Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 11,2-11,1 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 256-252 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

Performanse.
Performanse.
Više prostora. Više dinamike. Više žmaraca.
Modeli
Neusporedivi, osim sami sa sobom.
Motori i modeli vozila Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.
Modeli
Neusporedivi, osim sami sa sobom.
Motori i modeli vozila Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.
Mercedes-AMG GT 43: potrošnja goriva, prosjek: 8,3-8,1 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 189-184 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>;
Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 9,4-9,1 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 215-209 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>;
Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 9,4-9,1 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 215-209 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>;
Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 11,2-11,1 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 256-252 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>;
Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 11,3 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 257 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>
Pogonski sklop modela V8
Vozne performanse po mjeri.
Pogonski sklop modela V8
Vozne performanse po mjeri.

Saznajte više o pogonu modela Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.

Elektronička AMG blokada diferencijala stražnje osovine.
Elektronički regulirana AMG blokada diferencijala stražnje osovine poboljšava trakciju u svim situacijama u vožnji, prije svega u sportskom načinu vožnje. To omogućava bolje ubrzanje iz zavoja.

AMG RIDE CONTROL+
AMG podvozje sa zračnim ovjesom, usklađeno posebno za GT, kombinira praktički dva podvozja u jednom. Od komfornih do sportskih: snažne performanse u svakoj situaciji.

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G
Optimalan za osobito dinamičan način vožnje. Sportski brza prebacivanja stupnjeva prijenosa ili jedva primjetan postupak prebacivanja stupnjeva prijenosa ovisno o načinu vožnje:
zahvaljujući 9 stupnjeva prijenosa, motor se gotovo uvijek nalazi u optimalnom području broja okretaja.

AMG upravljanje stražnjom osovinom
Više agilnosti: do brzine od 100 km/h stražnja osovina upravlja obrnuto i virtualno skraćuje međuosovinski razmak. Više sigurnosti: iznad 100 km/h upravlja jednako i na taj način virtualno produžuje međuosovinski razmak.

4MATIC+
Pogon na sve kotače varijabilno spaja stražnju osovinu s prednjom osovinom čime omogućava optimalnu raspodjelu okretnog momenta. To omogućava neprekidnu izmjenu između pogona na sve kotače i pogona na stražnje kotače.

Dinamični AMG ležajevi motora
Dinamični AMG ležajevi motora u svakoj situaciji u vožnji osiguravaju najbolji mogući spoj motora i karoserije. Pomoću programa vožnje određuje se osnovni karakter usklađivanja.
Ponuda motora
Stvoreni da daju sve: motori modela AMG GT Coupé s 4 vrata.
Otkrijte R6 motor ili V8 motor u modelu Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.
Ponuda motora
Stvoreni da daju sve: motori modela AMG GT Coupé s 4 vrata.
Otkrijte R6 motor ili V8 motor u modelu Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.
Brand Mercedes-AMG
Svijet voznih performansi.
Brand Mercedes-AMG
Svijet voznih performansi.
Iskusite iznimnu raznolikost vozila Mercedes-AMG i dopustite da Vas ponese koncentracija voznih performansi.
Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 9,4-9,1 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 215-209 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>;
Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 11,3 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 257 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>