Performanse.

Više prostora. Više dinamike. Više žmaraca.

Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 11,2-11,1 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 256-252 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

Modeli


Neusporedivi, osim sami sa sobom.

Motori i modeli vozila Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.

Modeli


Neusporedivi, osim sami sa sobom.

Motori i modeli vozila Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.

  • Mercedes-AMG GT 43 i 43 4MATIC+

    Na prikazu je Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata iz prednje perspektive ispred panorame grada.

    Snažne performanse od  

    XXX kW*<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>

    (XXX KS*)<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> 6-cilindarskog benzinskog rednog motora.

    Ubrzava za

    X,X s*

    od 0 do 100 km/h.

    Neočekivano raznolik, a opet prepoznatljivi AMG: Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ Coupé s 4 vrata spaja dojmljive performanse sportskog automobila i praktičnost elegantnog vozila s 4 vrata. Izražajni dizajn s duboko spuštenim poklopcem motora, dominantnim prednjim dijelom i mišićavim tijelom zorno pokazuje sportske gene ovog kupea s 4 vrata. Pritisak na dugme start potvrđuje da Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ Coupé s 4 vrata mora biti na vrhu. Zahvaljujući inovativnom i visokoučinkovitom 6-cilindarskom rednom motoru, aktivnoj aerodinamici i mjenjaču s 9 stupnjeva prijenosa AMG SPEEDSHIFT TCT, to uspijeva od samog početka.

    Uz izuzetno atraktivan odnos cijene i kvalitete, sportski automobil s 4 vrata dostupan je i samo sa stražnjim pogonom. Izgled, tehnologija, oprema i mogućnosti individualizacije jednaki su kao kod varijante sa šest cilindara s pogonom na sve kotače 4MATIC+.

    *Gore navedene vrijednosti odnose se na Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+.

  • Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

    Na prikazu je Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata u bočnom prikazu ispred staklene fasade.

    Sportska snaga od

    XXX kW<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>

    (XXX KS)<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> s 3,0-litrenim motorom.

    Snažno ubrzanje za

    4,5 sekundi

    od 0 do 100 km/h.

    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ Coupé s 4 vrata predstavlja spoj dojmljivih performansi sportskog automobila i praktičnosti elegantnog vozila s 4 vrata. Izražajni dizajn s duboko spuštenim poklopcem motora, dominantnim prednjim dijelom i mišićavim tijelom zorno pokazuje sportske gene ovog kupea s 4 vrata. Pritisak na dugme start potvrđuje da Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ Coupé s 4 vrata mora biti na vrhu. Zahvaljujući inovativnom i visokoučinkovitom 6-cilindarskom rednom motoru s XXX KW (XXX KS)<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>, aktivnoj aerodinamici i mjenjaču AMG SPEEDSHIFT TCT s 9 stupnjeva prijenosa, to uspijeva od samog početka.

  • Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+

    Na prikazu je Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata iz nakošene prednje perspektive na trkaćoj stazi.

    Snažne performanse od  

    XXX kW<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>

    (XXX KS)<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> V8 biturbo motora

    Eksplozivna ubrzanja za

    X,X s  

    od 0 do 100 km/h.

    Kao Gran Turismo koji oduzima dah Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ Coupé s 4 vrata optimalan je pratitelj svih onih koji cijene zadivljujuće performanse, komfor i svestranost. Supermoderan, snažan V8 biturbo motor pritom nudi očaravajuće doživljaje u vožnji u svim područjima broja okretaja i spaja spektakularnu dinamiku s nevjerojatnom učinkovitošću. Inovativne tehnologije poput potpuno varijabilnog pogona na sve kotače 4MATIC+ te upravljanja stražnjom osovinom iz serijske opreme kod V8-cilindarskih motora omogućavaju potisak i manevriranje na razini autosporta. Mjenjač AMG SPEEDSHIFT MCT s 9 stupnjeva prijenosa i funkcijom RACE START omogućava nevjerojatna ubrzanja od 0 na 100 km/h za samo X,X s.

  • Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+

    Na prikazu je Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata iz nakošene stražnje perspektive ispred panorame grada.

    Moćna snaga od

    XXX kW<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>

    (XXX KS) V8 biturbo motora.

    Ubrzava za

    X,X s

    od 0 do 100 km/h.

    Dinamika vožnje na razini autosporta, eksplozivna ubrzanja, najveći stupanj komfora. Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ Coupé s 4 vrata na vodećem je položaju u obitelji s 4 vrata. Njegovi dinamični AMG ležajevi motora u svakoj situaciji u vožnji osiguravaju najbolju moguću vezu između motora snage XXX kW (XXX KS)<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> i karoserije. Upravo u sportskom načinu vožnje elektronički upravljana AMG blokada diferencijala stražnje osovine omogućava bolje ubrzanje iz zavoja. Kupe s 4 vrata ne samo da za X,X s ubrzava od 0 do 100 km/h: zahvaljujući dodatnom programu vožnje „RACE” uključujući modus Drift, mogući su i ekstremno sportski manevri u vožnji, a markantan prednji dio u dizajnu jet wing s ukrasnim elementom već na prvi pogled daje do znanja: stiže Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.

Mercedes-AMG GT 43: potrošnja goriva, prosjek: 8,3-8,1 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 189-184 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>;
Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 9,4-9,1 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 215-209 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>;
Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 9,4-9,1 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 215-209 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>;
Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 11,2-11,1 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 256-252 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>;
Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 11,3 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 257 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

Pogonski sklop modela V8


Vozne performanse po mjeri.

Pogonski sklop modela V8


Vozne performanse po mjeri.

Saznajte više o pogonu modela Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.

Elektronička AMG blokada diferencijala stražnje osovine.

Elektronički regulirana AMG blokada diferencijala stražnje osovine poboljšava trakciju u svim situacijama u vožnji, prije svega u sportskom načinu vožnje. To omogućava bolje ubrzanje iz zavoja.

AMG RIDE CONTROL+

AMG podvozje sa zračnim ovjesom, usklađeno posebno za GT, kombinira praktički dva podvozja u jednom. Od komfornih do sportskih: snažne performanse u svakoj situaciji.

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

Optimalan za osobito dinamičan način vožnje. Sportski brza prebacivanja stupnjeva prijenosa ili jedva primjetan postupak prebacivanja stupnjeva prijenosa ovisno o načinu vožnje:

zahvaljujući 9 stupnjeva prijenosa, motor se gotovo uvijek nalazi u optimalnom području broja okretaja.

AMG upravljanje stražnjom osovinom

Više agilnosti: do brzine od 100 km/h stražnja osovina upravlja obrnuto i virtualno skraćuje međuosovinski razmak. Više sigurnosti: iznad 100 km/h upravlja jednako i na taj način virtualno produžuje međuosovinski razmak.

4MATIC+

Pogon na sve kotače varijabilno spaja stražnju osovinu s prednjom osovinom čime omogućava optimalnu raspodjelu okretnog momenta. To omogućava neprekidnu izmjenu između pogona na sve kotače i pogona na stražnje kotače.

Dinamični AMG ležajevi motora

Dinamični AMG ležajevi motora u svakoj situaciji u vožnji osiguravaju najbolji mogući spoj motora i karoserije. Pomoću programa vožnje određuje se osnovni karakter usklađivanja.

Ponuda motora


Stvoreni da daju sve: motori modela AMG GT Coupé s 4 vrata.

Otkrijte R6 motor ili V8 motor u modelu Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.

Ponuda motora


Stvoreni da daju sve: motori modela AMG GT Coupé s 4 vrata.

Otkrijte R6 motor ili V8 motor u modelu Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.

  • V8 biturbo motor

    AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor

    Na prikazu je samostojeći AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor.

    AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor

    4,0-litreni V8 motor modela Mercedes-AMG oduševljava eksplozivnim razvojem snage uz istodobno veoma fino doziranje prenošenja snage. Twin scroll turbopunjači su za bolju brzinu reakcije smješteni između glava cilindara („hot inner V”). Isključivanje cilindara koristeći manje snage smanjuje potrošnju.

  • R6 motor

    3,0-litreni R6 s turbopunjačem na ispušne plinove i električnim dodatnim kompresorom

    Na prikazu je samostojeći 3,0-litreni R6 motor.

    3,0-litreni R6 s turbopunjačem na ispušne plinove i električnim dodatnim kompresorom

    Dosljedno elektrificiran, neodoljiv doživljaj u vožnji – integrirani starter-generator pojačava učinak i rekuperira, naponska mreža od 48 V napaja električno trošilo, a dodatni kompresor osigurava okretni moment malo veći od praznog hoda. Više od bonusa: tihi rad šest cilindara u nizu.

AMG dodatna oprema


Još više voznih performansi. Još više GT osjećaja.

AMG dodatna oprema


Još više voznih performansi. Još više GT osjećaja.

    Paket AMG DYNAMIC PLUS

    Na prikazu je kokpit modela Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.

    AMG DYNAMIC PLUS paket predstavlja maksimalan užitak u vožnji i maksimalnu agilnost. Povezuje mnogobrojne komponente visoke učinkovitosti u atraktivnom paketu koji sadrži najvažniju dodatnu opremu za dodatno povećanje dinamike vožnje. Tako doživljaj u vožnji postaje još emocionalniji.

    AMG tipke na upravljaču

    Na prikazu su AMG tipke na upravljaču u modelu Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.

    AMG tipkama oblikujete upravljač svog vozila radikalno sportski: s njima je moguće brzo i precizno upravljanje specifičnim dinamičnim funkcijama. Za fokusiran i koncentriran osjećaj u vožnji usmjeren na snagu – i za autentičnu atmosferu trkaćeg automobila u kokpitu.

    AMG TRACK PACE

    Na prikazu je kokpit modela Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.

    AMG TRACK PACE preobrazit će Vaš AMG u Vašeg virtualnog trkaćeg inženjera. Pomoću vremena kruga, sektora i ubrzanja te odabranih podataka telemetrije uživo, svoje umijeće u vožnji zatvorenim dionicama možete ciljano analizirati i poboljšati.

    Proširena stvarnost za navigaciju MBUX

    Na prikazu je kokpit modela Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.

    Kako biste se mogli snaći u kompleksnim situacijama u prometu, funkcija MBUX proširene stvarnosti za navigaciju umrežava virtualni svijet sa stvarnim. Tehnologija spaja grafičke navigacijske upute i prometna upozorenja u slike uživo. Na odredište stižete brzo, sigurno i opušteno.

    Asistent za interijer MBUX

    Na prikazu je kokpit modela Mercedes-AMG GT Coupé s 4 vrata.

    Uživajte u komforu prilikom upravljanja bez dodira: ovaj inovativni sustav registrira i interpretira pokrete Vaše ruke. Odabrane funkcije tako možete aktivirati doslovno jednim potezom. Pritom sustav može razlikovati vozača i suvozača – kako biste mogli doći točno do onih izbornika kojima želite upravljati.

    Brand Mercedes-AMG


    Svijet voznih performansi.

    Brand Mercedes-AMG


    Svijet voznih performansi.

    Motiv prikazuje plaketu na motoru Mercedes-AMG.

    Iskusite iznimnu raznolikost vozila Mercedes-AMG i dopustite da Vas ponese koncentracija voznih performansi.

    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 9,4-9,1 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 215-209 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>;
    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: potrošnja goriva, prosjek: 11,3 l/100 km, emisije CO2, prosjek: 257 g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>