EQ Power:

Mercedes-Benzovi

plug-in hibridi.

Nova dinamika, učinkovitost i doseg za sve segmente vozila.

Sasvim jednostavno objašnjenje tehnologije


Tako funkcionira plug-in hibrid.

Pogonske komponente: inovativna tehnologija u inteligentnoj interakciji za veću učinkovitost.

Sasvim jednostavno objašnjenje tehnologije


Tako funkcionira plug-in hibrid.

Pogonske komponente: inovativna tehnologija u inteligentnoj interakciji za veću učinkovitost.

Plug-in punjenje
Plug-in hibrid se u načelu može puniti na svakoj utičnici za kućanstvo. Međutim, znatno bržu varijantu uvijek predstavlja Mercedes-Benzov zidni punjač.

Tako vozilo u vrlo kratkom roku ponovno može postići puni električni doseg. Ako trenutačno niste kod kuće, na javnim stanicama za punjenje također možete „točiti” struju u vozilo.

Litijsko-ionska visokonaponska baterija
Kao spremnik električne energije koristi se litijsko-ionska visokonaponska baterija koja se može napuniti na eksternom izvoru električne energije.

Taj tip baterije spaja veliku gustoću energije i veliku dugovječnost, a istodobno joj je potreban relativno mali prostor. Puni se na utičnici za punjenje u bočnoj stijeni ili u stražnjem odbojniku vozila.

Mjenjač uključujući elektromotor

Elektromotor se može koristiti i kao motor i kao generator. Ako se koristi kao motor, služi za pogon, a u modusu kretanja bez gasa i prilikom kočenja regenerira se električna energija te se koristi za punjenje litijsko-ionske baterije.

Elektromotor već prilikom kretanja može na raspolaganje staviti svoj maksimalni okretni moment i omogućava osobito snažno ubrzanje iz stanja mirovanja. Visokoučinkoviti pretvarač okretnog momenta nudi uobičajeno visok stupanj komfora prilikom kretanja u hibridnom načinu vožnje.

Rekuperativni sustav kočenja
Kod rekuperacije se kinetička energija pretvara u električnu za djelomičnu regeneraciju kočne energije u modusu kretanja bez gasa.  

Ta se energija može pohraniti u litijsko-ionsku bateriju te se elektromotor kasnije ponovno koristi za pogon i dodatna trošila u vozilu (npr. klima-uređaj).

Motor s unutarnjim izgaranjem
Ovisno o modelu, snažni Ottovi ili dizelski motori kombiniraju se s hibridnim modulima i baterijama različitih razina snage.

Snagu motora s unutarnjim izgaranjem prema potrebi dodatno podržava elektromotor – za dodatnu snagu prilikom ubrzavanja. Rezultat su vozne performanse koje ujedinjuju užitak u vožnji i komfor sa smanjenom potrošnjom i nižim lokalnim emisijama.

Učinkovitost i potrošnja


Veći doseg. Veća snaga. Manja potrošnja.

Učinkovitost i potrošnja


Veći doseg. Veća snaga. Manja potrošnja.

    Maksimalna fleksibilnost zahvaljujući električnom pogonu i pogonu na motor s unutarnjim izgaranjem.

    Na prikazu je Mercedes-Benz GLA s prednje strane.

    Snaga modela EQ Power njihova je svestranost. Spajaju gotovo nečujnu gradsku električnu vožnju bez lokalnih emisija s fleksibilnošću i neovisnošću motora s unutarnjim izgaranjem na duge staze.

    Vožnja bez lokalnih emisija.

    Na prikazu je Mercedes-Benz CLA Coupé iz gornje nakošene perspektive.

    Plug-in hibridi važna su prekretnica na putu do vožnje bez emisija. Mercedes-Benz planski nastavlja razvoj svojih modela EQ Power u smjeru većeg električnog dosega kako bi u svim segmentima imao uvjerljivu ponudu za vožnju bez lokalnih emisija na svakodnevnim rutama.

    Inteligentna pogonska strategija s rekuperacijom.

    Na prikazu je Mercedes-Benz B-klasa iz stražnje nakošene perspektive.

    Inteligentna pogonska strategija koja se temelji na dionici puta predviđa električni način vožnje za najfunkcionalnije svladavanje pojedinih dionica. Među ostalim uzima u obzir navigacijske podatke, topografiju, ograničenja brzine i stanje u prometu na cijeloj ruti. Sustav pomoći za ekološku vožnju pomaže vozaču pri uštedi energije.

    Smanjena potrošnja ciljanim punjenjem.

    Na prikazu je Mercedes-Benz S-klasa s bočne strane.

    Zahvaljujući električnom dosegu novih modela Mercedes-Benz plug-in hibrid, oni se u gradu mogu koristiti pretežno u električnom modusu i tako smanjiti vrijednosti potrošnje. Što češće punite vozilo i svjesno koristite inteligentnu pogonsku strategiju s rekuperacijom, to ćete dulje voziti na električni pogon i tako smanjiti potrošnju svog vozila.

    Dizelski plug-in hibrid.

    Na slici je izbliza prikazana tipska oznaka modela Mercedes-Benz GLE 350 de.

    Najmodernija dizelska tehnologija spaja se s hibridnim pogonom najnovije generacije. Mobilnost bez lokalnih emisija postaje emocionalni doživljaj koji prate visok stupanj učinkovitosti, izvanredan komfor u vožnji te zadivljujući doseg dizelskog motora. A s punjačem u vozilu snaga napajanja se udvostručuje.

    GLE 350 de 4MATIC: ponderirana potrošnja goriva 1,3-1,1 l/100 km, ponderirane emisije CO2 34-29 g/km, ponderirana potrošnja struje 28,7-25,4 kWh/100 km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

    Komforna dinamika vožnje


    Došlo je vrijeme za nova iskustva: emociju i inteligenciju.

    Komforna dinamika vožnje


    Došlo je vrijeme za nova iskustva: emociju i inteligenciju.

      Dinamičan osjećaj u vožnji.

      Na prikazu je Mercedes-Benz C-klasa iz prednje nakošene perspektive.

      Doživite osjećaj električne vožnje s neposrednom brzinom reakcije i najvećim okretnim momentom već od samog početka. Odmah ćete se naviknuti na tu novu dinamiku i više nećete moći bez nje. A najkasnije kad prilikom ubrzavanja istodobno osjetite snagu dvaju srca.

      Uobičajena pouzdanost.

      Na prikazu je Mercedes-Benz A-klasa iz prednje nakošene perspektive.

      EQ Power za pogon naših plug-in hibrida ujedinjuje najbolje iz svijeta pogona na motor s unutarnjim izgaranjem i električnog pogona. Zahvaljujući inteligentnoj interakciji tehničkih komponenti u kombinaciji sa sigurnošću tipičnom za Mercedes-Benz, sva vozila udovoljavaju našem zahtjevu: najbolje ili ništa.

      Nečujna električna vožnja.

      Na prikazu je Mercedes-Benz A-klasa Limuzina iz stražnje nakošene perspektive.

      Uživajte u novom osjećaju u gotovo nečujnoj vožnji sa spontanim, snažnim ubrzanjem. Opušteno krenite u dan vozeći isključivo na električni pogon bez buke motora.

      Serijska klimatizacija prije pokretanja motora koja se može kontrolirati putem aplikacije.

      Na prikazu je vizualizacija klimatizacije prije pokretanja motora putem aplikacije.

      Uživajte u ugodnoj klimi već prilikom ulaska u vozilo. U tu svrhu unaprijed namjestite vrijeme i temperaturu zraka u vozilu, a ovisno o opremi i sjedala – putem usluge Mercedes me ili glavne jedinice. Ako istodobno punite vozilo, performanse baterije ostaju sačuvane na početku vožnje.

      Manje intervencija kočenja zahvaljujući inteligentnoj rekuperaciji.

      Na slici je prikaz protoka energije na multimedijskom zaslonu modela Mercedes-Benz GLE.

      Svakim kočenjem povećavate svoj električni doseg. Tijekom potiska ili kočenja kinetička se energija pretvara u električnu i koristi za punjenje baterije (rekuperacija). Inteligentna pogonska strategija pojačanjem rekuperacije podržava usporavanje u situacijama u prometu u kojima je potrebno kočiti.

      Doseg i punjenje


      Mnogi putevi vode do struje – mogućnosti punjenja.

      Doseg i punjenje


      Mnogi putevi vode do struje – mogućnosti punjenja.

        Pregled svih mogućnosti punjenja.

        Na prikazu je Mercedes-Benz E-klasa iz prednje nakošene perspektive.

        Plug-in hibridi mogu se puniti na svakoj utičnici za kućanstvo. Međutim, kao brža varijanta preporučuje se Mercedes-Benzov zidni punjač. Tako vozilo u vrlo kratkom roku ponovno može postići puni električni doseg. Na putu javne stanice za punjenje nude mogućnost „točenja” struje.

        Električni i konvencionalni doseg.

        Na prikazu je digitalni kombinirani instrument modela Mercedes-Benz GLE.

        Optimalna kombinacija električnog i konvencionalnog dosega postiže se inteligentnom pogonskom strategijom koja se temelji na dionici puta. Ovisno o situaciji u vožnji, ona odabire električni ili konvencionalni pogon, omogućavajući najbolju učinkovitost. Među ostalim uzima u obzir navigacijske podatke i podatke o prometu te zadane brzine na cijeloj ruti.

        Čimbenici koji utječu na doseg.

        Na prikazu je Mercedes-Benz C-klasa s bočne strane.

        Električni doseg do pokretanja motora s unutarnjim izgaranjem različit je ovisno o ponašanju u vožnji, profilu dionice i okolišnim uvjetima. Tu se ubrajaju vožnja koja predviđa situacije u vožnji s prikazom ECO Score, rekuperacija temeljena na radaru i funkcija vožnje u praznom hodu. Dodatna trošila (npr. klima-uređaj) također utječu na doseg.

        Punjenje na zidnom punjaču i Mercedes me Charge.

        Na prikazu je Mercedes-Benzov zidni punjač Home.

        Mercedes-Benzov zidni punjač Home je stanica koja omogućava osobito brzo, sigurno i komforno punjenje kod kuće dok uz Mercedes me Charge diljem Europe na putu dobivate pristup mnoštvu javnih stanica za punjenje koje se nalaze, primjerice, u trgovačkim centrima ili na odmorištima.

        Pregled modela


        Svi trenutačno dostupni modeli Mercedes-Benz plug-in hibrid.

        Pregled modela


        Svi trenutačno dostupni modeli Mercedes-Benz plug-in hibrid.

          Mercedes-Benz A-klasa Limuzina

          Na prikazu je Mercedes-Benz A-klasa Limuzina.

          Snažna i učinkovita: tehnologija plug-in hibrida kombinira prednosti 4-cilindarskog motora s prednostima električne mobilnosti. Tako A 250 e oduševljava malom potrošnjom goriva u sportskom načinu vožnje i sistemskom snagom od 160 kW (218 KS) te najvećim okretnim momentom od 450 Nm.

           

          A-klasa 250 e Limuzina: ponderirana potrošnja goriva 1,5-1,4 l/100 km, ponderirane emisije CO2 35-31 g/km, ponderirana potrošnja struje 15,2-14,6 kWh/100 km

          Mercedes-Benz C-klasa Limuzina

          Na prikazu je Mercedes-Benz C-klasa Limuzina.

          C-klasa Limuzina nudi poseban izbor modela plug-in hibrid jer je EQ Power dostupan u kombinaciji s dizelskim ili Otto motorom. Sistemska snaga u modelu C 300 de iznosi 225 kW<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> (306 KS), a u modelu C 300 e 235 kW<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> (320 KS). Najveći okretni moment u oba je modela 700 Nm<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p>.

           

          C-klasa 300 de Limuzina: ponderirana potrošnja goriva 1,6-1,2 l/100 km, ponderirane emisije CO2 42-35 g/km, ponderirana potrošnja struje 15,8-15,0 kWh/100 km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>
          C-klasa 300 e Limuzina: ponderirana potrošnja goriva 2,0-1,8 l/100 km, ponderirane emisije CO2 47-41 g/km, ponderirana potrošnja struje 15,6-14,3 kWh/100 km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>
          C-klasa 300 e 4MATIC Limuzina: ponderirana potrošnja goriva 2,3-1,9 l/100 km, ponderirane emisije CO2 52-43 g/km, ponderirana potrošnja struje 16,2-14,5 kWh/100 km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

           

          Mercedes-Benz E-klasa Limuzina

          Na prikazu je Mercedes-Benz E-klasa Limuzina.

          Modeli plug-in hibrid E-klase osmišljeni su za vozače koji provode mnogo vremena za upravljačem i kojima je komfor na dugim putovanjima izuzetno važan, a usto im je dostupno i veliko vučno opterećenje. U središtima gradova EQ Power u Vašoj E-klasi omogućava i vožnju bez dodatnih emisija. U tu je svrhu na raspolaganju sistemska snaga od 225 kW<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> (306 KS) u modelu E 300 de odnosno 235 kW<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> (320 KS) u modelu E 300 e.

           

          E-klasa 300 de Limuzina: ponderirana potrošnja goriva 1,5 l/100 km, ponderirane emisije CO2 39 g/km, ponderirana potrošnja struje 16,3-16,3 kWh/100 km
          E-klasa 300 e Limuzina: ponderirana potrošnja goriva 2,1-1,7 l/100 km, ponderirane emisije CO2 47-38 g/km, ponderirana potrošnja struje 14,3-13,8 kWh/100 km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

          Mercedes-Benz A-klasa Kompaktna limuzina

          Na prikazu je Mercedes-Benz A-klasa Kompaktna limuzina.

          Aktualna generacija modela Mercedes-Benz A-klase u mnogim je područjima usmjerena na budućnost. Očiti primjer za to je plug-in hibrid treće generacije. Kod modela A 250 e u središtu je užitak u električnoj vožnji i pogodnost za svakodnevnu primjenu što jasno pokazuje električni doseg od 74-77 km (NEDC).

           

          A-klasa 250 e Kompaktna limuzina: ponderirana potrošnja goriva 1,6-1,4 l/100 km, ponderirane emisije CO2 36-32 g/km, ponderirana potrošnja struje 15,4-14,7 kWh/100 km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

          Mercedes-Benz B-klasa Sports Tourer

          Na prikazu je Mercedes-Benz B-klasa Sports Tourer.

          B 250 e kao sportsko kompaktno vozilo za obitelj također koristi tehnologiju plug-in hibrida treće generacije. Sistemska snaga od 160 kW<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> (218 KS) i sistemski okretni moment od 450 Nm<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> pritom omogućavaju veliki užitak u svakodnevnoj vožnji. Međutim, električni doseg od 70-77 km (NEDC) također postavlja mjerila u segmentu.

           

          B-klasa 250 e Sports Tourer: ponderirana potrošnja goriva 1,6-1,4 l/100 km, ponderirane emisije CO2 36-32 g/km, ponderirana potrošnja struje 15,4-14,7 kWh/100 km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

          Mercedes-Benz C-klasa Karavan

          Na prikazu je Mercedes-Benz C-klasa Karavan.

          S modelima C 300 de snage 225 kW<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> (306 KS) i C 300 e snage 235 kW<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> (320 KS) te odgovarajućim sistemskim okretnim momentom od 700 Nm, za C-klasu Karavan kao plug-in hibrid možete birati između dva motora. Oba modela oduševljavaju dinamikom i obujmom prtljažnika i do 1335 litara, ali i kao vučna vozila.

           

          C-klasa 300 de Karavan: ponderirana potrošnja goriva 1,6-1,4 l/100 km, ponderirane emisije CO2 43-37 g/km, ponderirana potrošnja struje 16,1-15,2 kWh/100 km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>
          C-klasa 300 e Karavan: ponderirana potrošnja goriva 2,2-1,9 l/100 km, ponderirane emisije CO2 50-44 g/km, ponderirana potrošnja struje 16,3-14,9 kWh/100 km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

          Mercedes-Benz E-klasa Karavan

          Na prikazu je Mercedes-Benz E-klasa Karavan.

          E 300 de kao karavan sistemske snage od 225 kW<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> (306 KS) osobito je štedljiv i ekonomičan, a istodobno udoban i prostran. To ga čini idealnim vozilom za duga putovanja čemu u prilog govori i doseg veći od 1000 km (u kombinaciji sa spremnikom od 60 litara u dodatnoj opremi).

           

          E-klasa 300 de Karavan: ponderirana potrošnja goriva 1,6 l/100 km, ponderirane emisije CO2 42 g/km, ponderirana potrošnja struje 18,2 kWh/100 km
          E-klasa 300 e Karavan: ponderirana potrošnja goriva 1,7 l/100 km, ponderirane emisije CO2 44 g/km, ponderirana potrošnja struje 16,6 kWh/100 km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

          Mercedes-Benz GLC SUV

          Na prikazu je Mercedes-Benz GLC SUV.

          GLC 300 e 4MATIC kao premium SUV vozilo svestrane primjene osvaja komforom, funkcionalnošću i agilnošću. Zahvaljujući sistemskoj snazi od 235 kW<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> (320 KS), sistemskom okretnom momentu od 700 Nm<p>Podaci o nazivnoj snazi i nazivnom okretnom momentu sukladno Uredbi (EZ) br. 715/2007 u trenutačno vrijedećoj verziji.</p> i električnom dosegu od 46-49 km (NEDC), predodređen je za raznolike zadatke na kratkim i dugim stazama.

           

          GLC 300 e 4MATIC: ponderirana potrošnja goriva 2,4-2,2 l/100 km, ponderirane emisije CO2 56-50 g/km, ponderirana potrošnja struje 16,7-16,5 kWh/100 km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

          Mercedes-Benz GLC Coupé

          Na prikazu je Mercedes-Benz GLC Coupé.

          GLC 300 e 4MATIC Coupé kao Sport Utility Coupé modela GLC SUV također se može koristiti na razne načine i naglašava svoj sportski karakter dojmljivom kombinacijom dizajna SUV-a i kupea. Identičnom sistemskom snagom i električnim dosegom od 46-50 km (NEDC) prikladan je za sva područja primjene.

           

          GLC 300 e 4MATIC Coupé: ponderirana potrošnja goriva 2,5-2,2 l/100 km, ponderirane emisije CO2 57-49 g/km, ponderirana potrošnja struje 16,7-16,5 kWh/100 km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

          Mercedes-Benz GLE SUV

          Na prikazu je Mercedes-Benz GLE SUV.

          Kao najveći članovi obitelji EQ Power, GLE 350 de 4MATIC i GLE 350 e 4MATIC osobito profitiraju od najnovije tehnologije. Značajni su električni doseg veći od 100 km zahvaljujući većoj bateriji i brže punjenje na putu te još izraženiji doživljaj vožnje električnog vozila.

          GLE 350 de 4MATIC: ponderirana potrošnja goriva 1,3-1,1 l/100 km, ponderirane emisije CO2 34-29 g/km, ponderirana potrošnja struje 28,7-25,4 kWh/100 km
          GLE 350 e 4MATIC: ponderirana potrošnja goriva 1,5 l/100 km, ponderirane emisije CO2 36 g/km, ponderirana potrošnja struje 27,2-26,8 kWh/100 km<p>Navedene vrijednosti izračunate su pomoću propisanog mjernog postupka. To su „izmjerene vrijednosti CO<sub>2</sub> koje su dobivene ispitivanjem vozila u skladu s NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 Provedbene uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na temelju tih vrijednosti. Potrošnja struje izračunata je na temelju Uredbe 692/2008/EZ.</p>

          Obrazac za kontakt


          Što još možemo napraviti za Vas?

          Ovdje podijelite s nama svoja pitanja, želje i prijedloge.

          Obrazac za kontakt


          Što još možemo napraviti za Vas?

          Ovdje podijelite s nama svoja pitanja, želje i prijedloge.