Najbolje iz dva svijeta.

Otkrijte Mercedes-Benzove plug-in hibridne modele.

Hibridna tehnologija za Mercedes-Benz


Veća snaga, manja potrošnja.

Hibridna tehnologija za Mercedes-Benz


Veća snaga, manja potrošnja.

Naši modeli EQ Power s plug-in hibridnim pogonom spajaju najbolje iz dvaju svjetova: dinamiku i učinkovitost elektromotora s dometom motora s unutarnjim izgaranjem. U gradskom prometu mogu voziti isključivo na električni pogon, puniti se kod kuće ili na javnim stanicama za punjenje, a na dugim dionicama pružaju uobičajeni komfor kratkog vremena punjenja.

Mercedes-Benz Modeli EQ Power


Plug-in hibridni modeli Mercedes-Benza.

„Svatko ima različite zahtjeve od svog automobila. Postoji li plug-in hibrid koji odgovara upravo meni?”

Naravno. Bez obzira želite li svoj plug-in hibrid koristiti isključivo u gradu ili svakodnevno morate putovati dužim dionicama. Naša velika flota svakome nudi odgovarajući model. Za više informacija o Vašem favoritu među modelima plug-in hibrid jednostavno ispunite obrazac za kontakt.

Mercedes-Benz Modeli EQ Power


Plug-in hibridni modeli Mercedes-Benza.

„Svatko ima različite zahtjeve od svog automobila. Postoji li plug-in hibrid koji odgovara upravo meni?”

Naravno. Bez obzira želite li svoj plug-in hibrid koristiti isključivo u gradu ili svakodnevno morate putovati dužim dionicama. Naša velika flota svakome nudi odgovarajući model. Za više informacija o Vašem favoritu među modelima plug-in hibrid jednostavno ispunite obrazac za kontakt.

    A-klasa 250 e Kompaktna limuzina

    C 350 e Karavan.

    A-klasa 250 e Kompaktna limuzina s pogonom EQ Power. Sadašnja generacija Mercedes-Benzove A-klase mlada je i dinamična kao i uvijek, ali odraslija i udobnija nego ikad.


    A-klasa 250 e Kompaktna limuzina: ponderirana potrošnja goriva
    1,5-1,4 l/100 km, ponderirane emisije CO₂ 34-33 g/km, ponderirana potrošnja struje
    15,0-14,8 kWh/100 km

    A-klasa 250 e Limuzina

    E-klasa 350 e Limuzina.

    Osim kompaktne limuzine, A-klasa Limuzina od 2018. godine ponovno proširuje lepezu Mercedes-Benzovih kompaktnih vozila, istodobno nudeći niz funkcija koje su dosad bile rezervirane za luksuznu klasu. Odsad i kao A 250 e s inovativnim hibridnim pogonom.


    A-klasa 250 e Limuzina: ponderirana potrošnja goriva 1,4 l/100 km, ponderirane emisije CO₂ 33-32 g/km, ponderirana potrošnja struje 14,8 -14,7 kWh/100 km

    B-klasa 250 e Sports Tourer

    C-klasa 350 e Limuzina

    B-klasa 250 e Sports Tourer: svestrano vozilo. B-klasa je savršeni (obiteljski) automobil za sve one kojima su važni prostor, udobnost i sigurnost, a unatoč sportskom izgledu, nudi veće dimenzije unutrašnjosti od prethodnog modela.


    B-klasa 250 e Sports Tourer: ponderirana potrošnja goriva 1,6-1,4 l/100 km, ponderirane emisije CO₂ 36-32 g/km, ponderirana potrošnja struje 15,4-14,7 kWh/100 km

    C-klasa 300 e Karavan

    C-klasa 300 e Karavan

    C-klasa je najprodavaniji Mercedes-Benzov model. Kao karavan koji prati životni stil, C 300 e Karavan može se fleksibilno koristiti za svaku namjenu.

    C-klasa 300 e Karavan: ponderirana potrošnja goriva: 2,0-1,7 l/100 km, ponderirane emisije CO₂:
    45-39 g/km, ponderirana potrošnja struje: 14,8-13,9 kWh/100 km

    C-klasa 300 de Karavan

    GLC 350 e 4MATIC Coupé.

    C-klasa 300 de Karavan: karavan s dva srca koji prati životni stil. Sportski stražnji dio karavana i kao plug-in hibrid skriva najveći mogući obujam utovarnog prostora od 1335 litara. Nova generacija ujedinjuje emocije i inteligenciju.

    C-klasa 300 de Karavan: ponderirana potrošnja goriva: 1,6-1,5 l/100 km, ponderirane emisije CO₂: 42-39 g/km, ponderirana potrošnja struje: 18,6-16,2 kWh/100 km

    C-klasa 300 e Limuzina

    GLE 500 e 4MATIC

    Tehnologija C-klase 300 e Limuzine omogućava optimalnu učinkovitost, dojmljivu dinamiku i dosad neviđeni komfor zahvaljujući mogućnosti klimatiziranja prije pokretanja motora. I sve to uz pogodnost za svakodnevnu primjenu, tipičnu za C-klasu.

    C-klasa 300 e Limuzina: ponderirana potrošnja goriva: 1,9-1,6 l/100 km, ponderirane emisije CO₂:
    42-36 g/km, ponderirana potrošnja struje: 14,3-13,4 kWh/100 km

    C-klasa 300 de Limuzina

    A-klasa 250 e Limuzina

    Želja za brzinom C-klasi Limuzini piše na čelu, a zahvaljujući kombiniranom pogonskom sustavu, C-klasa 300 de Limuzina povezuje užitak u vožnji i najmanju moguću potrošnju te niske emisije – u dosad neslućenom komforu.

    C-klasa 300 de Limuzina: ponderirana potrošnja goriva
    1,6-1,4 l/100 km, ponderirane emisije CO₂ 41-38 g/km, ponderirana potrošnja struje
    18,0-15,7 kWh/100 km

    GLC 300 e 4MATIC

    B-klasa 250 e Kompaktna limuzina

    Sloboda u svom najsvestranijem obliku: GLC 300 e 4MATIC. Mercedes-Benz GLC je na svakom terenu u svom elementu. SUV srednje veličine inteligentan je spoj funkcionalnosti i agilnosti modernog dizajna.

    GLC 300 e 4MATIC: ponderirana potrošnja goriva: 2,5-2,2 l/100 km, ponderirane emisije CO₂: 57-51 g/km, ponderirana potrošnja struje: 17,8-16,5 kWh/100 km

    GLC 300 e Coupé

    E-klasa 300 de Limuzina

    Modelom GLC 300 e 4MATIC Mercedes‑Benz po prvi put nudi sportsko-rekreativni kupe srednje veličine s inovativnom tehnologijom plug-in hibrid. Kombinira snažne performanse benzinskog motora s učinkovitošću snažnog elektromotora.

    GLC 300 e Coupé: ponderirana potrošnja goriva: 2,5-2,2 l/100 km, ponderirane emisije CO₂: 57-51 g/km, ponderirana potrošnja struje: 17,8-16,5 kWh/100 km

    E-klasa 300 e Limuzina

    E 300 e Limuzina

    To nije samo najinteligentnija, nego i najštedljivija E-klasa svih vremena. Rezultat je E-klasa 300 e. Inteligentna poslovna limuzina naglašava kreativnost svojim jasnim, a istodobno emocionalnim dizajnom te visokokvalitetnim, ekskluzivnim interijerom.

    E-klasa 300 e Limuzina: ponderirana potrošnja goriva:
    2,1-1,8 l/100 km, ponderirane emisije CO₂: 47-41 g/km, ponderirana potrošnja struje:
    14,9 kWh/100 km

    E-klasa 300 de Limuzina

    E 300 de Limuzina

    Gotovo nijedna druga klasa vozila desetljećima nije toliko obilježila marku i višu klasu u automobilskoj industriji kao E-klasa. Upravo ona simbolizira sigurnost i komfor u vožnji, a u obliku štedljivog plug-in hibrida E 300 de i ekonomičnosti.

    E-klasa 300 de Limuzina: ponderirana potrošnja goriva:
    1,7-1,5 l/100 km, ponderirane emisije CO₂: 44-41 g/km, ponderirana potrošnja struje:
    19,5-17,5 kWh/100 km

    E-klasa 300 de Karavan

    E 300 de Karavan

    Plug-in hibridi E-klase 300 de Karavan usmjereni su na važnu ciljnu skupinu udobne više klase Mercedes-Benza: vozači koji provode mnogo vremena za upravljačem cijene udobnost na dugim putovanjima, a povremeno im je potrebno i veliko vučno opterećenje.

    E-klasa 300 de Karavan: ponderirana potrošnja goriva:
    1,7 l/100 km, ponderirane emisije CO₂: 44 g/km, ponderirana potrošnja struje:
    19,5 kWh/100 km

    GLE 350 de 4MATIC

    GLE 350 de 4MATIC

    Moderan luksuz i izvan ceste: to poručuje dizajn novog modela GLE 350 de 4MATIC. Važna istaknuta značajka velikog SUV-a zapravo je njegov domet na električni pogon: zahvaljujući bateriji kapaciteta 31,2 kWh, u odgovarajućem načinu vožnje može prijeći preko 100 kilometara (prema NEDC-u).

    GLE 350 de 4MATIC: ponderirana potrošnja goriva 1,1 l/100 km, ponderirane emisije CO₂ 29 g/km, ponderirana potrošnja struje
    25,4 kWh/100 km

    S-klasa 560 e Limuzina

    S 560 e

    S-klasa ponovno je pokazala put: prvi model u kojem su debitirale sve komponente sadašnje, treće generacije plug-in hibrida bio je Mercedes-Benz S 560 e.

    S-klasa 560 e Limuzina: ponderirana potrošnja goriva: 2,6-2,5 l/100 km, ponderirane emisije CO₂: 59-57 g/km, ponderirana potrošnja struje:
    20,3-20,0 kWh/100 km

    Detalji o pogonu EQ Power


    EQ Power – Mercedes-Benzov hibridni pogon.

    Kombinacija električnog i benzinskog motora nudi potpuno nov doživljaj u vožnji. Saznajte više o pojedinim pogonskim komponentama pogona EQ Power.

    Detalji o pogonu EQ Power


    EQ Power – Mercedes-Benzov hibridni pogon.

    Kombinacija električnog i benzinskog motora nudi potpuno nov doživljaj u vožnji. Saznajte više o pojedinim pogonskim komponentama pogona EQ Power.

    Mercedes-Benz EQ Power: plug-in hibridni pogon.

    Utičnica za punjenje

    Visokonaponska litijsko-ionska baterija može se eksterno puniti putem utičnice za punjenje desno u stražnjem odbojniku.

    Zahvaljujući inteligentnom sustavu punjenja u vozilu, bateriju možete napuniti na zidnom punjaču, putem uobičajene utičnice za kućanstvo ili na jednoj od sve proširenijih javnih punionica.

    Litijsko-ionska visokonaponska baterija

    Potpuno napunjena baterija omogućava, ovisno o modelu, više od 30 km vožnje
    isključivo na električni pogon, a time i vožnju bez lokalnih emisija.

    Hibridni mjenjač uključujući električni stroj

    U hibridnoj jedinici serijskog 9-stupanjskog mjenjača 9G-TRONIC potpuno su integrirani elektromotor te dodatna spojka za odvajanje motoraizmeđu električnog i motora s unutarnjim izgaranjem.

    Motor s unutarnjim izgaranjem

    Ovisno o modelu, Otto motori s četiri ili šest cilindara kombiniraju se s hibridnim modulima i baterijama različitih razina snage.

    Snagu motora s unutarnjim izgaranjem prema potrebi dodatno podržava elektromotor – za dodatnu snagu prilikom ubrzavanja. Rezultat su vozne performanse koje ujedinjuju užitak u vožnji i komfor s minimalnom potrošnjom i niskim emisijama.

    Rekuperativni sustav kočenja

    Rekuperacija omogućava regeneraciju energije u fazama potiska i kočenja.

    Najveći potencijal za smanjenje potrošnje kod hibridnih pogona je u maksimalizaciji regeneracije energije u fazama potiska i kočenja. Kad pritisnete papučicu kočnice, prvo će električni stroj preuzeti usporavanje i pritom djelovati kao generator.

    E-klasa 300 e Limuzina: ponderirana potrošnja goriva: 2,1-1,8 l/100 km, ponderirane emisije CO₂: 47-41 g/km, ponderirana potrošnja struje: 14,9 kWh/100 km<p>Navedene vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO<sub>2</sub> izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a njemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za osobna vozila (Pkw-EnVKV) u trenutačno vrijedećoj verziji). Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za uspoređivanje različitih tipova vozila. Vrijednosti se razlikuju ovisno o kotačima/gumama. U stvarnim uvjetima vožnje moguća su odstupanja od certificiranih normiranih vrijednosti. Na realne vrijednosti utječe mnoštvo individualnih čimbenika, primjerice individualni način vožnje, uvjeti okoliša i uvjeti na cesti. </p>.


    Punjeni inženjerskim duhom.

    Otkrijte inovativne funkcije koje vožnju vozila EQ Power čine ne samo učinkovitijom, nego i komfornijom.


    Punjeni inženjerskim duhom.

    Otkrijte inovativne funkcije koje vožnju vozila EQ Power čine ne samo učinkovitijom, nego i komfornijom.

    Programi vožnje


    Programi vožnje u plug-in hibridu.

    Bilo da je riječ o komfornom, osobito učinkovitom ili sportskom: ovisno o modelu, na raspolaganju Vam stoji pet programa vožnje.

    Programi vožnje


    Programi vožnje u plug-in hibridu.

    Bilo da je riječ o komfornom, osobito učinkovitom ili sportskom: ovisno o modelu, na raspolaganju Vam stoji pet programa vožnje.

        

    Program vožnje C (Komfort):

    Standardna postavka je odmjereni modus Komfort umjerene potrošnje.

    Program vožnje S (Sport):

    Veća agilnost i dinamika sa sportski tvrđim namještanjem upravljanja i podvozja (uz AIRMATIC), spontanija reakcija motora na dodavanje brzine te izmijenjena vremena prebacivanja stupnjeva prijenosa (uz 7G-TRONIC PLUS).

    Program vožnje S+ (Sport Plus):

    U modusu Sport Plus možete u kombinaciji s ovjesom AIRMATIC dodatno povećati sportski karakter. Podvozje i pogonski sklop usklađeni su još dinamičnije; funkcija ECO Start Stop se deaktivira.

    Program vožnje E (Economy):

    Usklađenost na što nižu potrošnju goriva staloženom brzinom reakcije motora, ranim vremenima prebacivanja stupnjeva prijenosa (uz 7G-TRONIC PLUS) i modificiranom snagom grijanja sjedala, grijanja stražnjeg stakla i klima-uređaja. Program u kombinaciji s hibridnom tehnologijom podržava takozvanu „vožnju u praznom hodu“ i „vožnju u praznom hodu +“: kad vozač otpušta papučicu gasa, vozilo koristi vlastitu kinetičku energiju i „klizi“ cestom štedeći gorivo.

    Program vožnje I (Individual):

    vozaču nudi mogućnost potpuno po želji kombinirati karakteristike upravljanja, pogonskog sklopa i podvozja – od učinkovitog, preko komfornog, sve do sportskog. Odabir je jednostavan i komforan putem izbornika za konfiguraciju u glavnoj jedinici.

    U unaprijed konfiguriranim programima vožnje također je moguće individualno prilagoditi pojedine parametre, poput funkcije ECO Start Stop ili postavke razine vozila. Prilikom promjene programa vožnje vraćaju se pohranjene postavke odgovarajućeg modusa.

    Režimi vožnje


    Režimi vožnje u plug-in hibridu.

    Režimi vožnje


    Režimi vožnje u plug-in hibridu.

    Odabrani režim vožnje prikazuje se u kombiniranom instrumentu plug-in hibrida.

    Inteligentan sustav upravljanja pogonom samostalno odabire idealnu kombinaciju motora s unutarnjim izgaranjem i električnog stroja za što učinkovitiju uporabu energije i dometa. Tko želi, može i sam mijenjati režime vožnje.

    Ovisno o programu vožnje, na raspolaganju stoje četiri režima vožnje:

    Hibrid: sve funkcije hibrida, poput električnog pogona, potiska i rekuperacije dostupne su i koriste se, ovisno o situaciji u vožnji i dionici, s automatskom prilagodbom optimalne potrošnje.

    E-MODE: služi za isključivo električnu vožnju – na primjer u centru grada ili kad je litijsko-ionska visokonaponska baterija dovoljno napunjena za preostalu dionicu puta.

    E-SAVE: razina napunjenosti litijsko-ionske visokonaponske baterije ostaje očuvana – za kasniju vožnju na isključivo električni pogon. Električni pogon je zbog toga samo ograničeno dostupan.

    CHARGE: služi za punjenje litijsko-ionske visokonaponske baterije putem motora s unutarnjim izgaranjem tijekom vožnje. Pritom se ne može koristiti električni pogon.

    Pogonska strategija koja se temelji na dionici puta


    Anticipativno na putu.

    Pogonska strategija koja se temelji na dionici puta


    Anticipativno na putu.

    Pogonska strategija koja se temelji na dionici obuhvatno i istodobno nenametljivo Vas podržava u najučinkovitijem načinu vožnje. Preuzima od Vas brigu o optimalnom slijedu različitih režima vožnje, koristeći podatke navigacijskog sustava COMAND Online. Nakon što unesete odredište, sustav upravlja punjenjem i pražnjenjem litijsko-ionske visokonaponske baterije za optimalno korištenje energije na cijeloj dionici.

    Na taj način omogućava, na primjer, stizanje do gradova sa što punijom baterijom da biste u vožnji sa čestim zaustavljanjem i kretanjem mogli voziti učinkovito i često električnim pogonom. Pogonska strategija koja se temelji na dionici puta izvan gradova omogućava optimalnu prilagodbu razine napunjenosti litijsko-ionske visokonaponske baterije preostalim dijelovima dionice.

    Haptička papučica gasa


    Osjetno učinkovitija vožnja.

    Haptička papučica gasa


    Osjetno učinkovitija vožnja.

    Haptička papučica gasa olakšava promjenu režima vožnje: kad tijekom vožnje na električni pogon u modusu E-MODE osjetite taktilni povratni impuls u papučici gasa, iskoristili ste maksimalno raspoloživu snagu električne vožnje. Ubrzavate li i dalje, uključit će se motor s unutarnjim izgaranjem. Dvostrukim impulsom sustav pomoći ECO signalizira da biste u konkretnoj situaciji u vožnji trebali maknuti nogu s papučice gasa da biste isključili motor s unutarnjim izgaranjem.

    Rekuperacija i vožnja u praznom hodu


    Onaj tko koči, dobiva: energiju.

    Veći električni doseg zahvaljujući rekuperaciji: pri usporavanju oduzimanjem gasa (modus kretanja bez gasa) i kočenjem elektromotor radi kao generator i stvara kočni moment na kotačima. Pritom dobivena električna energija vraća se u bateriju i time povećava njezinu razinu napunjenosti.

    Rekuperacija i vožnja u praznom hodu


    Onaj tko koči, dobiva: energiju.

    Veći električni doseg zahvaljujući rekuperaciji: pri usporavanju oduzimanjem gasa (modus kretanja bez gasa) i kočenjem elektromotor radi kao generator i stvara kočni moment na kotačima. Pritom dobivena električna energija vraća se u bateriju i time povećava njezinu razinu napunjenosti.

    Na raspolaganju stoje sljedeća četiri stupnja rekuperacije:

    D+: vožnja u praznom hodu, bez rekuperacije
    D: umjerena rekuperacija
    D–: visoki stupanj rekuperacije
    DAuto: rekuperacija ovisna o situaciji u prometu

    Za dodatnu uštedu energije motor se u takozvanoj vožnji u praznom hodu potpuno isključuje i otpaja. Vozilo se nastavlja kotrljati bez gubitaka motora s unutarnjim izgaranjem uslijed otpora.

    Na multimedijskom zaslonu prikazuje se protok energije u plug-in hibridnom vozilu.

    Osobito učinkovitu regeneraciju energije, a time i povećanje dometa, omogućava dodatna oprema s radarom podržanim rekuperativnim sustavom kočenja. Sustav koristi podatke radarske senzorike sustava COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS da bi prema potrebi povećao rekuperaciju, a time i usporavanje, ili ih smanjio na nulu.