Performanse.

Iskusite AMG Driving Performance u najčišćem obliku: Mercedes-AMG GT.

Mercedes-AMG GT C: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO₂, prosjek: XXX g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

Modeli


Saznajte više o očaravajućim modelima Mercedes-AMG GT.

Modeli


Saznajte više o očaravajućim modelima Mercedes-AMG GT.

  • Mercedes-AMG GT

    Mercedes-AMG GT.

    Mercedes-AMG GT.

    Mercedes-AMG GT spaja fascinaciju autentičnog sportskog automobila s vodećom tehnologijom u tom segmentu vozila i izrazitom pogodnošću za svakodnevnu primjenu. S maksimalnom brzinom od 304 km/h i ubrzanjem od 0 do 100 km/h u 4,0 sekunde Mercedes-AMG GT savršeno pristaje u sportski stil života. Izražava esenciju marke AMG poznate po performansama.

    350 kW (476 KS)<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>

    Nazivna snaga

    Do

    630 Nm

    okretnog momenta

    Na prikazu je stražnji dio modela Mercedes-AMG GT.
    Na prikazu je dinamična silueta modela Mercedes-AMG GT.
    Na prikazu je prednji dio modela Mercedes-AMG GT.
  • Mercedes-AMG GT S

    Mercedes-AMG GT S.

    Mercedes-AMG GT S.

    Atletski rekordi: s maksimalnom brzinom od 310 km/h i ubrzanjem od 0 do 100 km/h u 3,8 sekundi Mercedes-AMG GT S gotovo svakoga ostavlja iza sebe. Sportsko podvozje AMG RIDE CONTROL namjestivo je u tri stupnja – od komfornog do sportski zategnutog. Dodatna istaknuta obilježja su elektronička AMG blokada diferencijala stražnje osovine i dodatni program vožnje „RACE” za namještanje sustava vozila za trkaću stazu.

    Na prikazu je stražnji dio modela Mercedes-AMG GT S.
    Na prikazu je prednji bočni dio modela Mercedes-AMG GT S.
    Na prikazu je dinamična silueta modela Mercedes-AMG GT S.

    384 kW (522 KS)<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>

    Nazivna snaga

    Do

    670 Nm

    okretnog momenta

  • Mercedes-AMG GT C

    Mercedes-AMG GT C.

    Mercedes-AMG GT C.

    Snažan nastup i bezvremenska elegancija: s mišićavim stražnjim dijelom, širokim tragom i velikim kotačima Mercedes-AMG GT C čeka na startu. Ova dinamična sportska simbioza kultivirane dinamike vožnje i čistokrvnog autosporta prava je atrakcija, i to ne samo vizualno. Zahvaljujući specifičnim AMG komponentama, Mercedes-AMG GT C doseže maksimalnu brzinu od 317 km/h uz senzacionalno ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,7 sekundi.

    410 kW (557 KS)<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>

    Nazivna snaga

    Do

    680 Nm

    okretnog momenta

    Na prikazu je dinamična silueta modela Mercedes-AMG GT C.
    Na prikazu je stražnji bočni dio modela Mercedes-AMG GT C.
    Na prikazu je prednji bočni dio modela Mercedes-AMG GT C.
  • Mercedes-AMG GT R

    Mercedes-AMG GT R.

    Mercedes-AMG GT R.

    Zvijer iz zelenog pakla. Mercedes-AMG GT R demonstrira AMG-ovu kompetenciju u razvoju i autosportu te još više pomiče granice dinamike vožnje – AMG-ov DNK na taj se način doživljava u još čišćoj varijanti. Zahvaljujući izravnom prenošenju znanja iz autosporta, Mercedes-AMG GT R oduševljava maksimalnom brzinom od 318 km/h i ubrzanjem od 0 do 100 km/h u 3,6 sekundi.

    Na prikazu je stražnji dio modela Mercedes-AMG GT R u gradu.

    Na prikazu je Mercedes-AMG GT R u gradskoj vožnji s prednje strane.
    Na slici je detaljni prikaz kovanog kotača AMG Performance modela Mercedes-AMG GT R.
    Na prikazu je dugi poklopac motora modela Mercedes-AMG GT R.

    430 kW (585 KS)<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>

    Nazivna snaga

    Do

    700 Nm

    okretnog momenta

Mercedes-AMG GT: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km;
Mercedes-AMG GT S: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km;
Mercedes-AMG GT C: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km;
Mercedes-AMG GT R: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

Vozne karakteristike


Inspiriran trkaćom stazom.

Izvrsne performanse Mercedes-AMG GT zahvaljuje svojoj arhitekturi vozila usmjerenoj na performanse.

Vozne karakteristike


Inspiriran trkaćom stazom.

Izvrsne performanse Mercedes-AMG GT zahvaljuje svojoj arhitekturi vozila usmjerenoj na performanse.

Saznajte više o pogonu i dinamici vožnje modela Mercedes-AMG GT.

AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor

Motor smješten sprijeda u sredini prebacuje svojih 209 kg suhe mase na srednji dio vozila. Da bi težište bilo nisko, smješten je duboko u aluminijski okvir space frame.

Zahvaljujući konstrukciji transaxle, motor i straga smješteni mjenjač s dvije spojke spojeni su u jedno – radi savršene ravnoteže. Motor radi na principu suhog podmazivanja osiguravajući optimalnu opskrbu uljem i pri jakim lateralnim ubrzanjima.

Kućište kardanske osovine

Motor smješten u sredini sprijeda i mjenjač s dvije spojke spojeni su u jedno. Komponente su međusobno povezane kućištem kardanske osovine koje ih čini otpornima na savijanje i uvijanje.

U unutrašnjosti rotira iznimno lagano i torzijski čvrsto pogonsko vratilo od karbona. Ono dosljedno prenosi snagu 4,0-litrenog V8 biturbo motora na mjenjač AMG SPEEDSHIFT DCT 7G. A on prenosi snagu u ubrzanje. Nevjerojatno brzo i zadivljujuće.

Podvozje AMG RIDE CONTROL

Podvozje AMG RIDE CONTROL s adaptivnom amortizacijom – serijski u modelima Mercedes-AMG GT S, GT C i GT R – ujedinjava izražene performanse s prvoklasnom kulturom vožnje.

U kombinaciji s konceptom dvostruke poprečne vodilice omogućava performanse kao na trkaćoj stazi s izvrsnom poprečnom dinamikom i stabilnošću vožnje pri velikim brzinama. Prilagođava karakteristiku amortizacije svakog pojedinog kotača načinu vožnje i stanju na cesti.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G očarava žustrinom prebacivanja stupnjeva prijenosa, uzbudljivim međugasom i performansama na sportskoj razini: što je modus sportskiji, to je brzina reakcije agilnija.

Mali skokovi u broju okretaja omogućavaju optimalnu prilagodbu prijenosa i brzo prebacivanje stupnjeva prijenosa bez prekida vučne sile. Sedam stupnjeva prijenosa, tri programa vožnje i ručni način, kao i funkcija međugasa i RACE START omogućavaju iznimno dinamične manevre ubrzanja.

AMG kompozitni kočni sklop visokih performansi

AMG visokoučinkoviti kočni sklop sa samoventilirajućim i perforiranim kočnim diskovima osigurava izvrsne vrijednosti usporavanja i visok stupanj stabilnosti.

Prednosti AMG keramičkog kompozitnog kočnog sklopa visokih performansi dostupnog u dodatnoj opremi: štedi masu, ima duži vijek trajanja i još bolju stabilnost.

Optimalna raspodjela mase.

Na prikazu je Mercedes-AMG GT R.

Optimalna raspodjela mase.

Zahvaljujući motoru smještenom sprijeda u sredini i mjenjaču AMG SPEEDSHIFT DCT 7G u rasporedu transaxle, Mercedes-AMG GT ima optimalnu raspodjelu mase od 47 % prema 53 % između prednje i stražnje osovine. U kombinaciji s niskim težištem vozila osigurava iznimno agilno manevriranje i veliku brzinu u zavojima. Znate kako kažu: utrke se dobivaju u zavojima.

Mercedes-AMG GT: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO₂, prosjek: XXX g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>


Saznajte više o dinamici vožnje modela Mercedes-AMG GT.

Jedinstvena kombinacija inovativnih tehnologija iz autosporta donosi strast naših inženjera na cestu i čini ga ekstremno poželjnim.


Saznajte više o dinamici vožnje modela Mercedes-AMG GT.

Jedinstvena kombinacija inovativnih tehnologija iz autosporta donosi strast naših inženjera na cestu i čini ga ekstremno poželjnim.

Space frame


Kako space frame postaje race frame.

Zbog svoje inovativne arhitekture space frame modela Mercedes-AMG GT iznimno je lagan.

Space frame


Kako space frame postaje race frame.

Zbog svoje inovativne arhitekture space frame modela Mercedes-AMG GT iznimno je lagan.

Na slici je space frame modela Mercedes-AMG GT u bočnom prikazu.

Karbon. Aluminij. Magnezij. Čelik.

Karbon. Aluminij. Magnezij. Čelik.

To su sastojci sirove karoserije modela Mercedes-AMG GT. Space frame je najvećim dijelom izrađen od aluminija i teži samo 231 kilogram. Inovativna arhitektura koja je istodobno laka, stabilna i ekstremno kruta. To su preduvjeti za najbolju moguću poprečnu i uzdužnu dinamiku i visoku preciznost upravljanja. Ekstremno lagani prednji modul od magnezija smanjuje inerciju ispred prednje osovine te na taj način optimira agilnost sportskog automobila.

  • Aluminijski okvir space frame teži samo 231 kilogram

  • Visok stupanj torzijske konstante krutosti i čvrstoće karoserije

  • Visok stupanj preciznosti upravljanja i poprečne dinamike

Aerodinamika modela Mercedes-AMG GT R testira se u zračnom kanalu.

Aerodinamika.

Aerodinamika.

Koncept aerodinamike modela Mercedes-AMG GT razvijen zahvaljujući znanjima iz autosporta podržava vozača u dinamičnom i sigurnom načinu vožnje. Ujedinjava aerodinamičnu stabilnost i mali otpor zraka te integrira dovoljno hlađenje i dovod zraka za sve komponente. AIRPANEL u donjem rubu prednjeg odbojnika i stražnji spojler koji se izvlači električno aktivno prilagođavaju aerodinamiku trenutačnoj situaciji u vožnji.

Mercedes-AMG GT R: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO₂, prosjek: XXX g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

AMG V8 biturbo motor


Iskusite srce modela Mercedes-AMG GT.

AMG V8 biturbo motor


Iskusite srce modela Mercedes-AMG GT.

Lakoća susreće sposobnost.

Na prikazu je demontirani AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor modela Mercedes-AMG GT iz bočne perspektive.

Lakoća susreće sposobnost.

Motor s performansama na razini trkaćeg sporta – V8 biturbo s dva unutarnja turbopunjača opremljen je za vrhunske rezultate, a dinamični ležajevi motora prilagođavaju se svakoj situaciji u vožnji. Osim toga je zbog suhog podmazivanja dodatno spušten nizak položaj ugradnje. Očaravajuće: eksplozivna brzina reakcije uz veliku vučnu snagu.

Tako zvuče performanse.

Zelena prednja svjetla modela Mercedes AMG GT R svijetle iz garaže.
Pogledajte ponovno

Tako zvuče performanse.

Očaravajuće je kad V8 razvije svoju punu snagu. Zanosan je i pripadajući zvuk motora koji naglašava izvrsne sposobnosti modela Mercedes-AMG GT.

Srce modela AMG GT, 4,0-litreni V8 biturbo motor, povećava broj otkucaja srca svojeg vozača. Izgleda moćno kad V8 ispod veoma dugog poklopca motora razvija svoju punu snagu. Ima samo 209 kilograma suhe mase, ali njegove su performanse kao u trkaćeg vozila. Lagan. Kompaktan. Snažan.

Do

430 kW (585 KS)<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>

Nazivna snaga

Do

700 Nm<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>

okretnog momenta

AMG kompozitni kočni sklop visokih performansi


Performanse kočenja kao u autosportu – s tehnologijama AMG-a.

AMG kompozitni kočni sklop visokih performansi


Performanse kočenja kao u autosportu – s tehnologijama AMG-a.

Na prikazu je AMG kompozitni kočni sklop visokih performansi modela Mercedes-AMG GT.

Kompozitni kočni sklop visokih performansi modela Mercedes-AMG GT odlikuje izvrsna vrijednost usporavanja, precizna mogućnost doziranja i visok stupanj stabilnosti. Samoventilirajući, perforirani i užljebljeni kočni diskovi velikih dimenzija imaju svojstvo otpornosti na visoke temperature i malu težinu.

Najvažnije značajke kočnog sustava:

  • izvrsne vrijednosti usporavanja zahvaljujući užljebljenim i perforiranim kočnim diskovima velikih dimnezija koji su u potpunosti samoventilirajući
  • kompozitna tehnologija za visok stupanj stabilnost kočnih diskova i male neamortizirane mase
  • električna parkirna kočnica s komfornim upravljanjem putem tipke ispod okretnog dugmeta za svjetlo
  • kočne čeljusti s natpisom „AMG” u srebrnoj boji za AMG GT, u crvenoj za AMG GT S i GT C ili u žutoj za AMG GT R (u dodatnoj opremi u crvenoj boji)
  • Dimenzije i produktivnost kompozitnog kočnog sklopa iz serijske opreme prilagođeni su performansama vozila
    u dodatnoj opremi za sve motore: AMG keramički kompozitni kočni sklop visokih performansi za dodatno povećanu učinkovitost kočenja i izdržljivost

Mercedes-AMG GT: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km;
Mercedes-AMG GT S: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km;
Mercedes-AMG GT C: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km;
Mercedes-AMG GT R: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

AMG dodatna oprema


Još više voznih performansi. Još više osjećaja vožnje modela GT.

AMG dodatna oprema


Još više voznih performansi. Još više osjećaja vožnje modela GT.

    AMG DYNAMIC PLUS paket

    Na prikazu je interijer modela Mercedes-AMG GT s paketom AMG DYNAMIC PLUS.

    AMG DYNAMIC PLUS paket predstavlja maksimalan užitak u vožnji i maksimalnu agilnost. Povezuje komponente visokih performansi za dodatno povećanu dinamiku vožnje. Tako doživljaj u vožnji postaje još emocionalniji.

    Od X.XXX,XX €

    COMAND Online

    Na prikazu je multimedijski sustav COMAND Online s aplikacijom AMG TRACK PACE u modelu Mercedes-AMG GT.

    Uz sustav COMAND Online, premium navigaciju savršeno integriranu u kokpit s tipičnim Mercedesovim izgledom i osjetom, stići ćete na svoje odredište brže i opuštenije. Zahvaljujući informacijama o prometu Live Traffic Information i usluzi Car-to-X-Communication možete, na primjer, jednostavno izbjeći zastoje u prometu te još ranije prepoznati moguće izvore opasnosti.
    Uz aplikaciju AMG TRACK PACE možete dobiti detaljnu i profesionalnu analizu vlastitog načina vožnje. Tako možete poboljšati svoje performanse na zatvorenim dionicama i bez trenera te se usporediti s drugim vozačima. Prikaz je pregledan, intuitivan i razumljiv. Svoje podatke o vožnji možete zabilježiti te, na primjer, podijeliti na društvenim mrežama s drugim obožavateljima utrka.

    Od X.XXX,XX €

    AMG keramički kompozitni kočni sklop visokih performansi

    Na prikazu je AMG keramički kompozitni kočni sklop visokih performansi modela Mercedes-AMG GT.

    Pouzdanost u ekstremnim situacijama i nakon više uzastopnih kočenja punom snagom: AMG keramički kompozitni kočni sklop visokih performansi nudi Vam vrijednosti usporavanja na koje se možete osloniti čak i u iznimnim situacijama. Usto je lakši od klasičnih kočnih sklopova – manje neamortizirane mase za više dinamike vožnje i agilnosti.

    Od X.XXX,XX €

    Brand Mercedes-AMG


    Svijet voznih performansi.

    Brand Mercedes-AMG


    Svijet voznih performansi.

    Svijet voznih performansi.

    Na prikazu je više modela Mercedes-AMG GT.

    Svijet voznih performansi.

    Iskusite iznimnu raznolikost Mercedes-AMG-ovih vozila i dopustite da Vas ponese koncentracija voznih performansi.

    Mercedes-AMG GT S Coupé: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km;
    Mercedes-AMG GT R Coupé: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km;
    Mercedes-AMG GT C Roadster: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

    Mercedes-AMG GT: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km;
    Mercedes-AMG GT S: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km;
    Mercedes-AMG GT C: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km;
    Mercedes-AMG GT R: potrošnja goriva, prosjek: XX,X l/100 km; emisije CO2, prosjek: XXX g/km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>