Najbolje iz dva svijeta.

Otkrijte Mercedes-Benzove modele Plug-in hibrid.

Najbolje iz dva svijeta.

Otkrijte Mercedes-Benzove modele Plug-in hibrid.

Najbolje iz dva svijeta.

Otkrijte Mercedes-Benzove modele Plug-in hibrid.

Što je EQ Power?


Veća snaga, manja potrošnja.

Što je EQ Power?


Veća snaga, manja potrošnja.

Naši modeli EQ Power s plug-in hibridnim pogonom spajaju najbolje iz dvaju svjetova: dinamiku i učinkovitost elektromotora s dometom motora s unutarnjim izgaranjem. U gradskom prometu mogu voziti isključivo na električni pogon, puniti se kod kuće ili na javnim stanicama za punjenje, a na dugim dionicama pružaju uobičajeni komfor kratkog vremena punjenja.

Otkrij vozila EQ Power


Mercedes-Benzova vozila EQ Power.

Otkrij vozila EQ Power


Mercedes-Benzova vozila EQ Power.

U obuhvatnoj Mercedes-Benzovoj floti EQ Power možete pronaći pravo vozilo s plug-in hibridnim pogonom za svaki zahtjev.

„Svatko ima različite zahtjeve prema svom automobilu. Postoji li plug-in hibrid koji savršeno odgovara mojim potrebama?“

Zasigurno. Bez obzira želite li svoj plug-in hibrid koristiti isključivo u gradu ili svakodnevno putujete dužim dionicama. Naša velika flota svakome nudi odgovarajući model.

  • C-klasa 350 e Limuzina

    Na prikazu je C-klasa Limuzina C 350 e s plug-in hibridnim pogonom s prednje bočne strane.

    Potrošnja struje C-klase 350 e Limuzine u kombiniranom voznom ciklusu: 13,2-11,0 kWh/100 km<p>U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p>; potrošnja goriva, prosjek: 2,4-2,1 l/100 km; emisije CO2, prosjek: 54-48 g/km<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO2 izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila.</p>.

    +31 km

    dometa na električni pogon<p>U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p>

    5,9 s

    od 0-100 km/h

    C 350 e Limuzina.

    C 350 e Limuzina.

    Njezina tehnologija omogućava optimalnu učinkovitost, dojmljivu dinamiku, a zahvaljujući omogućenoj pretklimatizaciji vozila i dosad neviđeni komfor. I sve to uz pogodnost za svakodnevnu primjenu, tipičnu za C-klasu.

    Ispod normirane potrošnje od 2,5 litre<p>U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p> – C 350 e Limuzina i C 350 e Karavan su najštedljiviji modeli među svim C-klasama. Unatoč tome, nikako ne gubite dinamiku: uz sistemsku snagu od 205 kW (279 KS) s najvećim okretnim momentom od 600 Nm, C 350 e Limuzina ubrzava u manje od 6,0 s od 0 do 100 km/h. Sam motor s unutarnjim izgaranjem daje 155 kW i 350 Nm. A elektromotor snage 60 kW i s 340 Nm omogućava super dodatnu snagu prilikom ubrzavanja. Odnosno, u gradu potpuno sam pokreće vozilo do 31<p>U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p> kilometra.

    Eksterno punjenje visokonaponske baterije jednako je brzo kao i jednostavno (cca 90 min putem zidnog punjača/punionice ili cca 180 min na utičnici za kućanstvo). Pravu ugodnu klimu pruža pretklimatizacija, a C 350 e Limuzina u svakodnevnoj primjeni osvaja obujmom prtljažnika od 335 litre koji je dojmljiv za plug-in hibridna vozila.

  • C-klasa 350 e Karavan

    Na prikazu je C-klasa Karavan C 350 e s plug-in hibridnim pogonom iz kose bočne perspektive.

    Potrošnja struje C-klase 350 e Karavan u kombiniranom voznom ciklusu: 13,8 – 11,7 kWh/100 km<p>U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p>; potrošnja goriva, prosjek: 2,4-2,1 l/100 km; emisije CO2, prosjek: 55-49 g/km<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO2 izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila.</p>.

    +31 km

    dometa na električni pogon<p>U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p>

    6,2 s

    od 0-100 km/h

    C 350 e u izvedbi Karavana.

    C 350 e u izvedbi Karavana.

    Plug-in hibridna tehnologija modela C 350 e Karavan omogućava optimalnu učinkovitost, dojmljivu dinamiku, a zahvaljujući omogućenoj pretklimatizaciji vozila i dosad neviđeni komfor. I sve to uz pogodnost za svakodnevnu primjenu, tipičnu za C-klasu.

    Ispod normirane potrošnje od 2,5 litre<p>U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p> – C 350 e Limuzina i C 350 e Karavan su najštedljiviji modeli među svim C-klasama. Unatoč tome, nikako ne gubite dinamiku: sam motor s unutarnjim izgaranjem daje 155 kW i 350 Nm. A elektromotor snage 60 kW i s 340 Nm omogućava super dodatnu snagu prilikom ubrzavanja. Odnosno, u gradu potpuno sam pokreće vozilo do 31<p>U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p> kilometra.

    Eksterno punjenje visokonaponske baterije jednako je brzo kao i jednostavno (cca 90 min putem zidnog punjača/punionice ili cca 180 min na utičnici za kućanstvo). Pravu ugodnu klimu pruža pretklimatizacija, a C 350 e Karavan u svakodnevnoj primjeni osvaja obujmom prtljažnika od 350 litre (odnosno 1370 litre s preklopljenom stražnjom klupom za sjedenje) koji je dojmljiv za plug-in hibridna vozila.

  • E-klasa 350 e

    Na prikazu je E-klasa Limuzina E 350 e s plug-in hibridnim pogonom iz kose bočne perspektive.

    Potrošnja struje E-klase 350 e u kombiniranom voznom ciklusu: 14,0-11,5 kWh/100 km<p>U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p>; potrošnja goriva, prosjek: 2,5-2,1 l/100 km<p>U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p> emisije CO2, prosjek: 57-49 g/km<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO2 izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila.</p>.

    +33 km

    dometa na električni pogon<p>U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p>

    6,2 s

    od 0-100 km/h

    E 350 e.

    E 350 e.

    Prva E-klasa s plug-in hibridnom tehnologijom: model E 350 e na upečatljiv način ujedinjuje agilne vozne performanse i lokalnu vožnju bez emisija. Svojim kombiniranim pogonskim sustavom koji se sastoji od motora s unutarnjim izgaranjem i elektromotora predvodnik je svoje klase vozila.

    Hibridni pogon sastoji se od 4-cilindarskog benzinskog motora snage 155 kW (211 KS) i s maksimalno 350 Nm. Podržan je elektromotorom snage 65 kW (88 KS) i s maksimalno 440 Nm. Idealno za grad: E 350 e i do 33 km<p>U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p> vozi isključivo na struju, a time i bez lokalnih emisija. Izvan grada u električnom pogonu može dosegnuti i do 130 km/h. Dodatan potisak daje funkcija boost. Ona dodatnim okretnim momentom elektromotora omogućava osjetnu dodatnu agilnost.

    E 350 e brz je i prilikom punjenja: visokonaponska baterija napunjena je za 1,5 sata na zidnom punjaču, a za maksimalno 3 sata na utičnici za kućanstvo. Inteligentni potpuno hibridni pogon dodatno podržava vozača u učinkovitom načinu vožnje. Rezultat: optimalno iskorišten domet i lokalna vožnja bez emisija tamo gdje je to potrebno.

  • GLC 350 e 4MATIC

    Na prikazu je model GLC 350 e 4MATIC s plug-in hibridnim pogonom iz kose bočne perspektive.

    Potrošnja struje modela GLC 350 e 4MATIC u kombiniranom voznom ciklusu: 15,2 – 13,9 kWh/100 km<p>U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p>; potrošnja goriva, prosjek: 2,7-2,5 l/100 km<p>U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p> emisije CO2, prosjek: 64-59 g/km<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO2 izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila.</p>.

    +34 km

    dometa na električni pogon<p>U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p>

    5,9 s

    od 0-100 km/h

    GLC 350 e 4MATIC. Prvi SUV srednje veličine s plug-in hibridnom tehnologijom.

    GLC 350 e 4MATIC. Prvi SUV srednje veličine s plug-in hibridnom tehnologijom.

    GLC 350 e 4MATIC izvlači najbolje iz svakog pogona: snagu, smirenost i ekstremnu učinkovitost. Pogonski sustav kombinira užitak u agilnoj vožnji s vrlo niskom potrošnjom goriva i lokalnom vožnjom bez emisija.

    GLC 350 e 4MATIC do 34 km<p>U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p> vozi isključivo na struju. Svojom sistemskom snagom od 235 kW (320 KS) i sistemskim okretnim momentom od 560 Nm postavlja nova mjerila u svom segmentu. U isključivo električnom pogonu postiže maksimalnu brzinu od 140 km/h.

    Litijsko-ionska visokonaponska baterija kapaciteta 8,7 kWh (22 Ah) napunjena je za maksimalno 2 sata na stanici za punjenje, a za nešto više od 4 sata na uobičajenim utičnicama za kućanstvo. Dodatno se može puniti rekuperacijom tijekom vožnje. To poboljšava raspoloživost potrebne energije za osobito učinkovitu vožnju.

  • GLC 350 e 4MATIC Coupé

    Na prikazu je model GLC 350 e 4MATIC Coupé s plug-in hibridnim pogonom u prednjoj bočnoj perspektivi.

    Potrošnja struje modela GLC 350 e 4MATIC Coupé u kombiniranom voznom ciklusu: 15,2-13,9 kWh/100 km[1]; potrošnja goriva, prosjek: 2,7-2,5 l/100 km<p>U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p>; emisije CO2, prosjek: 64-59 g/km<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO2 izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila.</p>.

    +34 km

    dometa na električni pogon<p>U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p>

    5,9 s

    od 0-100 km/h

    GLC 350 e 4MATIC Coupé.

    GLC 350 e 4MATIC Coupé.

    Životni stil uz učinkovitost i sportski karakter: plug-in hibrid GLC 350 e 4MATIC Coupé na potpuno novoj razini kombinira agilnu dinamiku vožnje sa štedljivom potrošnjom.

    GLC 350 e 4MATIC Coupé pokreće motor s unutarnjim izgaranjem snage 155 kW (211 KS) i s 350 Nm te električni pogon snage 85 kW (116 KS) i s 340 Nm. To rezultira ukupnom sistemskom snagom od 235 kW (320 KS). Osobito agilnu dinamiku vožnje omogućavaju funkcija boost s dodatnim okretnim momentom i pogon na sve kotače 4MATIC.

    Punjenje litijsko-ionske visokonaponske baterije također je brzo: napunjena je za maksimalno 2 sata na stanicama za punjenje i za nešto više od 4 sata na utičnici za kućanstvo. Inteligentni potpuni hibridni pogon za što učinkovitije korištenje električnog pogona uzima u obzir tijek ceste i situaciju u prometu. Za Vas to znači optimalno korištenje dometa na električni pogon i veću učinkovitost.

  • GLE 500 e 4MATIC

    Na prikazu je eksterijer modela GLE 500 e 4MATIC s plug-in hibridnim pogonom s bočne prednje strane.

    Potrošnja struje modela GLE 500 e 4MATIC u kombiniranom voznom ciklusu: 18,0-16,7 kWh/100 km<p>U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p>; potrošnja goriva, prosjek: 3,7-3,3 l/100 km<p>U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p>; emisije CO2, prosjek: 84-78 g/km<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO2 izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila.</p>.

    +30 km

    dometa na električni pogon<p>U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p>

    5,3 s

    od 0-100 km/h

    GLE 500 e 4MATIC.

    GLE 500 e 4MATIC.

    Na jedinstven način spaja ekološku prihvatljivost i užitak u vožnji.

    Sa sistemskom snagom od 325 kW (442 KS) uz najveći okretni moment od 650 Nm GLE 500 e 4MATIC nudi iznimno dojmljive vozne performanse. V6-cilindarski benzinski motor s turbopunjačem daje 245 kW (333 KS) i maksimalnih 480 Nm okretnog momenta; elektromotor sa stalnim magnetima pridonosi do 85 kW (115 KS) snage i 340 Nm okretnog momenta. Odnosno, elektromotor pokreće vozilo potpuno sam – na udaljenost i do 30 kilometara<p>U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p> te uz brzinu do 130 km/h.

    Litijsko-ionska visokonaponska baterija energetskog kapaciteta 8,7 kWh napunjena je za maksimalno 2 sata na stanici za punjenje te za maksimalno 4 sata na uobičajenim utičnicama za kućanstvo. A tijekom vožnje puni se rekuperacijom da bi poboljšala raspoloživost potrebne energije. Za osobito učinkovitu vožnju – ili za dodatan okretni moment, funkciju boost, na primjer prilikom pretjecanja.

Objašnjenje pogona EQ Power


Otkrij pogon EQ Power.

Kombinacija električnog i benzinskog motora nudi potpuno nov doživljaj u vožnji. Saznajte više o pojedinim pogonskim komponentama pogona EQ Power.

Objašnjenje pogona EQ Power


Otkrij pogon EQ Power.

Kombinacija električnog i benzinskog motora nudi potpuno nov doživljaj u vožnji. Saznajte više o pojedinim pogonskim komponentama pogona EQ Power.

Mercedes-Benz EQ Power: plug-in hibridni pogon.

Utičnica za punjenje

Visokonaponska litijsko-ionska baterija može se eksterno puniti putem utičnice za punjenje koja se nalazi u stražnjem odbojniku desno.

Zahvaljujući inteligentnom sustavu punjenja u vozilu, bateriju možete puniti na zidnom punjaču, putem uobičajene utičnice za kućanstvo ili na jednoj od sve rasprostranjenijih javnih punionica.

Litijsko-ionska visokonaponska baterija

Potpuno napunjena baterija omogućava, ovisno o modelu, više od 30 km vožnje
isključivo na električni pogon, a time i vožnju bez lokalnih emisija.

Hibridni mjenjač uključujući električni stroj

U hibridnoj jedinici serijskog 9-stupanjskog mjenjača 9G-TRONIC potpuno su integrirani elektromotor te dodatna spojka za odvajanje motoraizmeđu električnog i motora s unutarnjim izgaranjem.

Motor s unutarnjim izgaranjem

Ovisno o modelu, Ottovi motori s četiri ili šest cilindara kombiniraju se s hibridnim modulima i baterijama različitih razina snage.

Snagu motora s unutarnjim izgaranjem prema potrebi dodatno podržava elektromotor – za dodatnu snagu prilikom ubrzavanja. Rezultat su vozne performanse koje ujedinjuju užitak u vožnji i komfor s minimalnom potrošnjom i niskim emisijama.

Rekuperativni sustav kočenja

Rekuperacija omogućava regeneraciju energije u fazama potiska i kočenja.

Najveći potencijal smanjenja potrošnje kod hibridnih pogona nalazi se u maksimalnom povećanju regeneracije energije u fazama potiska i kočenja. Kad pritisnete papučicu kočnice, prvo će električni stroj preuzeti usporavanje i pritom djelovati kao generator.

Potrošnja struje E-klase 350 e u kombiniranom voznom ciklusu: 14,0-11,5 kWh/100 km<p>U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p>; potrošnja goriva, prosjek: 2,5-2,1 l/100 km<p>U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p> emisije CO2, prosjek: 57-49 g/km<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO2 izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila.</p>.


Punjeni inženjerskim duhom.

Otkrijte inovativne funkcije koje vožnju vozila EQ Power čine ne samo učinkovitijom, nego i komfornijom.


Punjeni inženjerskim duhom.

Otkrijte inovativne funkcije koje vožnju vozila EQ Power čine ne samo učinkovitijom, nego i komfornijom.

Programi vožnje


Programi vožnje u plug-in hibridu.

Bilo da je riječ o komfornom, osobito učinkovitom ili sportskom: ovisno o modelu, na raspolaganju Vam stoji pet programa vožnje

Programi vožnje


Programi vožnje u plug-in hibridu.

Bilo da je riječ o komfornom, osobito učinkovitom ili sportskom: ovisno o modelu, na raspolaganju Vam stoji pet programa vožnje

Program vožnje C (Komfort):

Standardna postavka je odmjereni modus Komfort umjerene potrošnje.

Program vožnje S (Sport):

Veća agilnost i dinamika sa sportski tvrđim namještanjem upravljanja i podvozja (uz AIRMATIC), spontanija reakcija motora na dodavanje brzine te izmijenjena vremena prebacivanja stupnjeva prijenosa (uz 7G-TRONIC PLUS).

Program vožnje S+ (Sport Plus):

U modusu Sport Plus možete u kombinaciji s ovjesom AIRMATIC dodatno povećati sportski karakter. Podvozje i pogonski sklop usklađeni su još dinamičnije; funkcija ECO Start Stop se deaktivira.

Program vožnje E (Economy):

Usklađenost na što nižu potrošnju goriva staloženom brzinom reakcije motora, ranim vremenima prebacivanja stupnjeva prijenosa (uz 7G-TRONIC PLUS) i modificiranom snagom grijanja sjedala, grijanja stražnjeg stakla i klima-uređaja. Program u kombinaciji s hibridnom tehnologijom podržava takozvanu „vožnju u praznom hodu“ i „vožnju u praznom hodu +“: kad vozač otpušta papučicu gasa, vozilo koristi vlastitu kinetičku energiju i „klizi“ cestom štedeći gorivo.

Program vožnje I (Individual):

Vozaču nudi mogućnost potpuno po želji kombinirati karakteristike upravljanja, pogonskog sklopa i podvozja – od učinkovitog, preko komfornog, sve do sportskog. Odabir se vrši jednostavno i komforno putem izbornika za konfiguraciju u glavnoj jedinici.

U unaprijed konfiguriranim programima vožnje također je moguće individualno prilagoditi pojedine parametre, poput funkcije ECO Start Stop ili postavke razine vozila. Prilikom promjene programa vožnje vraćaju se pohranjene postavke odgovarajućeg modusa.

Režimi vožnje


Režimi vožnje u plug-in hibridu.

Režimi vožnje


Režimi vožnje u plug-in hibridu.

Odabrani režim vožnje prikazuje se u kombiniranom instrumentu plug-in hibrida.

Inteligentan sustav upravljanja pogonom samostalno odabire idealnu kombinaciju motora s unutarnjim izgaranjem i električnog stroja za što učinkovitiju uporabu energije i dometa. Tko želi, može i sam mijenjati režime vožnje.

Ovisno o programu vožnje, na raspolaganju stoje četiri režima vožnje:

Hibrid: sve funkcije hibrida, poput električnog pogona, potiska i rekuperacije dostupne su i koriste se, ovisno o situaciji u vožnji i dionici, s automatskom prilagodbom optimalne potrošnje.

E-MODE: služi za isključivo električnu vožnju – na primjer u centru grada ili kad je litijsko-ionska visokonaponska baterija dovoljno napunjena za preostalu dionicu puta.

E-SAVE: razina napunjenosti litijsko-ionske visokonaponske baterije ostaje očuvana – za kasniju vožnju na isključivo električni pogon. Električni pogon je zbog toga samo ograničeno dostupan.

CHARGE: služi za punjenje litijsko-ionske visokonaponske baterije putem motora s unutarnjim izgaranjem tijekom vožnje. Pritom se ne može koristiti električni pogon.

Pogonska strategija koja se temelji na dionici puta


Anticipativno na putu.

Pogonska strategija koja se temelji na dionici puta


Anticipativno na putu.

Pogonska strategija koja se temelji na dionici obuhvatno i istodobno nenametljivo Vas podržava u najučinkovitijem načinu vožnje. Preuzima od Vas brigu o optimalnom slijedu različitih režima vožnje, koristeći podatke navigacijskog sustava COMAND Online. Nakon što unesete odredište, sustav upravlja punjenjem i pražnjenjem litijsko-ionske visokonaponske baterije za optimalno korištenje energije na cijeloj dionici.

Na taj način omogućava, na primjer, stizanje do gradova sa što punijom baterijom da biste u vožnji sa čestim zaustavljanjem i kretanjem mogli voziti učinkovito i često električnim pogonom. Pogonska strategija koja se temelji na dionici puta izvan gradova omogućava optimalnu prilagodbu razine napunjenosti litijsko-ionske visokonaponske baterije preostalim dijelovima dionice.

Haptička papučica gasa


Osjetno učinkovitija vožnja.

Haptička papučica gasa


Osjetno učinkovitija vožnja.

Haptička papučica gasa olakšava promjenu režima vožnje: kad tijekom vožnje na električni pogon u modusu E-MODE osjetite taktilni povratni impuls u papučici gasa, iskoristili ste maksimalno raspoloživu snagu električne vožnje. Ubrzavate li i dalje, uključit će se motor s unutarnjim izgaranjem. Dvostrukim impulsom sustav pomoći ECO signalizira da biste u konkretnoj situaciji u vožnji trebali maknuti nogu s papučice gasa da biste isključili motor s unutarnjim izgaranjem.

Rekuperacija i vožnja u praznom hodu


Onaj tko koči, dobiva: energiju.

Veći električni doseg zahvaljujući rekuperaciji: pri usporavanju oduzimanjem gasa (modus kretanja bez gasa) i kočenjem elektromotor radi kao generator i stvara kočni moment na kotačima. Pritom dobivena električna energija vraća se u bateriju i time povećava njezinu razinu napunjenosti.

Rekuperacija i vožnja u praznom hodu


Onaj tko koči, dobiva: energiju.

Veći električni doseg zahvaljujući rekuperaciji: pri usporavanju oduzimanjem gasa (modus kretanja bez gasa) i kočenjem elektromotor radi kao generator i stvara kočni moment na kotačima. Pritom dobivena električna energija vraća se u bateriju i time povećava njezinu razinu napunjenosti.

Na raspolaganju stoje sljedeća četiri stupnja rekuperacije:

D+: vožnja u praznom hodu, bez rekuperacije
D: umjerena rekuperacija
D–: visoki stupanj rekuperacije
DAuto: rekuperacija ovisna o situaciji u prometu

Za dodatnu uštedu energije motor se u takozvanoj vožnji u praznom hodu potpuno isključuje i otpaja. Vozilo se nastavlja kotrljati bez gubitaka motora s unutarnjim izgaranjem uslijed otpora.

Na multimedijskom zaslonu prikazuje se protok energije u plug-in hibridnom vozilu.

Osobito učinkovitu regeneraciju energije, a time i povećanje dometa, omogućava dodatna oprema s radarom podržanim rekuperativnim sustavom kočenja. Sustav koristi podatke radarske senzorike sustava COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS da bi prema potrebi povećao rekuperaciju, a time i usporavanje, ili ih smanjio na nulu.