Najbolje iz dva svijeta.

Otkrijte Mercedes-Benzove plug-in hibridne modele.

Električni pogon


Električni pogon. Tko vozi pametno, dalje će stići.

Beskompromisan užitak u vožnji bez emisija.

Električni pogon bez emisija nudi idealnu kombinaciju ekološke prihvatljivosti, dometa i užitka u vožnji. Najveći okretni moment na raspolaganju je već prilikom kretanja – za osobito snažno i neprekidno ubrzanje iz stanja mirovanja.

Električni pogon


Električni pogon. Tko vozi pametno, dalje će stići.

Beskompromisan užitak u vožnji bez emisija.

Električni pogon bez emisija nudi idealnu kombinaciju ekološke prihvatljivosti, dometa i užitka u vožnji. Najveći okretni moment na raspolaganju je već prilikom kretanja – za osobito snažno i neprekidno ubrzanje iz stanja mirovanja.

Na prikazu su podvozje i ENERGY SPACE B-klase B 250 e u urbanoj okolini ispred moderne arhitekture.

Beskompromisno električan.

Na prikazu je pogonski sustav električne B-klase koji se sastoji od elektromotora, visokonaponske baterije, energetske elektronike i punjača.

Električni pogonski sustav Mercedes-Benza.

Na prikazu su visokoučinkovita litijsko-ionska baterija, punjač i stanica za punjenje električne B-klase.

Litijsko-ionska visokonaponska baterija, punjač i stanica za punjenje.

Na prikazu su elektromotor i jednostupanjski planetarni mjenjač B-klase B 250 e.

Elektromotor modela B 250 e.

Beskompromisno električan.

Pogonski sustav električnog vozila pogonjenog baterijom sastoji se od elektromotora, visokonaponske baterije, energetske elektronike i punjača. Vozilo pokreće elektromotor koji struju za svoj rad dobiva iz visokonaponske baterije. Baterija se puni eksterno, iz elektroenergetske mreže, ali i rekuperacijom tijekom vožnje. Domet je pritom dovoljno velik da omogući vožnje po gradu, ali i u širu okolicu.

B-klasa Sports Tourer B 250 e: potrošnja struje u kombiniranom voznom ciklusu: od 16,6 kWh/100 km; emisije CO2, prosjek: 0 g/km<p>Navedene vrijednosti su „vrijednosti CO2 koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 2 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153 izračunate u skladu s Prilogom XII Uredbe (EZ) br. 692/2008. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Zbog zakonskih izmjena mjerodavnih postupaka ispitivanja, u potvrdu o sukladnosti nužnu za registraciju vozila i za eventualni porez na motorna vozila mogu biti unesene više vrijednosti. Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila. Vrijednosti se razlikuju ovisno o odabranoj dodatnoj opremi. U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p>.


Saznajte više o električnom pogonu.

Potpuna električna mobilnost znači: nema lokalnih emisija, gotovo nečujno kretanje i potpuno nov osjećaj u vožnji.

Sportsko ubrzanje, fleksibilan domet, atraktivna maksimalna brzina, a sve to uz električni pogon – pokazuje smjer budućnosti i štiti okoliš. Zvuči kao utopija. Ali nije. Koncept Mercedes-Benzovog električnog pogona s elektromotorom s visokim okretnim momentom i inteligentnim tehnologijama nudi beskompromisan užitak u vožnji bez ikakvih emisija.


Saznajte više o električnom pogonu.

Potpuna električna mobilnost znači: nema lokalnih emisija, gotovo nečujno kretanje i potpuno nov osjećaj u vožnji.

Sportsko ubrzanje, fleksibilan domet, atraktivna maksimalna brzina, a sve to uz električni pogon – pokazuje smjer budućnosti i štiti okoliš. Zvuči kao utopija. Ali nije. Koncept Mercedes-Benzovog električnog pogona s elektromotorom s visokim okretnim momentom i inteligentnim tehnologijama nudi beskompromisan užitak u vožnji bez ikakvih emisija.

Domet


Dovoljan domet za svaki dan.

Domet


Dovoljan domet za svaki dan.

Na prikazu je jedna četvrtina Mercedes-Benzove B-klase Sports Tourer 250 e iz prednje perspektive u urbanom okruženju.

Jedno punjenje baterije omogućit će modelu B 250 e da prijeđe i do 230 km.

S jednim potpunim punjenjem baterije domet, primjerice električne B-klase iznosi oko 200 km (NEDC) što pokriva uobičajenu svakodnevnu potrebu za mobilnošću. Opcionalnom opremom RANGE PLUS domet modela B 250 e može se povećati do 15 %, odnosno za 30 km.

U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.

Program vožnje


Programi vožnje za užitak u električnoj vožnji.

Program vožnje


Programi vožnje za užitak u električnoj vožnji.

Bilo da je riječ o komfornom, osobito učinkovitom ili sportskom – ovisno o vozilu, na raspolaganju Vam stoje različiti programi vožnje:

  • E+ (Economy Plus) omogućava vrlo štedljiv rad sa smanjenom snagom od 65 kW i maksimalnom brzinom ograničenom na cca 110 km/h.
  • E (Economy) na raspolaganje stavlja snagu od 100 kW – za komforan način vožnje optimirane potrošnje.
  • S (Sport) nudi kultiviran sportski karakter s maksimalnim ubrzanjem i snagom od 132 kW.

Kad papučicu gasa pritisnete do kraja (kick down), maksimalna snaga dostupna je i u programima vožnje E+ i E – na primjer za brza i sigurna pretjecanja.

Rekuperacija


Rekuperacija: dobiva onaj tko koči.

Rekuperacija


Rekuperacija: dobiva onaj tko koči.

Električna energija dobivena rekuperacijom vraća se u bateriju čime povećava njezinu razinu napunjenosti.

Protok energije prilikom rekuperacije prikazuje se na multimedijskom zaslonu.

Inovativni asinkroni elektromotor Mercedes-Benza može se, neovisno o smjeru vrtnje, koristiti kao motor ili kao generator. Pri usporavanju oduzimanjem gasa (modus kretanja bez gasa) i kočenjem elektromotor radi kao generator i stvara kočni moment na kotačima. Pritom dobivena električna energija vraća se u bateriju i time povećava njezinu razinu napunjenosti.

Na raspolaganju stoje sljedeća četiri stupnja rekuperacije:

  • D+: vožnja u praznom hodu, bez rekuperacije
  • D: umjerena rekuperacija
  • D–: visoki stupanj rekuperacije
  • DAuto: rekuperacija ovisna o situaciji u prometu

Osobito učinkovit je rekuperativni, radarom podržani sustav kočenja u dodatnoj opremi: koristi podatke radarske senzorike da bi prema potrebi povećao rekuperaciju ili je smanjio na nulu.

Zidni punjač


Mercedes-Benzov zidni punjač.

Zidni punjač


Mercedes-Benzov zidni punjač.

Na prikazu je električna E-klasa koja se puni na zidnom punjaču.

Napunite se strujom uz vlastiti zidni punjač.

Punjenje Vašeg električnog vozila lakše je uklopiti u svakodnevicu nego što vjerojatno mislite: Mercedes-Benzov zidni punjač prikladan je za privatno korištenje jednako kao i za punjenje u poduzećima i omogućava jednostavno, brzo i sigurno punjenje Vašeg električnog vozila. Na zidnom punjaču također možete puniti i vozila s plug-in hibridnim pogonom.

Plug-in hibrid


Plug-in hibrid. Vozi na čelu.

Veliki domet i ekstremno niske emisije.

Plug-in hibridu potisak pružaju električni motor i motor s unutarnjim izgaranjem. Litijsko-ionska visokonaponska baterija može se, dodatno uz rekuperaciju, napuniti na utičnici ili stanici za punjenje, tako da možete i duže dionice voziti na isključivo električni pogon.

Plug-in hibrid


Plug-in hibrid. Vozi na čelu.

Veliki domet i ekstremno niske emisije.

Plug-in hibridu potisak pružaju električni motor i motor s unutarnjim izgaranjem. Litijsko-ionska visokonaponska baterija može se, dodatno uz rekuperaciju, napuniti na utičnici ili stanici za punjenje, tako da možete i duže dionice voziti na isključivo električni pogon.

Saznajte više o plug-in hibridnom pogonu Mercedes-Benza.

Utičnica za punjenje

Visokonaponska litijsko-ionska baterija može se eksterno puniti putem utičnice za punjenje koja se nalazi u stražnjem odbojniku desno.

Zahvaljujući inteligentnom sustavu punjenja u vozilu, bateriju možete puniti na zidnom punjaču, putem uobičajene utičnice za kućanstvo ili na jednoj od sve rasprostranjenijih javnih punionica.

Litijsko-ionska visokonaponska baterija

Potpuno napunjena baterija omogućava, ovisno o modelu, više od 30 km vožnje isključivo na električni pogon, a time i vožnju bez lokalnih emisija.

Hibridni mjenjač uključujući električni stroj

U hibridnoj jedinici serijskog 9-stupanjskog mjenjača 9G-TRONIC potpuno su integrirani elektromotor te dodatna spojka za odvajanje motoraizmeđu električnog i motora s unutarnjim izgaranjem.

Motor s unutarnjim izgaranjem

Ovisno o modelu, Ottovi motori s četiri ili šest cilindara kombiniraju se s hibridnim modulima i baterijama različitih razina snage.

Snagu motora s unutarnjim izgaranjem prema potrebi dodatno podržava elektromotor – za dodatnu snagu prilikom ubrzavanja. Rezultat su vozne performanse koje ujedinjuju užitak u vožnji i komfor s minimalnom potrošnjom i niskim emisijama.

Rekuperativni sustav kočenja

Rekuperacija omogućava regeneraciju energije u fazama potiska i kočenja.

Najveći potencijal smanjenja potrošnje kod hibridnih pogona nalazi se u maksimalnom povećanju regeneracije energije u fazama potiska i kočenja. Kad pritisnete papučicu kočnice, prvo će električni stroj preuzeti usporavanje i pritom djelovati kao generator.

E 350 e: potrošnja goriva, prosjek: 2,5-2,1 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 57-49 g/km<p>Navedene vrijednosti su „vrijednosti CO2 koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 2 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153 izračunate u skladu s Prilogom XII Uredbe (EZ) br. 692/2008. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Zbog zakonskih izmjena mjerodavnih postupaka ispitivanja, u potvrdu o sukladnosti nužnu za registraciju vozila i za eventualni porez na motorna vozila mogu biti unesene više vrijednosti. Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila. Vrijednosti se razlikuju ovisno o odabranoj dodatnoj opremi. U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p>


Saznajte više o plug-in hibridnom vozilu.

Najbolje iz dvaju svjetova – plug-in hibridno vozilo s većim ubrzanjem putem električnog dodatnog potiska.

Kombinacija električnog i benzinskog motora Vam, kao vozaču, nudi mogućnost potpuno novog doživljaja vožnje automobila. Inovativne funkcije plug-in hibrida promijenit će Vaše predodžbe o električnoj mobilnosti.


Saznajte više o plug-in hibridnom vozilu.

Najbolje iz dvaju svjetova – plug-in hibridno vozilo s većim ubrzanjem putem električnog dodatnog potiska.

Kombinacija električnog i benzinskog motora Vam, kao vozaču, nudi mogućnost potpuno novog doživljaja vožnje automobila. Inovativne funkcije plug-in hibrida promijenit će Vaše predodžbe o električnoj mobilnosti.

Programi vožnje plug-in hibrida


Užitak u vožnji po želji – s programima vožnje plug-in hibrida.

Programi vožnje plug-in hibrida


Užitak u vožnji po želji – s programima vožnje plug-in hibrida.

Na prikazu je prednja četvrtina Mercedes-Benzove S-klase S 500 e Limuzine.

Bilo da je riječ o komfornom, osobito učinkovitom ili sportskom – ovisno o modelu, na raspolaganju Vam stoje različiti programi vožnje.

U dugoj verziji S-klase 500 e to su, primjerice:

  • program vožnje E (Economy): komforan način vožnje optimirane potrošnje, električni pogon koristi se kad god je to moguće. Motor s unutarnjim izgaranjem tako ostaje isključen; i tijekom vožnje. Funkcija ECO Start Stop je dostupna.
  • Program vožnje E+ (Economy Plus): kao dodatak programu vožnje E sadrži dvostruki impuls u haptičkoj papučici gasa koji upozorava na njezino otpuštanje. Nakon otpuštanja papučice gasa ponašanje vozila prilikom kotrljanja na prikladan se način prilagođava prometu.
  • Program vožnje S (Sport): sportski način vožnje s boost efektom
– motor s unutarnjim izgaranjem stalno je uključen.

Duga verzija S-klase 500 e: potrošnja struje u kombiniranom voznom ciklusu: od 15,5 kWh/100 km; potrošnja goriva, prosjek: 2,8 l/100 km; emisije CO2, prosjek: 65 g/km.<p>Navedene vrijednosti su „vrijednosti CO2 koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 2 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153 izračunate u skladu s Prilogom XII Uredbe (EZ) br. 692/2008. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Zbog zakonskih izmjena mjerodavnih postupaka ispitivanja, u potvrdu o sukladnosti nužnu za registraciju vozila i za eventualni porez na motorna vozila mogu biti unesene više vrijednosti. Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila. Vrijednosti se razlikuju ovisno o odabranoj dodatnoj opremi. U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p>

Režimi vožnje plug-in hibrida


Režimi vožnje u plug-in hibridu.

Režimi vožnje plug-in hibrida


Režimi vožnje u plug-in hibridu.

Odabrani režim vožnje prikazuje se u kombiniranom instrumentu plug-in hibrida.

Osim odabirom programa vožnje, na regulaciju između vožnje na električni pogon i motorom na unutarnje izgaranje možete utjecati putem prekidača režima vožnje.

Ovisno o programu vožnje, na raspolaganju stoje četiri režima vožnje:

  • Hibrid: sve funkcije hibrida, poput električnog pogona, potiska i rekuperacije dostupne su i koriste se, ovisno o situaciji u vožnji i dionici, s automatskom prilagodbom optimalne potrošnje.

  • E-MODE: služi za isključivo električnu vožnju – na primjer u centru grada ili kad je litijsko-ionska visokonaponska baterija dovoljno napunjena za preostalu dionicu puta.

  • E-SAVE: razina napunjenosti litijsko-ionske visokonaponske baterije ostaje očuvana – za kasniju vožnju na isključivo električni pogon. Električni pogon je zbog toga samo ograničeno dostupan.

  • CHARGE: služi za punjenje litijsko-ionske visokonaponske baterije putem motora s unutarnjim izgaranjem tijekom vožnje. Pritom se ne može koristiti električni pogon.

Pogonska strategija plug-in hibrida


Anticipativno na putu – pogonska strategija koja se temelji na dionici puta.

Pogonska strategija plug-in hibrida


Anticipativno na putu – pogonska strategija koja se temelji na dionici puta.

Pogonska strategija koja se temelji na dionici puta u modusu „Hybrid“ omogućava optimalan slijed različitih režima vožnje, koristeći podatke navigacijskog sustava COMAND Online. Nakon što unesete odredište, sustav upravlja punjenjem i pražnjenjem litijsko-ionske visokonaponske baterije za optimalno korištenje energije na cijeloj dionici. Tako do gradova stižete sa što punijom baterijom da biste u njima mogli voziti isključivo na električni pogon.

Papučica gasa plug-in hibrida


Osjetno učinkovitija vožnja s haptičkom papučicom gasa.

Papučica gasa plug-in hibrida


Osjetno učinkovitija vožnja s haptičkom papučicom gasa.

Haptička papučica gasa olakšava promjenu režima vožnje: kad tijekom vožnje na električni pogon u modusu E-MODE osjetite taktilni povratni impuls u papučici gasa, iskoristili ste maksimalno raspoloživu snagu električne vožnje. Ubrzavate li i dalje, uključit će se motor s unutarnjim izgaranjem. Dvostrukim impulsom sustav pomoći ECO signalizira da biste u konkretnoj situaciji u vožnji trebali maknuti nogu s papučice gasa da biste isključili motor s unutarnjim izgaranjem.

Hibridni pogon


Hibridni pogon. Dinamičan i učinkovit.

Niska potrošnja i velik užitak u vožnji zahvaljujući inteligentnom korištenju kinetičke energije.

Hibridni pogon kombinira motor s unutarnjim izgaranjem i elektromotor s litijsko-ionskom visokonaponskom baterijom. Rezultat su suverena snaga i besprijekorne vrijednosti potrošnje. Inteligentno korištenje kinetičke energije omogućava dodatnu agilnost i sigurnost, na primjer pri postupcima pretjecanja i ubrzavanja.

Hibridni pogon


Hibridni pogon. Dinamičan i učinkovit.

Niska potrošnja i velik užitak u vožnji zahvaljujući inteligentnom korištenju kinetičke energije.

Hibridni pogon kombinira motor s unutarnjim izgaranjem i elektromotor s litijsko-ionskom visokonaponskom baterijom. Rezultat su suverena snaga i besprijekorne vrijednosti potrošnje. Inteligentno korištenje kinetičke energije omogućava dodatnu agilnost i sigurnost, na primjer pri postupcima pretjecanja i ubrzavanja.

Saznajte više o hibridnom pogonu Mercedes-Benza.

Štedljiv timski igrač.

U hibridnom pogonu kombiniran je 4-cilindarski dizelski motor s kompaktnim električnim strojem iz hibridnog konstrukcijskog bloka.

Motor s unutarnjim izgaranjem može se, ovisno o modelu, isključiti pri brzinama ispod 160 km/h u modusu kretanja bez gasa. Funkcija boost može zahvaljujući snazi oba motora pri snažnom ubrzanju također pružiti osjetnu dodatnu dinamiku.

Veći domet, veći komfor.

Radarom podržani rekuperativni sustav kočenja omogućava učinkovitiju regeneraciju energije, tako što intenzitet rekuperacije prilagođava dotičnoj situaciji u vožnji.

Rekuperacija prilikom usporavanja pretvara kinetičku energiju u električnu i povećava domet vozila. Radarom podržani rekuperativni sustav kočenja pritom koristi podatke određenih sustava pomoći.

Snažan i učinkovit.

Hibridni modul, elektromotor u obliku diska, služi i kao starter i kao alternator. Elektromotor je smješten između motora s unutarnjim izgaranjem i automatskog mjenjača.

Ovisno o modelu, vozilo se prvih nekoliko metara nakon kretanja i pri brzini do 35 km/h kreće isključivo na električni pogon. Elektromotor, osim toga, podržava dizelski motor pri ubrzavanju (funkcija boost) te se u generatorskom režimu rada koristi za regeneraciju energije (rekuperaciju).

Kompaktna i visokog stupnja učinkovitosti.

Litijsko-ionska visokonaponska baterija predstavlja srce kompaktnog i visokoučinkovitog hibridnog pogona. Pohranjuje energiju dobivenu rekuperacijom koja pokreće elektromotor.


Saznajte više o hibridnom pogonu.

Snažna učinkovitost – hibridni pogon predstavlja pravu alternativu na putu prema budućnosti bez emisija.

Manja potrošnja i emisije CO2, veći okretni moment i snaga: hibridna tehnologija spaja sve te prednosti – bez ograničenja u pogledu komfora klime i upravljanja.


Saznajte više o hibridnom pogonu.

Snažna učinkovitost – hibridni pogon predstavlja pravu alternativu na putu prema budućnosti bez emisija.

Manja potrošnja i emisije CO2, veći okretni moment i snaga: hibridna tehnologija spaja sve te prednosti – bez ograničenja u pogledu komfora klime i upravljanja.

Programi vožnje hibridnog pogona


Užitak u vožnji po želji: s programima vožnje hibridnog pogona.

Programi vožnje hibridnog pogona


Užitak u vožnji po želji: s programima vožnje hibridnog pogona.

Na prikazu je C-klasa C 300 h Karavan iz stražnje bočne perspektive.

Komforna i dinamična: C-klasa 300 h Karavan.

Bilo da je riječ o osobito učinkovitom ili sportskom – ovisno o modelu, na raspolaganju Vam stoje sljedeći programi vožnje:

  • Program vožnje E (Economy): komforan način vožnje optimirane potrošnje – električni pogon koristi se kad god je to moguće. Funkcija ECO Start Stop je dostupna.
  • Program vožnje S (Sport): sportski način vožnje s boost efektom – motor s unutarnjim izgaranjem stalno je uključen.

C-klasa 300 h Karavan: potrošnja goriva, prosjek: 4,2-3,8 l/100 km; emisije CO2, prosjek: 106-99 g/km.<p>Navedene vrijednosti su „vrijednosti CO2 koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 2 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153 izračunate u skladu s Prilogom XII Uredbe (EZ) br. 692/2008. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Zbog zakonskih izmjena mjerodavnih postupaka ispitivanja, u potvrdu o sukladnosti nužnu za registraciju vozila i za eventualni porez na motorna vozila mogu biti unesene više vrijednosti. Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila. Vrijednosti se razlikuju ovisno o odabranoj dodatnoj opremi. U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti.</p>

Pogonska strategija hibridnog pogona


Anticipativna pogonska strategija u hibridnom vozilu.

Pogonska strategija hibridnog pogona


Anticipativna pogonska strategija u hibridnom vozilu.

Ova inteligentna funkcija omogućava optimalno korištenje terena i tijeka ceste za rekuperaciju. Na temelju podataka sustava COMAND Online točno se izračunava kada je najbolje koristiti ili proizvesti električnu energiju. Tako je, na primjer, pametno na usponu koristiti dodatni potisak iz elektromotora i isprazniti bateriju. Da bi se nizbrdo, kada ionako morate kočiti, ponovno napunila rekuperacijom.

Pretklimatizacija s hibridnim pogonom


Pretklimatizacija putem ključa vozila.

Pretklimatizacija s hibridnim pogonom


Pretklimatizacija putem ključa vozila.

Ovom komfornom funkcijom može se postići optimalna temperatura za osjećaj ugode u unutrašnjosti vozila – i prije nego uđete. To omogućavaju veliki energetski kapaciteti litijsko-ionskih visokonaponskih baterija. Predgrijanje, odnosno predhlađenje unutrašnjosti vozila započinje otključavanjem vozila. U tu se svrhu aktivira, odnosno deaktivira funkcija „pretklimatizacija putem ključa“ u putnom računalu.

Ovo bi Vas također moglo zanimati.

Ovo bi Vas također moglo zanimati.

Usluge i informacije na temu Mercedes-Benz e-Mobility.

Aplikacija Mercedes me connect na pametnom telefonu prikazuje informacije o vozilu poput razine napunjenosti baterije i dometa.

Iskusi Mercedes me connect.

Sveobuhvatan pogled uz raznolike funkcije.

Na prikazu su tri četvrtine električne B-klase iz prednje perspektive koja se puni na Mercedes-Benzovom zidnom punjaču.

Punjenje s Mercedes-Benzovim zidnim punjačem.

Sigurno, brzo, komforno: Vaša vlastita stanica za punjenje kod kuće ili u tvrtci.

Slika prikazuje Mercedes-Benzov model GLC F-Cell u vožnji iz bočne perspektive oblijepljen folijom.

Električna mobilnost s gorivnim člankom.

Nova vozila pogonjena gorivnim člancima u kombinaciji s plug-in tehnologijom nude maksimum udobnosti i učinkovitosti.