Punjenje i domet.

Saznajte više o inteligentnim rješenjima za punjenje kod kuće, u gradu ili na putovanju.

EQC 400 4MATIC: potrošnja struje u kWh/100 km (prosjek): 21,5-20,1; emisije CO2 u g/km (prosjek): 0.[1]

Doseg


Koliko daleko mogu stići s modelom EQC?

S modelom EQC se u više aspekata ne morate brinuti o dosegu. Zahvaljujući velikoj visokonaponskoj bateriji iskoristivog energetskog kapaciteta od 80 kWh (NEDC), moguć je električni doseg između 445 km i 471 km prema NEDC-u*. To je dovoljno za mnoge svakodnevne dionice, a velikom broju ljudi pokriva i put do radnog mjesta i natrag. A ako ipak budete morali puniti vozilo, EQC je opremljen mnogim tehnologijama tako da ne morate voditi brigu o planiranju. Pritom su, na primjer, korisni aktivan nadzor dosega i navigacija s električnom inteligencijom.

Doseg


Koliko daleko mogu stići s modelom EQC?

S modelom EQC se u više aspekata ne morate brinuti o dosegu. Zahvaljujući velikoj visokonaponskoj bateriji iskoristivog energetskog kapaciteta od 80 kWh (NEDC), moguć je električni doseg između 445 km i 471 km prema NEDC-u*. To je dovoljno za mnoge svakodnevne dionice, a velikom broju ljudi pokriva i put do radnog mjesta i natrag. A ako ipak budete morali puniti vozilo, EQC je opremljen mnogim tehnologijama tako da ne morate voditi brigu o planiranju. Pritom su, na primjer, korisni aktivan nadzor dosega i navigacija s električnom inteligencijom.

Na prikazu je multimedijski zaslon u modelu Mercedes-Benz EQC.

Doseg (NEDC)  

445-471 km*  

Koliko daleko zaista mogu stići s modelom EQC?  

Koliko daleko zaista mogu stići s modelom EQC?  

Opravdano pitanje na koje postoji odgovor: ovisi.
Potrošnja i stvarni električni doseg ovise o individualnom korisniku, njegovom načinu vožnje, brzini vožnje, profilu dionice, uvjetima okoliša, vanjskoj temperaturi te dodatnoj potrošnji klima-uređaja ili grijanja sjedala. No EQC Vas ni u tom slučaju neće ostaviti na cjedilu: pomoću programa vožnje Max Range možete maksimalno povećati električni doseg. Zahvaljujući taktilnom povratnom impulsu u haptičkoj papučici gasa, pomaže Vam pronaći optimalnu i najučinkovitiju putnu brzinu vodeći računa o odgovarajućoj situaciji u prometu i odabranom odredištu navigacije.

* Potrošnja struje i doseg izračunati su na temelju Uredbe 692/2008/EZ. Potrošnja struje i doseg ovise o konfiguraciji vozila. – U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.

EQC 400 4MATIC: potrošnja struje u kWh/100 km (prosjek): 21,5-20,1; emisije CO2 u g/km (prosjek): 0.[1]

Inteligentni sustav gospodarenja energijom


Proširili smo svoj doseg razmišljanja da biste Vi mogli voziti opuštenije.

Da bi izvukao još više iz dosega, EQC raspolaže mnogim inteligentnim sustavima koji podupiru najštedljiviji mogući način vožnje s mogućnošću predviđanja. Pritom pomažu vozaču u želji za najvećim mogućim dosegom i aktivno mu pomažu da uvijek opušteno stigne do svog željenog odredišta.

Inteligentni sustav gospodarenja energijom


Proširili smo svoj doseg razmišljanja da biste Vi mogli voziti opuštenije.

Da bi izvukao još više iz dosega, EQC raspolaže mnogim inteligentnim sustavima koji podupiru najštedljiviji mogući način vožnje s mogućnošću predviđanja. Pritom pomažu vozaču u želji za najvećim mogućim dosegom i aktivno mu pomažu da uvijek opušteno stigne do svog željenog odredišta.

Na prikazu je izbornik načina vožnje na multimedijskom zaslonu modela Mercedes-Benz EQC.

Načini vožnje

Na prikazu je ilustracija načina funkcioniranja haptičke papučice gasa u modelu Mercedes-Benz EQC.

Haptička papučica gasa

Na prikazu je digitalni kombinirani instrument modela Mercedes-Benz EQC s aktiviranim sustavom pomoći za ekološku vožnju.

Sustav pomoći za ekološku vožnju

Aktivni nadzor dosega

Rekuperacija

Na prikazu je multimedijski zaslon u modelu Mercedes-Benz EQC.

Navigacija s električnom inteligencijom

EQC 400 4MATIC: potrošnja struje u kWh/100 km (prosjek): 21,5-20,1; emisije CO2 u g/km (prosjek): 0.[1]

EQC 400 4MATIC: potrošnja struje u kWh/100 km (prosjek): 21,5-20,1; emisije CO2 u g/km (prosjek): 0.[1]

Mogućnosti punjenja


Punite EQC jednostavno kao i svoj pametni telefon.

Infrastruktura za punjenje optimalno je prilagođena Vašim individualnim potrebama. Mercedes-Benz stoga nudi visok stupanj fleksibilnosti. Komforno brzo kod kuće na zidnoj stanici za punjenje? Na putu na javnim stanicama za punjenje? Ili zaustavljanje na autocesti na stanici za brzo punjenje? Sve je to moguće da bi punjenje bilo maksimalno komforno.

Mogućnosti punjenja


Punite EQC jednostavno kao i svoj pametni telefon.

Infrastruktura za punjenje optimalno je prilagođena Vašim individualnim potrebama. Mercedes-Benz stoga nudi visok stupanj fleksibilnosti. Komforno brzo kod kuće na zidnoj stanici za punjenje? Na putu na javnim stanicama za punjenje? Ili zaustavljanje na autocesti na stanici za brzo punjenje? Sve je to moguće da bi punjenje bilo maksimalno komforno.

    Punjenje kod kuće.

    Slika vizualizira postupak punjenja u modelu Mercedes-Benz EQC s Mercedes-Benzovim zidnim punjačem Home.

    Putem naših zidnih punjača, Mercedes-Benzovog zidnog punjača Home i inteligentnog zidnog punjača „eBox Professional” koji nudi innogy, svoj novi EQC možete napuniti kod kuće – brzo, komforno i sigurno. Zidni punjač može se instalirati na kuću, u garaži ili na nadstrešnicu za Vaše vozilo i radi s izmjeničnom strujom. Kad instalirate zidni punjač, velika snaga napajanja i srazmjerno kraće vrijeme punjenja postat će Vaša svakodnevica.
    U brojkama to znači: na zidnom punjaču i sa snagom napajanja od 7,4 kW možete do triput brže napuniti EQC nego na klasičnoj utičnici.

    Punjenje na putu.

    Na prikazu je Mercedes-Benz EQC iz bočne perspektive.

    EQC možete puniti na nebrojenim javnim stanicama za punjenje izmjeničnom ili istosmjernom strujom. Dok ste u gradu ili restoranu možete puniti vozilo, primjerice, na javnoj stanici za punjenje izmjeničnom strujom pomoću kabela za punjenje iz serijske opreme snage napajanja 7,4 kW. A na dužim dionicama EQC možete brzo napuniti na stanicama za brzo punjenje istosmjernom strujom koje se, primjerice, nalaze na mnogim odmorištima uz autocestu. Iskoristite mrežu punionica visoke snage IONITY koja postoji duž svih važnih europskih glavnih prometnica i profitirajte od povoljnije cijene zahvaljujući partnerskom ugovoru.
    Aktivacija i plaćanje na svim se javnim stanicama za punjenje odvija sasvim jednostavno putem usluge Mercedes me Charge*.

    Digitalne usluge

    Na prikazu je aplikacija Mercedes me Charge na pametnom telefonu.

    Uz usluge na daljinu i navigacijske usluge* za Vas smo u jednom paketu već ujedinili mnoge korisne usluge. Tako, na primjer, uz navigaciju optimiranu za EQC imate odgovarajuću sigurnost dosega i možete optimalno planirati nužna zaustavljanja radi punjenja. Mnoge informacije, kao što su razina napunjenosti baterije ili preostali doseg, možete također saznati komforno na putu uz aplikaciju Mercedes me App. Tako ste u svako doba optimalno informirani i mnogo opušteniji za vrijeme dugih vožnji.

    * Za korištenje usluga potrebno se registrirati na Mercedes me Portalu te dati pristanak na uvjete korištenja za usluge Mercedes me connect. Osim toga, odgovarajuće vozilo mora biti povezano s korisničkim računom. Za korištenje usluge Mercedes me Charge uključujući Ionity dodatno se potrebno registrirati na Mercedes me Charge User Portalu i upisati informacije o plaćanju.Trenutačno u Njemačkoj nije osigurana široka pokrivenost rješenjima za punjenje i obračunavanje usklađenima sa Zakonom o mjeriteljstvu i kalibraciji. Zbog toga u pojedinačnim slučajevima, među ostalim, može doći do odstupanja u iznosu punjenja i obračuna koji radi pružatelj usluge mobilnosti. Ako imate pitanja, obratite se društvu Digital Charging Solutions GmbH.

    EQC 400 4MATIC: potrošnja struje u kWh/100 km (prosjek): 21,5-20,1; emisije CO2 u g/km (prosjek): 0.[1]

    EQ – pitanja i odgovori


    Vaša najvažnija pitanja u vezi električne vožnje.

    EQ – pitanja i odgovori


    Vaša najvažnija pitanja u vezi električne vožnje.

      • Stvarni doseg na električni pogon

        Zašto je stvarni doseg na električni pogon često kraći od navedenog?

        Doseg na električni pogon varira ovisno o individualnom ponašanju u vožnji, o profilu dionice i o uvjetima okoliša. Na električni pogon duže ćete putovati ako pomoću sustava pomoći za ekološku vožnju vozite anticipativno i koristite rekuperaciju odnosno funkciju vožnje u praznom hodu. Dodatni potrošači kao što su grijanje sjedala ili klima-uređaj također utječu na doseg.

      • Tehnologija punjenja izmjeničnom i istosmjernom strujom

        Koja je razlika između tehnologije punjenja izmjeničnom i istosmjernom strujom?

        U načelu se baterije elektrificiranih vozila mogu puniti isključivo istosmjernom strujom (DC). Međutim, sve utičnice za kućanstvo, Mercedes-Benzov zidni punjač, innogy eBox professional i većina javnih stanica za punjenje isporučuju izmjeničnu struju (AC), baš kao i „utičnice jake struje”. Da bi se omogućilo punjenje, u vozilu je ugrađen punjač – pretvarač AC/DC. Pretvara izmjeničnu struju u potrebnu istosmjernu struju. Pritom su moguće snage napajanja od 2,3 kW do 7,4 kW – ovisno o izvoru izmjenične struje.

      • Ekološka prihvatljivost

        Koliko su uistinu ekološki prihvatljivi električni automobili?

        Koliko će vožnja u konačnici biti ekološki prihvatljiva, u velikoj mjeri ovisi o ponašanju u vožnji i o načinu punjenja. Pritom je, među ostalim, bitno koju struju punite, tj. koristi li se stvarno „zelena” struja ili mješavina različitih energija. Mnoge javne stanice za punjenje opskrbljuju se zelenom strujom, a opskrba zelenom strujom može se vrlo jednostavno ugovoriti i za privatna kućanstva.

      EQC 400 4MATIC: potrošnja struje u kWh/100 km (prosjek): 21,5-20,1; emisije CO2 u g/km (prosjek): 0.<p>Navedene vrijednosti dobivene su u skladu s propisanim postupkom mjerenja. Potrošnja električne energije utvrđena je na temelju Uredbe 692/2008 / EC. Brojke se razlikuju ovisno o konfiguraciji vozila.</p>