Performanse.

Doživjeti AMG vozne performanse svim osjetilima: u novom modelu AMG GT Roadster.

Mercedes-AMG GT C Roadster: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO₂, prosjek: XXX g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

Modeli


Saznajte više o modelima Mercedes-AMG GT Roadster.

Modeli


Saznajte više o modelima Mercedes-AMG GT Roadster.

  • Mercedes-AMG GT Roadster

    Mercedes-AMG GT Roadster.

    Mercedes-AMG GT Roadster.

    Mercedes-AMG GT Roadster spaja životni stil i sportski karakter u savršenstvo. Maksimalna brzina od 302 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h u 4,0 sekunde spajaju vrhunske performanse i opušteno krstarenje. AMG sportsko podvozje, aktivni sustav regulacije zraka i vrhunski interijer čine istaknuta obilježja modela Mercedes-AMG GT Roadster.

    Na prikazu je markantni prednji dio modela Mercedes-AMG GT Roadster pri brzoj vožnji.
    Na prikazu je Mercedes-AMG GT Roadster iz ptičje perspektive.
    Na prikazu je model Mercedes-AMG GT Roadster iz bočne perspektive sa spuštenim platnenim krovom.

    350 kW (476 KS)<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>

    Nazivna snaga

    Do

    630 Nm

    okretnog momenta

  • Mercedes-AMG GT S Roadster

    Mercedes-AMG GT S Roadster.

    Mercedes-AMG GT S Roadster.

    Izvrsne performanse modela Mercedes-AMG GT Roadster još su bolje u modelu GT S. AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor snage 384 kW (522 KS)<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>i s okretnim momentom od 670 Nm u usporedbi s modelom Mercedes-AMG GT osigurava snagu veću 34 kW (46 KS). Podvozje AMG RIDE CONTROL namjestivo je u tri stupnja – od komfornog do sportski zategnutog. Roadster ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,8 sekundi, a po potrebi može doseći maksimalnu brzinu od 308 km/h.

    384 kW (522 KS)<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>

    Nazivna snaga

    Do

    670 Nm<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>

    okretnog momenta

    Na prikazu je markantni prednji dio modela Mercedes-AMG GT S Roadster sa spuštenim krovom pri brzoj vožnji u zavoju.
    Na prikazu je markantni stražnji dio modela Mercedes-AMG GT S Roadster sa spuštenim krovom na cesti noću.
    Na prikazu je Mercedes-AMG GT S Roadster u bočnom prikazu, sa spuštenim krovom i otvorenim vozačevim vratima.
  • Mercedes-AMG GT C Roadster

    Mercedes-AMG GT C Roadster.

    Mercedes-AMG GT C Roadster.

    Mercedes-AMG GT C Roadster predstavlja najintenzivniji način da doživite sportski automobil. Neograničeni užitak vožnje sa spuštenim krovom i dojmljive performanse osiguravaju čistu osjećajnost. Maksimalna brzina od 316 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h u 3,7 sekundi dovode ga u neposredno granično područje vožnje. U istaknuta obilježja ubrajaju se AMG upravljanje stražnjom osovinom, podvozje AMG RIDE CONTROL i širok stražnji dio.

    Na prikazu je markantni prednji dio modela Mercedes-AMG GT C Roadster pri brzoj vožnji.
    Na prikazu je interijer modela Mercedes-AMG GT C Roadster.
    Na prikazu je Mercedes-AMG GT C Roadster pri brzoj vožnji.

    410 kW (557 KS)<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>

    Nazivna snaga

    Do

    680 Nm<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>

    okretnog momenta

  • Mercedes-AMG GT R Roadster

    Mercedes-AMG GT R Roadster.

    Mercedes-AMG GT R Roadster.

    Vjerojatno najuzbudljivija veza ljepotice i zvijeri: Mercedes-AMG GT R Roadster ujedinjuje izražajan dizajn i životni stil na otvorenom. Sa svojim V8 biturbo motorom snage (585 KS)<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> namjestivim navojnim ovjesom s aktivnim upravljanjem stražnjom osovinom, aktivnom aerodinamikom i inteligentno lakom konstrukcijom, model čija je proizvodnja ograničena na 750 primjeraka nova je reklama za ekskluzivne performanse.

    430 kW (585 KS)<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>

    Nazivna snaga

    Do

    700 Nm<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>

    okretnog momenta

    Na prikazu je Mercedes-AMG GT R Roadster.
    Na prikazu je Mercedes-AMG GT R Roadster.
    Na prikazu je Mercedes-AMG GT R Roadster.

Mercedes-AMG GT Roadster: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km;
Mercedes-AMG GT S Roadster: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km;
Mercedes-AMG GT C Roadster: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km;
Mercedes-AMG GT R Roadster: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

Vozne karakteristike


Kad vožnja postane doživljaj.

Bilo da je riječ o motoru, podvozju ili mjenjaču – Mercedes-AMG GT Roadster opremljen je za vrhunske rezultate.

Vozne karakteristike


Kad vožnja postane doživljaj.

Bilo da je riječ o motoru, podvozju ili mjenjaču – Mercedes-AMG GT Roadster opremljen je za vrhunske rezultate.

Otkrijte pogon i dinamiku vožnje modela Mercedes-AMG GT Roadster.

AMG ispušni sustav

Prepoznatljiv zvuk AMG V8 motora zvuči moćno prilikom ubrzanja. Pri konstantnoj brzini zvuk motora je suzdržan. Dva integrirana kromirana polirana završetka ispušne cijevi vizualno se ističu.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G

Sportski mjenjač sa 7 stupnjeva prijenosa očarava žustrinom prebacivanja stupnjeva prijenosa i uzbudljivim međugasom. Međutim, DYNAMIC SELECT nudi i iznimno komforne programe vožnje za opušteno, učinkovito krstarenje cestom.

Mjenjač s dvije spojke sastoji se od dva sekvencijalna mjenjača: jedan prenosi vučnu snagu na kotače, dok drugi unaprijed odabire sljedeći stupanj prijenosa. To omogućava spontane promjene i iznimno kratko vrijeme prebacivanja stupnjeva prijenosa.

Kućište kardanske osovine

Motor smješten u sredini sprijeda i mjenjač s dvije spojke spojeni su u jedno. Komponente su međusobno povezane kućištem kardanske osovine koje ih čini otpornima na savijanje i uvijanje.

U unutrašnjosti rotira iznimno lagano i torzijski čvrsto pogonsko vratilo od karbona. Ono dosljedno prenosi snagu 4,0-litrenog V8 biturbo motora na mjenjač AMG SPEEDSHIFT DCT 7G. A on prenosi snagu u ubrzanje. Nevjerojatno brzo i zadivljujuće.

AMG sportsko podvozje

Zahvaljujući savršenoj primjeni koncepcije dvostruke poprečne vodilice, koja se pokazala uspješnom u autosportu, AMG sportsko podvozje omogućava i kvalitetne performanse na trkaćoj stazi.

Koncepcija dvostruke poprečne vodilice omogućava izvrsnu poprečnu dinamiku i stabilnost vožnje pri velikim brzinama te dobru kontrolu vanjskih utjecaja kao što su bočni vjetar, neravnine na podlozi ili varijacije u koeficijentu trenja.

AMG V8 biturbo motor

AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor daje snagu do 350 kW (476 KS) i razvija maksimalni okretni moment od 630 Nm. Dojmljiva je i njegova suha masa od samo 245 kg.

Aluminijsko kućište koljenastog vratila nudi visoku čvrstoću uz malu masu. Dva turbopunjača iznimno kompaktno su ugrađena u takozvanom položaju „hot inner V”. Rezultat je optimalna brzina reakcije, iznimno visoka vučna snaga pri niskom broju okretaja te poboljšane vrijednosti emisije.

Podvozje AMG RIDE CONTROL

Od komfornog kruženja gradom do sportske vožnje: pritiskom na dugme podvozje se prilagođava Vašim željama.

S modusom „Comfort” dobit ćete odmjerenu karakteristiku amortizacije dok Vas „Sport” i „Sport+” podupiru tvrđe usklađenim podvozjem u sportskoj vožnji. Birajte!

Mercedes-AMG GT Roadster: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO₂, prosjek: XXX g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

Arhitektura vozila


Arhitektura vozila za najviše performanse.

Konstruiran da bi oduševio: arhitektura modela Mercedes-AMG GT Roadster omogućava izvrsne performanse za autosport.

Arhitektura vozila


Arhitektura vozila za najviše performanse.

Konstruiran da bi oduševio: arhitektura modela Mercedes-AMG GT Roadster omogućava izvrsne performanse za autosport.

  • Trakcija

    Predvodnik čvrsto na zemlji.

    Predvodnik čvrsto na zemlji.

    Takozvani smještaj transaxle pogonskog sklopa omogućava raspodjelu mase koja pojačava trakciju za 47 % sprijeda i 53 % straga. AMG blokada diferencijala stražnje osovine poboljšava trakciju osobito pri sportskom načinu vožnje kako bi se spriječilo proklizavanje pogonskog kotača s unutarnje strane zavoja.

    Smještaj transaxle u modelu Mercedes-AMG GT Roadster omogućava optimalnu trakciju osobito pri sportskom načinu vožnje.

    47 / 53

    Savršena ravnoteža: lakši sprijeda nego straga.

    Mercedes-AMG GT Roadster: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO₂, prosjek: XXX g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

  • Poprečna dinamika

    Izvanredan u svakoj situaciji.

    Suho podmazivanje omogućava niže težište vozila i izvanrednu poprečnu dinamiku modela Mercedes-AMG GT Roadster.

    Izvanredan u svakoj situaciji.

    Suho podmazivanje omogućava niže težište vozila što rezultira izvanrednom poprečnom dinamikom. Podvozje AMG RIDE CONTROL, namjestivo u tri stupnja, i aerodinamika optimizirana za aeropotisak omogućavaju modelu Mercedes-AMG GT Roadster stabilnije i harmoničnije ponašanje u vožnji do samih granica. Aluminijska konstrukcija omogućava ekstremno krutu karoseriju za najbolju moguću poprečnu i uzdužnu dinamiku i visoku preciznost upravljanja.

    Mercedes-AMG GT S Roadster: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO₂, prosjek: XXX g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

  • Aerodinamika

    Optimalna aerodinamika.

    Optimirana obloga donjeg postroja za najbolji mogući protok ispušnog zraka hladnjaka ulja i poboljšani dotok preko stražnjeg difuzora.
    Aktivni sustav reguliranja zraka u donjem području donjeg ruba prednjeg odbojnika omogućava izvrsnu aerodinamiku modela Mercedes-AMG GT Roadster.

    Optimalna aerodinamika.

    Koncept aerodinamike modela Mercedes-AMG GT razvijen zahvaljujući znanjima iz autosporta podržava vozača u dinamičnom i sigurnom načinu vožnje. Ujedinjava aerodinamičnu stabilnost i mali otpor zraka te integrira dovoljno hlađenje i dovod zraka za sve komponente. AIRPANEL u donjem rubu prednjeg odbojnika i stražnji spojler koji se izvlači električno aktivno prilagođavaju aerodinamiku trenutačnoj situaciji u vožnji.

AMG keramički kompozitni kočni sklop visokih performansi


Performanse kočenja kao u autosportu – s tehnologijama AMG-a.

AMG keramički kompozitni kočni sklop visokih performansi


Performanse kočenja kao u autosportu – s tehnologijama AMG-a.

Kočni disk s AMG kompozitnim kočnim sklopom visokih performansi modela Mercedes-AMG GT Roadster montiran na zidu radi prezentacije.

Diskovi od keramike ojačane karbonskim vlaknima oduševljavaju visokom tvrdoćom, a istodobno su 40 % lakši od klasičnih kompozitnih kočnih diskova. Njihova je prednost dulji vijek trajanja, kraći put kočenja, precizniji taktilni povratni impuls i visok stupanj stabilnosti.

AMG dodatna oprema


Još više voznih performansi. Još više GT osjećaja.

AMG dodatna oprema


Još više voznih performansi. Još više GT osjećaja.

    AMG DYNAMIC PLUS paket

    Na prikazu je interijer modela Mercedes-AMG GT Roadster s AMG DYNAMIC PLUS paketom.

    AMG DYNAMIC PLUS paket predstavlja maksimalan užitak u vožnji i maksimalnu agilnost. Povezuje komponente visoke učinkovitosti za dodatno povećanje dinamike vožnje. Tako doživljaj u vožnji postaje još emocionalniji.

    Od X.XXX,XX €

    COMAND Online

    Na prikazu je multimedijski sustav COMAND Online s aplikacijom AMG TRACK PACE u modelu Mercedes-AMG GT Roadster.

    Uz sustav COMAND Online, premium navigaciju savršeno integriranu u kokpit s tipičnim Mercedesovim izgledom i osjetom, stići ćete na svoje odredište brže i opuštenije. Zahvaljujući informacijama o prometu Live Traffic Information i usluzi Car-to-X-Communication možete, na primjer, jednostavno izbjeći zastoje u prometu te još ranije prepoznati moguće izvore opasnosti.
    Uz aplikaciju AMG TRACK PACE možete dobiti detaljnu i profesionalnu analizu svog vlastitog načina vožnje. Tako možete poboljšati svoje performanse na zatvorenim dionicama i bez trenera te se usporediti s drugim vozačima. Prikaz je pregledan, intuitivan i razumljiv. Svoje podatke o vožnji možete zabilježiti te, na primjer, podijeliti na društvenim mrežama s drugim obožavateljima utrka.

    Od X.XXX,XX €

    AMG keramički kompozitni kočni sklop visokih performansi

    Na prikazu je AMG keramički kompozitni kočni sklop visokih performansi modela Mercedes-AMG GT Roadster.

    Pouzdanost u ekstremnim situacijama i nakon više uzastopnih kočenja punom snagom: AMG keramički kompozitni kočni sklop visokih performansi nudi Vam vrijednosti usporavanja na koje se možete osloniti čak i u iznimnim situacijama. Usto je lakši od klasičnih kočnih sklopova – manje neamortizirane mase za više dinamike vožnje i agilnosti.

    Od X.XXX,XX €

    Brand Mercedes-AMG


    Svijet voznih performansi.

    Brand Mercedes-AMG


    Svijet voznih performansi.

    Na prikazu je više modela Mercedes-AMG GT.

    Iskusite iznimnu raznolikost Mercedes-AMG-ovih vozila i dopustite da Vas ponese koncentracija voznih performansi.

    Mercedes-AMG GT S Coupé: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km;
    Mercedes-AMG GT R Coupé: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km;
    Mercedes-AMG GT C Roadster: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

    Mercedes-AMG GT Roadster: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km;
    Mercedes-AMG GT S Roadster: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km;
    Mercedes-AMG GT C Roadster: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km;
    Mercedes-AMG GT R Roadster: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>