonaponska baterija središte je novog modela Mercedes-Benz EQC. Zahvaljujući iznimno velikoj koncentraciji snage, sprema energiju za dvije električne pogonske jedinice na prednjoj i stražnjoj osovini. Da bi se ispunili visoki Mercedes-Benzovi zahtjevi za sigurnošću, baterija je zaštićena i ugrađena u pod vozila. Tako ujedno snižava težište vozila, pružajući stabilan, dinamičan osjećaj u vožnji.

Na slici je vizualizacija baterije modela Mercedes-Benz EQC.
Video prikazuje vizualizaciju baterije modela Mercedes-Benz EQC.
Pogledajte ponovno

EQC 400 4MATIC: potrošnja struje u kWh/100 km (prosjek): 21,5-20,1; emisije CO2 u g/km (prosjek): 0.[1]

Aerodinamika


Manje otpora zraka za više dosega.

Aerodinamika


Manje otpora zraka za više dosega.

Na prikazu je Mercedes-Benz EQC iz prednje perspektive.

EQC se ubraja među najaerodinamičnije SUV-ove uz minimalnu vrijednost cw od 0,27* u svojoj aerodinamički najboljoj konfiguraciji. To je najprije vidljivo po jasnom, reduciranom dizajnu kao primjeru dosljednog razvoja jasnoće percepcije. Može se doživjeti i u uspješnim mjerama aeroakustike za smanjenje buke od vjetra i kotrljanja, a sve se to može neposredno osjetiti u obliku većeg dosega jer i kod električnih vozila aerodinamično optimiran oblik uvelike pridonosi povećanju stvarnog dosega.

U modelu EQC su u svrhu smanjenja otpora zraka provedene mnoge aerodinamične mjere, na primjer optimiranje raznih brtvi, obloga i strujanja zraka na prednjem dijelu, kotačima, donjem postroju, staklima, krovu i stražnjem dijelu.

* Vrijednost cw od 0,27 dostupna u kombinaciji s linijom AMG Line za eksterijer u dodatnoj opremi; AMG kotači od lakog metala dimenzija 19" (RSW) i ljetne gume, stepenice u optici aluminija s gumenim čepovima i bez naprave za priključenje prikolice.

EQC 400 4MATIC: potrošnja struje u kWh/100 km (prosjek): 21,5-20,1; emisije CO2 u g/km (prosjek): 0.[1]

Dimenzije


Novi EQC tako se dobro uklapa u Vaš život.

Svoju pogodnost za svakodnevnu primjenu novi EQC dokazuje do u milimetar precizno. Oduševite se njegovom raskošnom ponudom prostora. Svojim dovoljnim obujmom utovarnog prostora savršen je pratilac i na duljim putovanjima.

Dimenzije


Novi EQC tako se dobro uklapa u Vaš život.

Svoju pogodnost za svakodnevnu primjenu novi EQC dokazuje do u milimetar precizno. Oduševite se njegovom raskošnom ponudom prostora. Svojim dovoljnim obujmom utovarnog prostora savršen je pratilac i na duljim putovanjima.

Crtež s dimenzijama prikazuje Mercedes-Benz EQC s prednje strane.
Crtež s dimenzijama prikazuje Mercedes-Benz EQC s prednje strane.
Crtež s dimenzijama prikazuje Mercedes-Benz EQC sa stražnje strane.
Crtež s dimenzijama prikazuje Mercedes-Benz EQC iz bočne perspektive.
Crtež s dimenzijama prikazuje Mercedes-Benz EQC odozgo.

EQC 400 4MATIC: potrošnja struje u kWh/100 km (prosjek): 21,5-20,1; emisije CO2 u g/km (prosjek): 0.[1]

Pogon na sve kotače


Uživajte u električnoj mobilnosti u svim vremenskim uvjetima.

Potpuno varijabilni pogon na sve kotače 4MATIC moćno implementira sve što mu snažni elektromotori zadaju. Sustav prije svega u složenim uvjetima na cesti poboljšava trakciju i stabilnost vožnje: prava prednost u pogledu sigurnosti u mokrim uvjetima, na snijegu i ledu. Istodobno je 4MATIC tehnološka osnova za Vaš dinamičan užitak u vožnji.

Pritom 4MATIC glatko raspoređuje snagu između prednje i stražnje osovine – od 0 do 100 posto. Jer se elektromotorima može upravljati neovisno. Ako se izgubi trakcija na jednoj osovini, dostupno je više okretnog momenta na drugoj osovini. Tako to funkcionira kod konvencionalnog pogona vozila na sve kotače uz blokadu srednjeg diferencijala.

Pogon na sve kotače


Uživajte u električnoj mobilnosti u svim vremenskim uvjetima.

Potpuno varijabilni pogon na sve kotače 4MATIC moćno implementira sve što mu snažni elektromotori zadaju. Sustav prije svega u složenim uvjetima na cesti poboljšava trakciju i stabilnost vožnje: prava prednost u pogledu sigurnosti u mokrim uvjetima, na snijegu i ledu. Istodobno je 4MATIC tehnološka osnova za Vaš dinamičan užitak u vožnji.

Pritom 4MATIC glatko raspoređuje snagu između prednje i stražnje osovine – od 0 do 100 posto. Jer se elektromotorima može upravljati neovisno. Ako se izgubi trakcija na jednoj osovini, dostupno je više okretnog momenta na drugoj osovini. Tako to funkcionira kod konvencionalnog pogona vozila na sve kotače uz blokadu srednjeg diferencijala.

Na prikazu je vizualizacija pogona na sve kotače 4MATIC modela Mercedes-Benz EQC.

EQC 400 4MATIC: potrošnja struje u kWh/100 km (prosjek): 21,5-20,1; emisije CO2 u g/km (prosjek): 0.<p>Navedene vrijednosti dobivene su u skladu s propisanim postupkom mjerenja. Potrošnja električne energije utvrđena je na temelju Uredbe 692/2008 / EC. Brojke se razlikuju ovisno o konfiguraciji vozila.</p>