Mercedes-AMG GT C Roadster: potrošnja goriva, prosjek: 12,5 l/100 km; emisije CO₂, prosjek: 284 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

Performanse.
Performanse.
Doživjeti AMG vozne performanse svim osjetilima: u novom modelu AMG GT Roadster.
Modeli
Saznajte više o modelima Mercedes-AMG GT Roadster.
Modeli
Saznajte više o modelima Mercedes-AMG GT Roadster.
Mercedes-AMG GT Roadster: potrošnja goriva, prosjek: 11,5-11,4 l/100 km; emisije CO2, prosjek: 262-261 g/km;
Mercedes-AMG GT C Roadster: potrošnja goriva, prosjek: 12,5 l/100 km; emisije CO2, prosjek: 284 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>
Vozne karakteristike
Kad vožnja postane doživljaj.
Vozne karakteristike
Kad vožnja postane doživljaj.

Otkrijte pogon i dinamiku vožnje modela Mercedes-AMG GT Roadster.

AMG ispušni sustav
Prepoznatljiv zvuk AMG V8 motora zvuči moćno prilikom ubrzanja. Pri konstantnoj brzini zvuk motora je suzdržan. Dva integrirana kromirana polirana završetka ispušne cijevi vizualno se ističu.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G
Sportski mjenjač sa 7 stupnjeva prijenosa očarava žustrinom prebacivanja stupnjeva i uzbudljivim međugasom. Međutim, DYNAMIC SELECT nudi i iznimno komforne programe vožnje za opušteno, učinkovito krstarenje cestom.
Mjenjač s dvije spojke sastoji se od dva sekvencijalna mjenjača: jedan prenosi vučnu snagu na kotače, dok drugi unaprijed odabire sljedeći stupanj prijenosa. To omogućava spontane promjene i iznimno kratko vrijeme prebacivanja stupnjeva prijenosa.

Kućište kardanske osovine
Motor smješten u sredini sprijeda i mjenjač s dvije spojke spojeni su u jedno. Komponente su međusobno povezane kućištem kardanske osovine koje ih čini otpornima na savijanje i uvijanje.
U unutrašnjosti rotira iznimno lagano i torzijski čvrsto pogonsko vratilo od karbona. Ono dosljedno prenosi snagu 4,0-litrenog V8 biturbo motora na mjenjač AMG SPEEDSHIFT DCT 7G. A on prenosi snagu u ubrzanje. Nevjerojatno brzo i zadivljujuće.

AMG sportsko podvozje
Zahvaljujući savršenoj primjeni koncepcije dvostruke poprečne vodilice, koja se pokazala uspješnom u autosportu, AMG sportsko podvozje omogućava i kvalitetne performanse na trkaćoj stazi.
Koncepcija dvostruke poprečne vodilice omogućava izvrsnu poprečnu dinamiku i stabilnost vožnje pri velikim brzinama te dobru kontrolu vanjskih utjecaja kao što su bočni vjetar, neravnine na podlozi ili varijacije u koeficijentu trenja.

AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor daje snagu do 390 kW (530 KS) i razvija maksimalni okretni moment od 670 Nm. Dojmljiva je i njegova suha masa od samo 245 kg.
Aluminijsko kućište koljenastog vratila nudi visoku čvrstoću uz malu masu. Dva turbopunjača iznimno kompaktno su ugrađena u takozvanom položaju „hot inner V”. Rezultat su optimalna brzina reakcije, iznimno visoka vučna snaga već i pri niskom broju okretaja te poboljšane vrijednosti emisija.

Podvozje AMG RIDE CONTROL
Od komfornog kruženja gradom do sportske vožnje: pritiskom na dugme podvozje se prilagođava Vašim željama.
S modusom „Comfort” dobit ćete odmjerenu karakteristiku amortizacije dok Vas „Sport” i „Sport+” podupiru tvrđe usklađenim podvozjem u sportskoj vožnji. Birajte!
Mercedes-AMG GT Roadster: potrošnja goriva, prosjek: 11,5-11,4 l/100 km; emisije CO₂, prosjek: 262-261 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>
Arhitektura vozila
Arhitektura vozila za najviše performanse.
Arhitektura vozila
Arhitektura vozila za najviše performanse.
AMG keramički kompozitni kočni sklop visokih performansi
Performanse kočenja kao u autosportu – s tehnologijama AMG-a.
AMG keramički kompozitni kočni sklop visokih performansi
Performanse kočenja kao u autosportu – s tehnologijama AMG-a.
Diskovi od keramike ojačane karbonskim vlaknima oduševljavaju visokom tvrdoćom, a istodobno su 40 % lakši od klasičnih kompozitnih kočnih diskova. Njihova je prednost dulji vijek trajanja, kraći put kočenja, precizniji taktilni povratni impuls i visok stupanj stabilnosti.
Brand Mercedes-AMG
Svijet voznih performansi.
Brand Mercedes-AMG
Svijet voznih performansi.
Iskusite iznimnu raznolikost vozila Mercedes-AMG i dopustite da Vas ponese koncentracija voznih performansi.
Mercedes-AMG GT Roadster: potrošnja goriva, prosjek: 11,5-11,4 l/100 km; emisije CO2, prosjek: 262-261 g/km;
Mercedes-AMG GT C Roadster: potrošnja goriva, prosjek: 12,5 l/100 km; emisije CO2, prosjek: 284 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>