Život je utrka.

Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.

Motor


Nesvakidašnji. U potpunosti prikladan za svakodnevnu upotrebu.

Motor


Nesvakidašnji. U potpunosti prikladan za svakodnevnu upotrebu.

  • Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+

    Na prikazu je Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata iz prednje perspektive ispred panorame grada.

    Moćne performanse od

    270 kW<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>

    (367 KS) 6-cilindarskog benzinskog rednog motora.

    Ubrzava za

    4,9 sekundi

    od 0 do 100 km/h.

    Neočekivano raznolik, nepogrešivo AMG GT: Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ Coupé s 4 vrata. Novi Mercedes-AMG GT 4MATIC+ Coupé s 4 vrata predstavlja spoj dojmljivih performansi sportskog automobila i praktičnosti elegantnog vozila s 4 vrata. Izražajni dizajn s duboko spuštenim poklopcem motora, dominantnim prednjim dijelom i mišićavim tijelom zorno pokazuje sportske gene ovogkupea s 4 vrata. Pritisak na dugme start potvrđuje da Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ Coupé s 4 vrata mora biti na vrhu. Zahvaljujući inovativnom i visokoučinkovitom 6-cilindarskom rednom motoru, aktivnoj aerodinamici i mjenjaču s 9 stupnjeva prijenosa AMG SPEEDSHIFT TCT, to uspijeva od samog početka.

    Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 9,4-9,1 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 215-209 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO2 koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

  • Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

    Na prikazu je Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata u bočnom prikazu ispred staklene fasade.

    Sportska snaga od

    320 kW<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>

    (435 KS) s 3,0-litrenim motorom.

    Snažno ubrzanje za

    4,5 sekundi

    od 0 do 100 km/h.

    Neočekivano raznolik, nepogrešivo AMG GT: Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ Coupé s 4 vrata.
    Novi Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata spaja dojmljivo sportsko vozilo visokih performansi s pogodnostima elegantnog vozila s 4 vrata za svakodnevnu primjenu. Izražajan dizajn s duboko spuštenim poklopcem motora, dominantnim prednjim dijelom i mišićavim tijelom zorno pokazuje sportske gene ovog kupea s 4 vrata. Pritisak na dugme start potvrđuje da Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ Coupé s 4 vrata mora biti na vrhu. Zahvaljujući inovativnom i visokoučinkovitom 6-cilindarskom rednom motoru s 320 KW (435 KS)<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>, aktivnoj aerodinamici i mjenjaču AMG SPEEDSHIFT TCT s 9 stupnjeva prijenosa, to uspijeva od samog početka.

    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 9,4-9,1 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 215-209 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO2 koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

  • Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+

    Na prikazu je Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata iz nakošene stražnje perspektive na trkaćoj stazi.

    Moćne performanse od

    430 kW<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>

    (585 KS) V8 biturbo motora

    Eksplozivna ubrzanja za

    3,4 sekunde

    od 0 do 100 km/h.

    Kao Gran Turismo koji oduzima dah Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ Coupé s 4 vrata optimalan je pratitelj svih onih koji cijene performanse, komfor i svestranost koji oduzimaju dah. Supermoderan, snažan V8 biturbo motor pritom nudi očaravajuće doživljaje u vožnji u svim područjima broja okretaja i spaja spektakularnu dinamiku s nevjerojatnom učinkovitošću. Inovativne tehnologije poput potpuno varijabilnog pogona na sve kotače 4MATIC+ te upravljanja stražnjom osovinom iz serijske opreme kod V8-cilindarskih motora omogućavaju potisak i manevriranje na razini autosporta. Mjenjač AMG SPEEDSHIFT MCT s 9 stupnjeva prijenosa i funkcijom RACE START omogućava nevjerojatna ubrzanja od 0 na 100 km/h za samo 3,4 sekunde.

    Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 11,2-11,1 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 256-252 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO2 koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

  • Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+

    Na prikazu je Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata iz nakošene prednje perspektive ispred panorame grada.

    Velika snaga od

    470 kW<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>

    (639 KS) V8 biturbo motora.

    Ubrzava za

    3,2 sekunde

    od 0 do 100 km/h.

    Dinamika vožnje na razini autosporta, eksplozivna ubrzanja, najveći stupanj komfora. Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ Coupé s 4 vrata na vodećem je položaju u obitelji s 4 vrata. Njegovi dinamični AMG ležajevi motora u svakoj situaciji u vožnji omogućavaju najbolji mogući spoj motora snage 470 kW (639 KS)<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> s karoserijom. Upravo u sportskom načinu vožnje elektronički upravljana AMG blokada diferencijala stražnje osovine omogućava bolje ubrzanje iz zavoja. Kupe s 4 vrata ne samo da za 3,2 sekunde ubrzava od 0 do 100 km/h: zahvaljujući dodatnom programu vožnje RACE uključujući modus Drift, mogući su i ekstremno sportski manevri u vožnji, a markantan prednji dio u dizajnu jet wing s ukrasnim elementom već na prvi pogled daje do znanja: stiže Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.

    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 11,3 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 257 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO2 koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

Eksterijer


Estetski. Sportski.

Eksterijer


Estetski. Sportski.

Na prikazu je Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata iz nakošene prednje perspektive ispred gradske kulise s rubnicima.
Na prikazu je Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata iz nakošene prednje perspektive ispred gradske kulise s rubnicima.

Koncentrirana. Energija.

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ Coupé s 4 vrata u cijelosti je dio filozofije dizajna AMG-a: jasnoća percepcije, markantne proporcije i voluminozno tijelo.

Više prostora, više snage, više žmaraca – novi Mercedes-AMG GT s 4 vrata nudi nove dimenzije doživljaja u vožnji. Nije upitno u koju se obitelj Performance ubraja ovaj sportski automobil. DNK autosporta utkan je u svaki djelić kupea i pretvara model s 4 vrata u čistokrvni sportski automobil.

Na prikazu je Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata iz nakošene stražnje perspektive na obalnoj cesti.

Genijalno brahijalno.

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ Coupé s 4 vrata u prikazu straga s mišićavim ramenima, zaokruženim stražnjim dijelom i osjetno izbočenim kućištima kotača ističe pripadnost obitelji GT.

Ekstremno uska LED stražnja svjetla uključujući sekvencijalne pokazivače smjera, tipična linija utovarnog brida i stražnji spojler koji se možeizvlačiti u više stupnjeva ili fiksan stražnji spojler u dodatnoj opremi pobuđuju emocije koje se dodatno intenziviraju pritiskom papučice gasa. Tada se oglasi nedvojbeni zvuk ispušnog sustava AMG Performance s mogućnošću mijenjanja postavki. Čisti GT osjećaj.

Na prikazu je Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata sprijeda ispred panorame grada.

Slijedi svoju idealnu liniju.

I sam prednji dio novog modela Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata ne ostavlja mjesta nikakvoj sumnji u pogledu svog porijekla ili snage. Srodstvo s klasičnim modelom AMG GT je nepogrešivo.

Uska prednja svjetla MULTIBEAM LED, dva ispupčenja powerdome na poklopcu motora, veliki otvori za zrak i maska hladnjaka specifična za AMG predstavljaju turbulentno vozilo. Kao i u modelu AMG GT R, rešetka hladnjaka, takozvani AIRPANEL, ispred srednjeg otvora za hladni zrak poboljšava aerodinamičnu učinkovitost vozila.

Na prikazu je Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata s bočne strane ispred stambene zgrade.

Slobodan. Stil.

Elegancija se susreće s čistim sportskim karakterom: bočni prozori bez okvira i ravno prednje staklo nagnuto prema natrag igraju se elementima klasične arhitekture kupea.

Red sjedala u stražnjem dijelu vozila integrirao se gotovo besprijekorno u karakterističnu markantnu liniju modela AMG GT. Svojim strukiranim bočnim linijama, širokim ramenima i osjetno izbočenim stražnjim blatobranima Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ s 4 vrata odaje jasan dojam: novi oblik sportskog karaktera ima 4 vrata.

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 11,3 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 257 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO2 koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

Interijer


U graničnom se području osjeća kao kod kuće.

Interijer


U graničnom se području osjeća kao kod kuće.

Na prikazu je interijer modela Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.
Na prikazu je interijer modela Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.

Na cilju. Već prilikom ulaska.

Uz nove dodatne prekidače na upravljaču AMG Performance u koži napa imate sve nadohvat ruke: mijenjajte različite parametre svog sportskog automobila i namjestite svoje osobne postavke.

Zahvaljujući kombiniranom instrumentu koji se može individualno konfigurirati i središnjem prikazu medija sa zaslonom u boji veličine 12,3", uvijek imate pregled svih mjerodavnih informacija. Novo i jedinstveno: osam integriranih tipki zaslona u središnjoj konzoli i prekidač u polju za upravljanje.

Na prikazu je interijer modela Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.

U graničnom se području osjeća najugodnije.

Kokpit novog modela Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ Coupé s 4 vrata osvaja iznimno kvalitetnim materijalima i kvalitetom proizvodnje. Novi miris AMG nudi dodatne performanse za osjetila.

Sigurnost i komfor: AMG sjedala u kvalitetnoj ekskluzivnoj koži napa ili AMG Performance sjedala u sportskim mikrovlaknima DINAMICA s kontrastnim ukrasnim šavovima u boji nude izvrsnu bočnu potporu u zavojima.

Na slici je panoramski prikaz interijera modela Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.

Prvoklasan na svim mjestima.

Više prostora, više snage, više žmaraca: novi Mercedes-AMG GT s 4 vrata nudi više mjesta i više mogućnosti korištenja. Čistokrvni osjećaj autosporta uz komfor prave limuzine.

Dosljedno proširenje obitelji AMG GT zahvaljujući kupeu s 4 vrata otvara segment sportskih vozila svim kupcima koji traže vozilo za svakodnevno korištenje, ali se ne žele odreći performansi modela Mercedes-AMG. Individualni paketi opreme upotpunjuju interijer.

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 11,3 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 257 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO2 koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

Stražnji dio vozila


Ispred svih. Čak i straga.

Stražnji dio vozila


Ispred svih. Čak i straga.

Na prikazu je stražnji dio vozila Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.
Na prikazu je pogled na zaslon business konzole u središnjoj konzoli u stražnjem dijelu vozila.

Tri različite varijante stražnjeg sjedala.

Tri različite varijante stražnjeg sjedala.

Stražnji dio modela Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata nudi najveći komfor. Osim zasebnih sjedala i sjedeće klupe po cijeloj dužini, moguća su i dva zasebna nagibna sjedala s funkcionalnom središnjom konzolom business. Komforna zasebna sjedala nude još više luksuza i pružaju kvalitetan ambijent. Na stražnjim mjestima putnici imaju pristup svim funkcijama informiranja, zabave i komfora. Opcionalni stražnji dio vozila visoke klase nudi raznolike individualne mogućnosti namještanja i značajke komfora kao što su temperirani držač za čašu, bežična funkcija punjenja te zaslon osjetljiv na dodir. Mogućnost sklapanja sjedala još dodatno proširuje obujam prtljažnika. Time kupe s 4 vrata i u stražnjem dijelu vozila naglašava svoj vodeći položaj.

Pogonski sklop


Vozne performanse po mjeri.

Pogonski sklop


Vozne performanse po mjeri.

Saznajte više o pogonu modela Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.

Elektronička AMG blokada diferencijala stražnje osovine.

Elektronički regulirana AMG blokada diferencijala stražnje osovine poboljšava trakciju u svim situacijama u vožnji, prije svega u sportskom načinu vožnje. To omogućava bolje ubrzanje iz zavoja.

AMG RIDE CONTROL+

AMG podvozje sa zračnim ovjesom, usklađeno posebno za GT, kombinira praktički dva podvozja u jednom. Od komfornih do sportskih: snažne performanse u svakoj situaciji.

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

Optimalan za osobito dinamičan način vožnje. Sportski brza prebacivanja stupnjeva prijenosa ili jedva primjetan postupak prebacivanja stupnjeva prijenosa ovisno o načinu vožnje:

zahvaljujući 9 stupnjeva prijenosa, motor se gotovo uvijek nalazi u optimalnom području broja okretaja.

AMG upravljanje stražnjom osovinom

Više agilnosti: do brzine od 100 km/h stražnja osovina upravlja obrnuto i virtualno skraćuje međuosovinski razmak. Više sigurnosti: iznad 100 km/h upravlja jednako i na taj način virtualno produžuje međuosovinski razmak.

4MATIC+

Pogon na sve kotače varijabilno spaja stražnju osovinu s prednjom osovinom čime omogućava optimalnu raspodjelu okretnog momenta. To omogućava neprekidnu izmjenu između pogona na sve kotače i pogona na stražnje kotače.

Dinamični AMG ležajevi motora

Dinamični AMG ležajevi motora u svakoj situaciji u vožnji osiguravaju najbolji mogući spoj motora i karoserije. Pomoću programa vožnje određuje se osnovni karakter usklađivanja.

Slike i filmovi


Galerija modela Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.

Slike i filmovi


Galerija modela Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.

Na prikazu je Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata iz nakošene prednje perspektive ispred panorame grada.
Na prikazu je Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata iz nakošene stražnje perspektive na trkaćoj stazi.
Na prikazu je Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata u bočnom prikazu ispred vile.
Na prikazu je interijer modela Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.
Na prikazu je samostojeći AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor u tehničkom prostoru.
Na prikazu je Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata u bočnom prikazu ispred staklene fasade.
Na prikazu je Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata iz nakošene prednje perspektive ispred panorame grada.
Na prikazu je Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata iz nakošene stražnje perspektive ispred gradske kulise.
Na prikazu je interijer modela Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.
Na prikazu je pogonski sklop modela Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.
Na prikazu je samostojeći AMG 3,0-litreni R6 turbomotor u tehničkom prostoru.