U okviru mjere učitat će se ažurirani softver za upravljanje motorom Vašeg vozila. Učitavanje ažurirane verzije traje do jedan sat.


    Potrebni korektivni radovi za kupca će, naravno, biti besplatni.


    Za početak ne morate ništa poduzimati.


    Pisanim putem ćemo Vas obavijestiti ako bi Vaše vozilo trebalo biti uključeno u servisnu akciju te kad će biti dostupni odgovarajući ažurirani softveri.


    U dopisu ćemo Vas zamoliti da dogovorite termin u servisnoj radionici. Budući da se ažurirane verzije još moraju razviti, termin možete dogovoriti tek kad dobijete naš dopis.


    Osim toga, nudimo online alat s kojim naši kupci lako mogu provjeriti hoće li njihovo vozilo biti obuhvaćeno servisnom akcijom.


    Daimler će nakon odobrenja Saveznog ureda za motorna vozila (KBA) u najkraćem mogućem roku ažurirati programe o kojima je riječ u obliku ažuriranog softvera.

    Obavijestit ćemo svoje kupce čim budemo imali ažurirane softvere.


    To može potrajati još nekoliko mjeseci.


    Prema pravnom stajalištu Saveznog ureda za motorna vozila (KBA) moraju se promijeniti određene specifične kalibracije funkcija u upravljanju motorom u vozilu.


    Daimler protiv naloga Saveznog ureda za motorna vozila (KBA) ulaže žalbu te će otvorena pravna pitanja po potrebi rješavati i na sudu.


    Kod osobnih vozila radi se isključivo o varijantama vozila s normom Euro 6b čija je proizvodnja završila najkasnije krajem svibnja 2018., a pretežno još znatno ranije.


    Kod lakih gospodarskih vozila također su pogođene isključivo varijante vozila s normom Euro 6b čija je proizvodnja najvećim dijelom završena.


    Kod mnogih je modela vozila servisnom akcijom obuhvaćeno samo određeno razdoblje proizvodnje. Stoga oznaka modela i motora same po sebi ne mogu biti pouzdan pokazatelj je li vozilo obuhvaćeno servisnom akcijom. Kupce na koje se odnosi ova mjera obavijestit ćemo čim budemo imali ažurirane verzije.

    Osim toga, nudimo online alat s kojim naši kupci lako mogu provjeriti hoće li njihovo vozilo biti obuhvaćeno servisnom akcijom.


    Daimler AG još od ožujka 2017. nudi poboljšanje performansi u pogledu emisija NOx za vozila kompaktne klase (A, B, CLA, GLA) za jednu varijantu motora (osnovni dizelski motor 160 d / 160 CDI / 180 d / 180 CDI). Usto, poduzeće nudi ažurirani softver za V-klasu.


    Osim toga, 2. 8. 2017. na Nacionalnom dizelskom forumu u Berlinu donesen je opsežan paket mjera za poboljšanje kvalitete zraka u centrima gradova. Već dva tjedna ranije Daimler je najavio proširenje provođenja dobrovoljnih servisnih mjera (za kompaktne klase i V-klasu) na više od 3 milijuna vozila.

    U svibnju 2018. je Savezni ured za motorna vozila (KBA) Daimleru AG dostavio nalog za model Vito OM622 1,6 l dizel Euro 6 u kojem se od društva traži prekid izdavanja prve registracije i servisne akcije.


    Nakon konstruktivne rasprave u Saveznom ministarstvu za promet i digitalnu infrastrukturu (BMVI) u lipnju 2018. Daimler će po nalogu vlasti provesti proširenu servisnu akciju za otprilike 700.000 vozila u Europi.


    Prevladavajući dio vozila bio je već predviđen za najavljenu dobrovoljnu servisnu mjeru.


    Inače, najavljene dobrovoljne servisne mjere za vozila koja nisu obuhvaćena servisnom akcijom nastavit će se kako je planirano.


    Na vozilima koja su obuhvaćena servisnom akcijom neće se provesti dobrovoljna servisna mjera.


    Naši će kupci biti obaviješteni je li vozilo obuhvaćeno obvezujućom servisnom akcijom ili dobrovoljnom mjerom.


    Na vozilima koja su obuhvaćena servisnom akcijom neće se provesti dobrovoljna servisna mjera.

    Nudimo online alat s kojim naši kupci lako mogu provjeriti hoće li njihovo vozilo biti obuhvaćeno servisnom akcijom.


    Našim kupcima nudimo mnoštvo različitih vozila unutar jedne klase. Razlikuju se, primjerice, s obzirom na snagu motora, vrstu mjenjača ili tehnologiju pogona na sve kotače.


    Za svaku od tih varijanti razvijamo prilagođeni ažurirani softver. Za servisnu mjeru za više od 3 milijuna vozila najavljenu prošle godine razvijamo, na primjer, više stotina varijanti.


    Budući da izmjene mogu utjecati na mnoštvo faktora, u ovom slučaju postupamo iznimno pažljivo. Za testiranje i odobravanje ažuriranog softvera također je potrebno vrijeme.


    Svoje ćemo kupce obavijestiti pisanim putem čim odgovarajući ažurirani softveri budu dostupni te se budu mogli učitati u našim servisnim radionicama.


    Osim toga, ovdje ćemo objaviti više detalja o provedbi servisne akcije čim budu definirani.