Sigurnost.

Električna vožnja s Mercedes-Benzovim sigurnosnim zahtjevima.

EQC 400 4MATIC: potrošnja struje u kWh/100 km (prosjek): 21,5-20,1; emisije CO2 u g/km (prosjek): 0.[1]

Istaknute značajke


Sustavi pomoći u vožnji modela EQC pokazuju put prema autonomnoj vožnji.

Sustavi pomoći u vožnji najnovije generacije mogu upozoriti primjereno situaciji, podržati vozača i čak reagirati automatizirano. Na primjer održati razmak, brzinu ili ostati u traci. Sve to osjetno rasterećuje vozača.

Istaknute značajke


Sustavi pomoći u vožnji modela EQC pokazuju put prema autonomnoj vožnji.

Sustavi pomoći u vožnji najnovije generacije mogu upozoriti primjereno situaciji, podržati vozača i čak reagirati automatizirano. Na primjer održati razmak, brzinu ili ostati u traci. Sve to osjetno rasterećuje vozača.

Sustav aktivne pomoći za ograničenje brzine

Sustav može ograničenje brzine koje prepozna sustav pomoći za prometne znakove po želji automatski preuzeti kao unaprijed određenu brzinu za sustav aktivne pomoći za održavanje sigurnosnog razmaka DISTRONIC

i na taj način prilagoditi brzinu vožnje trenutačno vrijedećem ograničenju.

Sustav aktivne pomoći za održavanje sigurnosnog razmaka DISTRONIC

DISTRONIC trajno podržava automatskom regulacijom brzine i razmaka, a ovisno o opremi sadrži i sustav aktivne pomoći za ograničenje brzine,

produženo automatsko ponovno pokretanje u zastoju i prilagođavanje brzine koje se temelji na dionici puta s prepoznavanjem zastoja prometa.

PRE-SAFE® PLUS

Ako prijeti udarac straga, stražnje upozoravajuće žaruljice brzo trepću i tako privlače pozornost vozaču iza. Preventivno se aktiviraju reverzibilni zatezači pojasa.

Vozilu koje stoji blokiraju se kočnice. S jedne strane to smanjuje potisak prema naprijed, kao i sile koje djeluju na putnike, a s druge smanjuje rizik od sekundarne nesreće.

Asistent za upravljanje i izbjegavanje prepreka

Kad asistent za upravljanje i izbjegavanje prepreka prepozna opasnost od sudara s pješacima koji prelaze cestu, može pomoći u provedbi kontroliranih manevara izbjegavanja.

Sustav podržava vozača precizno izračunatim dodatnim zakretnim momentima i zatim ponovno vraća vozilo na pravocrtno upravljanje. Dostupno pri brzinama od 20 do 70 km/h.

Sustav aktivne pomoći pri parkiranju sa sustavom PARKTRONIC

U poprečnim parkirnim mjestima sustav Vam pomaže prilikom parkiranja prema naprijed i unatrag, a u uzdužnim parkirnim mjestima i prilikom parkiranja unatrag.

A kad sustav aktivne pomoći pri parkiranju provede taj postupak, u obrnutom Vam smjeru pomaže pri izlaženju iz parkirnog mjesta.

EQC 400 4MATIC: potrošnja struje u kWh/100 km (prosjek): 21,5-20,1; emisije CO2 u g/km (prosjek): 0.[1]

Pomoć u vožnji


Sustavi pomoći najnovije generacije.

EQC Vas podržava u gotovo svakoj situaciji u vožnji, a osobito Vas rasterećuje na dugim dionicama.

Pomoć u vožnji


Sustavi pomoći najnovije generacije.

EQC Vas podržava u gotovo svakoj situaciji u vožnji, a osobito Vas rasterećuje na dugim dionicama.

Na prikazu je Mercedes Benz EQC s prednje strane.

EQC 400 4MATIC: potrošnja struje u kWh/100 km (prosjek): 21,5-20,1; emisije CO2 u g/km (prosjek): 0.[1]

Svjetlo i vidljivost


Bolja vidljivost i očaravajući prikazi.

Inovativna LED tehnologija i inteligentno upravljanje dugim svjetlima pretvaraju noć u dan, a novi EQC u još sigurnijeg pratioca.

Svjetlo i vidljivost


Bolja vidljivost i očaravajući prikazi.

Inovativna LED tehnologija i inteligentno upravljanje dugim svjetlima pretvaraju noć u dan, a novi EQC u još sigurnijeg pratioca.

Na prikazu je prednje svjetlo MULTIBEAM LED modela Mercedes-Benz EQC.

MULTIBEAM LED

Na slici je vizualizacija načina funkcioniranja sustava prilagodljivih dugih svjetala Plus u modelu Mercedes-Benz EQC.

Sustav prilagodljivih dugih svjetala Plus

EQC 400 4MATIC: potrošnja struje u kWh/100 km (prosjek): 21,5-20,1; emisije CO2 u g/km (prosjek): 0.[1]

Parkiranje


Vozi električno, parkira automatski.

Paketi za parkiranje u dodatnoj opremi senzorima i kamerama pomažu vozaču prilikom traženja parkirnog mjesta te ulaženja u parkirno mjesto i izlaženja iz njega.

Parkiranje


Vozi električno, parkira automatski.

Paketi za parkiranje u dodatnoj opremi senzorima i kamerama pomažu vozaču prilikom traženja parkirnog mjesta te ulaženja u parkirno mjesto i izlaženja iz njega.

Na prikazu je interijer Mercedes-Benzovog modela EQC.

EQC 400 4MATIC: potrošnja struje u kWh/100 km (prosjek): 21,5-20,1; emisije CO2 u g/km (prosjek): 0.[1]

Integralna sigurnost


Zaštita prije, tijekom i nakon nesreće.

Kad prepozna opasnost, aktiviraju se preventivne mjere. Nakon nesreće Vaš EQC pruža podršku čak i spasilačkoj službi.

Integralna sigurnost


Zaštita prije, tijekom i nakon nesreće.

Kad prepozna opasnost, aktiviraju se preventivne mjere. Nakon nesreće Vaš EQC pruža podršku čak i spasilačkoj službi.

Na slici je vizualizacija načina funkcioniranja sustava aktivne pomoći pri kočenju u modelu Mercedes-Benz EQC.

Sustav aktivne pomoći pri kočenju

Na prikazu je vizualizacija načina funkcioniranja sustava PRE-SAFE® u modelu Mercedes-Benz EQC.

Sustav PRE-SAFE®

x

Zaštita vozila URBAN GUARD

EQC 400 4MATIC: potrošnja struje u kWh/100 km (prosjek): 21,5-20,1; emisije CO2 u g/km (prosjek): 0.<p>Navedene vrijednosti dobivene su u skladu s propisanim postupkom mjerenja. Potrošnja električne energije utvrđena je na temelju Uredbe 692/2008 / EC. Brojke se razlikuju ovisno o konfiguraciji vozila.</p>