Nova C-klasa Cabriolet.

Uvijek teži boljem.

Najvažnije značajke vozila


Dinamika je stav.

Da ni u jednom trenutku ne počivate, nego uvijek iznova dokazujete snagu inovacija.

Najvažnije značajke vozila


Dinamika je stav.

Da ni u jednom trenutku ne počivate, nego uvijek iznova dokazujete snagu inovacija.

Na prikazu je Mercedes-Benzova C-klasa Cabriolet s prednje bočne strane.

Svaki put sve bolja

Na prikazu je Mercedes-Benzova C-klasa Cabriolet s nagnutim pogledom s prednje bočne strane.

Jedinstven komfor vožnje sa spuštenim krovom

Na prikazu je Mercedes-Benzova C-klasa Cabriolet s prednje bočne strane.

Sportski dizajn

Na prikazu je kokpit Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.

Digitalni kokpit

Na prikazu je Mercedes-Benzova C-klasa Cabriolet sa stražnje bočne strane.

Mercedes-Benz Intelligent Drive

Na prikazu je interijer Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.

Ambijentalna rasvjeta

Novosti


Nova C-klasa Cabriolet spremna je za pokret.

Mnoge inovacije pružaju još veću dinamiku.

Novosti


Nova C-klasa Cabriolet spremna je za pokret.

Mnoge inovacije pružaju još veću dinamiku.

EQ Boost. Snaga budućnosti.

EQ Boost označava snažno ubrzanje i nečujnu vožnju u praznom hodu uz smanjenu potrošnju goriva. U tu se svrhu benzinski motor inteligentno elektrificira putem integriranog starter-generatora.

Prednja svjetla MULTIBEAM LED s dugim svjetlima ULTRA RANGE.

Nova C-klasa Cabriolet kao da može gledati u budućnost: supermoderna prednja svjetla u LED tehnologiji neobičnog dizajna svijetle još preciznije, svijetlije i inteligentnije nego ikad.

Putem 84 svjetlosne diode kojima se individualno može upravljati, svjetlo se uključuje upravo tamo gdje je potrebno. Integrirana duga svjetla ULTRA RANGE na slobodnoj ravnoj dionici mogu doseg svjetlosnog snopa povećati na zakonski dopušten maksimum.

Zaslon multimedijskog sustava

Zaslon multimedijskog sustava visoke razlučivosti s dijagonalom ekrana 26 cm (10,25") posebno će povećati dojam kvalitete interijera Vašeg vozila.

Zahvaljujući većoj razlučivosti od 1920 x 720 piksela, uživat ćete u vrhunskoj kvaliteti slike s kristalno jasnim prikazom svih sadržaja informiranja i zabave.

DYNAMIC BODY CONTROL

Prijelaz iz otmjenog kabrioleta u očaravajući sportski automobil: vrlo jednostavno, pritiskom na dugme.

Uzmite fino podešavanje podvozja u svoje ruke: s funkcijom DYNAMIC BODY CONTROL pronaći ćete savršenu ravnotežu maksimalne agilnosti i visokog komfora koja odgovara uvjetima na cesti i Vašem osobnom načinu vožnje.

Komforno upravljanje ENERGIZING

Nova C-klasa Cabriolet oduševljava ne samo svojom snagom, već pospješuje i ugodu vozača. S komfornim upravljanjem ENERGIZING u dodatnoj opremi.

Ambijentalna rasvjeta sa 64 boje, zvučni sustav i sustav mirisa AIR-BALANCE umreženi su te putem programa poput „Vitalnost” ili „Svježina” mogu povećati produktivnost i ugodu vozača i putnika.

Dizajn vozila


Nova C-klasa Cabriolet pokazuje se iznutra i izvana u vrhunskoj formi.

Nova C-klasa Cabriolet dolazi izravno s priprema i predstavlja se iznutra i izvana u najboljoj formi.

Dizajn vozila


Nova C-klasa Cabriolet pokazuje se iznutra i izvana u vrhunskoj formi.

Nova C-klasa Cabriolet dolazi izravno s priprema i predstavlja se iznutra i izvana u najboljoj formi.

We are sorry, your device does not support this function.

We are sorry, your device does not support this function.

Please try and turn the device to activate landscape mode. Or use a device with a higher resolution.

Fiksiran pogled prema sljedećem cilju.

Dizajn prednjeg dijela nove C-klase Cabriolet već na prvi pogled prenosi osjećaj snage i dinamike. Prednja LED svjetla visoke učinkovitosti u serijskoj opremi djeluju osobito kvalitetno.
Na prikazu je Mercedes-Benzova C-klasa Cabriolet s prednje bočne strane.
Close
Na prikazu su prednja svjetla MULTIBEAM LED Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.

Moderna prednja svjetla MULTIBEAM LED s dugim svjetlima ULTRA RANGE isijavaju želju za brzinom.

Rešetka strukture dijamanta linije AMG Line.

U središtu prednjeg dijela nalazi se rešetka strukture dijamanta s Mercedesovom zvijezdom i lamelom.
Na prikazu je rešetka strukture dijamanta s Mercedesovom zvijezdom Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.

Sportski dizajn.

Izražajan dizajn AMG Line eksterijeru nove C-klase Cabriolet daje sportsko ekskluzivnu notu. Time izražavate jasan stav u korist snažnog dizajna.
Na prikazu je Mercedes-Benzova C-klasa Cabriolet s bočne strane.
Close
Na prikazu je stražnji dio Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.

AMG donji rub stražnjeg odbojnika u optici difuzora s umetkom u crnoj boji tvori snažan završetak linije AMG Line.

Ovdje se prikazuje budućnost.

Novi upravljač s kontrolnim tipkama osjetljivima na dodir, potpuno digitalni instrumenti i zasloni, uključujući najnoviju generaciju sustava informiranja i zabave, te glasovno upravljanje omogućavaju supermoderno upravljanje.
Na prikazu je kokpit Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.
Close
Na prikazu je podloga osjetljiva na dodir Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.

Moderno i ugodno odmorište za ruku: otmjena podloga osjetljiva na dodir s prekidačem za platneni krov.

Na prikazu je upravljač s kontrolnim tipkama osjetljivima na dodir Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.

Novi multifunkcijski upravljač s kontrolnim tipkama osjetljivima na dodir.

Na prikazu su ukrasni elementi Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.

Moderna elegancija koju možete osjetiti: novo ukrasno drvo hrast u crnoj boji, otvorenih pora.

Sustav zagrijavanja zraka oko glave AIRSCARF u dodatnoj opremi grije vrat i potiljak.

Na prikazu je zagrijavanje zraka oko glave AIRSCARF Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.

Spektakularno postavlja interijer u središte pozornosti: ambijentalna rasvjeta sa 64 dostupne boje.

Na prikazu je interijer Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.
Close
Na prikazu je zaslon multimedijskog sustava veličine 10,25" Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.

Novi zaslon multimedijskog sustava visoke razlučivosti dostupan je u veličini do 10,25".

Sigurnost i pomoć


Komfor koji povećava učinkovitost i besprijekorna sigurnost.

Bilo da se nalazite u prometnoj špici, na dugoj noćnoj vožnji ili na nepoznatim cestama, Vaša Vas nova Mercedes-Benzova C-klasa Cabriolet osjetno rasterećuje upravo u stresnim situacijama. Iza toga stoji koncept koji svaku vožnju u Mercedes-Benzu čini sigurnom i jedinstvenom: Mercedes-Benz Intelligent Drive. Jer je vrijeme koje provodite iza upravljača Vaše vrijeme. Vrijeme za opuštanje. Vrijeme za punjenje baterija. Kako biste na svoje odredište stigli prije svega sigurno, ali svakako i opušteni.

Sigurnost i pomoć


Komfor koji povećava učinkovitost i besprijekorna sigurnost.

Bilo da se nalazite u prometnoj špici, na dugoj noćnoj vožnji ili na nepoznatim cestama, Vaša Vas nova Mercedes-Benzova C-klasa Cabriolet osjetno rasterećuje upravo u stresnim situacijama. Iza toga stoji koncept koji svaku vožnju u Mercedes-Benzu čini sigurnom i jedinstvenom: Mercedes-Benz Intelligent Drive. Jer je vrijeme koje provodite iza upravljača Vaše vrijeme. Vrijeme za opuštanje. Vrijeme za punjenje baterija. Kako biste na svoje odredište stigli prije svega sigurno, ali svakako i opušteni.

Imati širok pogled, a da drugima ne dođete preblizu.

Svjetlo uključuje preko 84 LED žaruljice kojima se može individualno upravljati upravo tamo gdje je potrebno. Na taj način prednja svjetla svijetle preciznije, svijetlije i inteligentnije nego ikad.

Integrirana duga svjetla ULTRA RANGE na slobodnoj ravnoj dionici mogu doseg svjetlosnog snopa povećati na zakonski dopušten maksimum, a time i na duljinu do 650 metara.

Nova C-klasa Cabriolet gotovo svugdje ima svoje oči.

Četiri umrežene kamere integrirane u vozilo omogućavaju realističan sveobuhvatni pogled za najbolju moguću vidljivost prilikom različitih manevara parkiranja i ranžiranja.

Na taj način imate ne samo pregled nad preprekama ispod razine prozora, nego i potporu kod ulaženja na parkirno mjesto i izlaženja s njega.

Koristi vrijeme prije prometne nesreće.

Preventivni sustav zaštite putnika može pomoću mnoštva mjera znatno smanjiti rizik od ozljeda u slučaju moguće prometne nesreće.

Posebno inovativan: sustav PRE-SAFE® Sound može proizvesti šum u zvučnicima i time izazvati zaštitni refleks. Sluh se nakratko isključuje i na taj način štiti od glasnih zvukova sudara.

Rasterećenje je najveći komfor.

Djelomično autonomna vožnja, autonomno kočenje i aktivna potpora prilikom manevara izbjegavanja i kočenja omogućavaju veću sigurnost za sve sudionike u prometu.

Svaki Mercedes pomaže drugome.

Putem usluge Car-to-X-Communication vozila s odgovarajućom opremom mogu međusobno razmijeniti informacije i zapravo upozoriti jedna druge, primjerice na opasne situacije na cesti.

Tehnologije Mercedes-Benz Intelligent Drive


Mercedes-Benz Intelligent Drive: detalji o tehnologijama.

Tehnologije Mercedes-Benz Intelligent Drive


Mercedes-Benz Intelligent Drive: detalji o tehnologijama.

Sustav aktivne pomoći za održavanje sigurnosnog razmaka DISTRONIC

DISTRONIC može samostalno održavati željeni razmak do vozila ispred Vas.

Paket pomoći u vožnji Plus

Paket pomoći u vožnji Plus povezuje najmodernije sustave sigurnosti i pomoći.

Sustav upozoravanja na vozila u mrtvom kutu

Sustav može upozoriti na veliku opasnost u cestovnom prometu: vozila u mrtvom kutu.

Sustav PRE-SAFE®

PRE-SAFE® predstavlja sveobuhvatnu proaktivnu zaštitu putnika.

Paket za sigurnost u stražnjem dijelu vozila

Paket sadrži važne mjere zaštite za putnike u stražnjem dijelu vozila.

Paket za zadržavanje smjera

Paket za zadržavanje smjera štiti Vas od posljedica nehotičnog napuštanja vozne trake.

AIR BODY CONTROL

Zračni ovjes postavlja mjerila udobnosti. Amortizaciju možete namjestiti individualno.

DYNAMIC BODY CONTROL

Novo podvozje omogućava veću dinamiku i užitak u vožnji pritiskom na dugme.

Na prikazu je Dynamic Select na zaslonu multimedijskog sustava.

DYNAMIC SELECT

Paket za parkiranje s kamerom od 360°

Kamera od 360° na zaslonu multimedijskog sustava prikazuje cjelokupno područje oko vozila.

Paket za parkiranje s kamerom za vožnju unatrag

Optimalan komfor pri parkiranju unatrag pruža elegantno integrirana kamera za vožnju unatrag.

Paket integracije pametnog telefona

Mnogim sadržajima svog pametnog telefona, poput aplikacija i glazbe, možete upravljati putem vozila.

Na prikazu je bezkabelski sustav Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.

Bezkabelski sustav punjenja za mobilne terminalne uređaje

Na prikazu je head-up zaslon Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.

Head-up zaslon

Na prikazu je podloga osjetljiva na dodir s upravljačkim gumbom Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.

Podloga osjetljiva na dodir s upravljačkim gumbom

Na prikazu su prednja svjetla MULTIBEAM LED Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.

MULTIBEAM LED

Na prikazu su prednja LED svjetla visoke učinkovitosti Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.

Prednja LED svjetla visoke učinkovitosti

Vozne karakteristike


Dinamika na razini sportskog automobila.

Omogućavaju je visoke tehnologije. I jedan pritisak na tipku.

Vozne karakteristike


Dinamika na razini sportskog automobila.

Omogućavaju je visoke tehnologije. I jedan pritisak na tipku.

Na prikazu je podvozje DYNAMIC BODY CONTROL Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.

Podvozje DYNAMIC BODY CONTROL

Na prikazu je podvozje AIR BODY CONTROL Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.

AIR BODY CONTROL

Na prikazu je automatski mjenjač 9G-TRONIC Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.

Automatski mjenjač 9G-TRONIC

Na prikazu je pogon na sve kotače 4MATIC Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.

Pogon na sve kotače 4MATIC

Telematika i navigacija


Ovdje se prikazuje budućnost.

Putem dodira, informacija koje kao da lebde u zraku i kristalno jasnih piksela.

Telematika i navigacija


Ovdje se prikazuje budućnost.

Putem dodira, informacija koje kao da lebde u zraku i kristalno jasnih piksela.

Na prikazu je bezkabelski sustav Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.

Bezkabelski sustav punjenja za mobilne terminalne uređaje

Na prikazu je integracija pametnog telefona na zaslonu multimedijskog sustava.

Integracija pametnog telefona

Na prikazu je potpuno digitalni kombinirani instrument Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.

Novi zasloni

Na prikazu je head-up zaslon Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.

Head-up zaslon

Na prikazu je zaslon multimedijskog sustava Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.

COMAND Online

Mercedes-AMG


Dinamična na prvi pogled.

Mercedes-AMG


Dinamična na prvi pogled.

  • Mercedes-AMG C-klasa

    Mercedes-AMG

    Na prikazu su 3 modela Mercedes-AMG C Cabriolet.

    Modeli Mercedes-AMG C-klase Cabriolet: C 43, C 63 i C 63 S.

    Mercedes-AMG

    Brojne prilagodbe eksterijera, interijera te ispod poklopca motora ne ostavljaju mjesto dvojbi: performanse i dinamika značajno su poboljšane i čine Mercedes-AMG C-klasu Cabriolet još privlačnijom.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC Cabriolet: potrošnja goriva prosjek: 9,8-9,5 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 223-218 g/km
    Mercedes-AMG C 63 Cabriolet: potrošnja goriva prosjek: 10,4 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 236 g/km
    Mercedes-AMG C 63 S Cabriolet: potrošnja goriva prosjek: 10,4 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 236 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO2 koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

  • Mercedes-AMG C 43 4MATIC

    Novak – ne i početnik

    Na prikazu je Mercedes-AMG C 43 4MATIC Cabriolet s prednje bočne strane odozgo.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC Cabriolet predstavlja se s AMG rešetkom hladnjaka s dvostrukom lamelom.

    Na prikazu je Mercedes-AMG C 43 4MATIC Cabriolet sa stražnje bočne strane odozgo.

    Markantni difuzor i dva okrugla dvostruka završetka ispušne cijevi predstavljaju čistu performansu.

    Na prikazu je interijer modela Mercedes-AMG C 43 4MATIC Cabriolet s gledišta suvozača.

    Novi AMG upravljač s tipkama osjetljivima na dodir nudi brojne mogućnosti upravljanja.

    Na prikazu je 3,0-litreni V6 biturbo motor modela Mercedes-AMG C 43 4MATIC Cabriolet s prednje bočne strane.

    Snaga 3,0-litrenog V6 biturbo motora povećana je na 287 kW<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>Angaben zur Nennleistung und zum Nenndrehmoment nach Verordnung (EG) Nr. 715/2007 in der gegenwärtig geltenden Fassung.

    "> (390 KS).

    Novak – ne i početnik

    Veća snaga motora i sportski izoštrena izvedba čine Mercedes-AMG C 43 4MATIC Cabriolet u novoj verziji modela još privlačnijim. Svojim jedinstvenim dizajnom i povećanjem snage 3,0-liternog V6 biturbo motora na 287 kW<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> (390 KS) Mercedes-AMG C 43 4MATIC Cabriolet predstavlja iznimno privlačan ulazak u svijet performansi. Eksterijer vozila otklanja svaku sumnju u njegovo porijeklo: novi AMG donji rub prednjeg odbojnika i AMG rešetka hladnjaka s dvostrukom lamelom te novi donji rub stražnjeg odbojnika s markantnim difuzorom i dvama okruglim dvostrukim poliranim završecima ispušne cijevi savršeno ističu utjelovljenje njegove pogodnosti za svakodnevnu primjenu i sportski karakter. Zahvaljujući pogonu na sve kotače AMG Performance 4MATIC i mjenjaču s devet stupnjeva prijenosa SPEEDSHIFT TCT, možete optimalno osjetiti njegove kvalitete sportskog vozila.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC Cabriolet: potrošnja goriva prosjek: 9,8-9,5 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 223-218 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO2 koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

    287

    Snaga u kilovatima<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> (385 KS)

    4,8 s

    Ubrzanje od 0 do 100 km/h u sekundama

  • Mercedes-AMG C 63

    Snaga u kombinaciji s klasom

    Na prikazu je model Mercedes-AMG C 63 Cabriolet s prednje bočne strane.

    Markantna maska hladnjaka tipična za AMG čini Mercedes-AMG C 63 Cabriolet još sportskijim.

    Na prikazu je interijer modela Mercedes-AMG C 63 i C 63 S Cabriolet s pogledom prema prednjim sjedalima.

    Čisti ugođaj sportskog automobila zahvaljujući interijeru ekskluzivno oblikovanom za Mercedes-AMG C 63 i C 63 S.

    Na prikazu je AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor i podvozje AMG RIDE CONTROL s bočne strane.

    Podvozje AMG RIDE CONTROL i uobičajeno snažan AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor osiguravaju snagu i kontrolu.

    Snaga u kombinaciji s klasom

    Sportski dizajn i ekstremna dinamika: Mercedes-AMG C 63 Cabriolet utjelovljuje performanse koje možete iskusiti. Izvedba prednjeg dijela vozila s novom maskom hladnjaka specifičnom za AMG to dokazuje već na prvi pogled. No, ispod poklopca motora snage 350 kW<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> (476 KS) i okretnog momenta 650 Nm na raspolaganju također stoje rezerve snage tipične za AMG koje će mjenjač s devet stupnjeva prijenosa AMG SPEEDSHIFT MCT pretvoriti u čistu voznu performansu. Osjećaj AMG-a primjetan je i u svakom detalju interijera – rezultat je fuzija odabranih materijala i sportskog ozračja.

    Mercedes-AMG C 63 Cabriolet: potrošnja goriva prosjek: 10,4 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 236 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO2 koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

    350

    Snaga u kilovatima<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> (469 KS)

    4,2 s

    Ubrzanje od 0 do 100 km/h u sekundama

  • Mercedes-AMG C 63 S

    Performanse na najvišoj razini snage

    Na prikazu je Mercedes-AMG C 63 S Cabriolet s prednje bočne strane.

    Pravi predvodnik i s bočne strane: Mercedes-AMG C 63 S Cabriolet.

    Na prikazu je Mercedes-AMG C 63 S Cabriolet s prednje bočne strane.

    Mrvicu brži od svog „malog“ brata: Mercedes-AMG C 63 S Cabriolet.

    Na prikazu je Mercedes-AMG C 63 S Cabriolet sa stražnje bočne strane.

    Još privlačniji zahvaljujući novom donjem rubu s još naglašenijim difuzorom.

    Na prikazu je interijer modela Mercedes-AMG C 63 i C 63 S Cabriolet s pogledom prema prednjim sjedalima.

    Čisti ugođaj sportskog automobila zahvaljujući interijeru ekskluzivno oblikovanom za Mercedes-AMG C 63 i C 63 S.

    Na prikazu je AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor i podvozje AMG RIDE CONTROL s bočne strane.

    Podvozje AMG RIDE CONTROL i uobičajeno snažan AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor osiguravaju snagu i kontrolu.

    Performanse na najvišoj razini snage

    Mercedes-AMG C 63 S Cabriolet predstavlja se u markantnijoj i izražajnijoj izvedbi nego ikad – i to ne samo zahvaljujući novom dizajnu prednjeg dijela s maskom hladnjaka specifičnom za AMG. Novooblikovani stražnji dio također pridonosi sportskom dizajnu vozila. AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor snage 375 kW<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> (510 KS) i okretnog momenta 700 Nm stavlja na cestu rezerve snage tipične za AMG. Mjenjač s devet stupnjeva prijenosa AMG SPEEDSHIFT MCT oduševljava kratkim vremenima reakcije i varijabilnim doživljajem u vožnji zahvaljujući programima vožnje AMG DYNAMIC SELECT „Comfort“, „Sport“, „Sport+“, „Klizak teren“ i „Individual“ te programu „RACE“ ekskluzivnom za Mercedes-AMG C 63 S.

    Mercedes-AMG C 63 S Cabriolet: potrošnja goriva prosjek: 10,4 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 236 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO2 koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

    375

    Snaga u kilovatima<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> (503 KS)

    4,1 s

    Ubrzanje od 0 do 100 km/h u sekundama

Slike i filmovi


Nova C-klasa Cabriolet spremna za ushit, preuzimanje i dijeljenje.

Slike i filmovi


Nova C-klasa Cabriolet spremna za ushit, preuzimanje i dijeljenje.

Na prikazu je Mercedes-Benzova C-klasa Cabriolet s bočne strane.
Na prikazu je Mercedes-Benzova C-klasa Cabriolet s prednje bočne strane.
Na prikazu je kokpit Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.
Na prikazu je Mercedes-Benzova C-klasa Cabriolet sa stražnje bočne strane.
Na prikazu je kokpit Mercedes-Benzove C-klase Cabriolet.
Video prikazuje Mercedes-Benzovu C-klasu Cabriolet iz različitih perspektiva.
Watch again