Gorivni članak
„F-Cell”.

Saznajte više o alternativnim pogonskim tehnologijama.

Električni pogon s gorivnim člancima


Kako funkcionira gorivni članak „F-Cell”

Električni pogon s gorivnim člancima


Kako funkcionira gorivni članak „F-Cell”

Moderni automobil s gorivnim člancima pogonjen je električnom energijom koja se dobiva iz vodika pomoću gorivnih članaka. Mercedes-Benzovi automobili na vodik usmjereni su prema budućnosti jer ne stvaraju emisije CO₂ ni lokalne emisije štetnih tvari.
Pritom GLC F-CELL kombinira ekološki pogon s gorivnim člancima s dodatnom litijsko-ionskom baterijom koja se može jednostavno puniti pomoću tehnologije plug-in. Stoga duge dionice i kratko vrijeme punjenja ne predstavljaju problem za SUV.

Mercedes-Benz predstavlja GLC F-CELL


Mercedes-Benz GLC F-CELL.

Mercedes-Benz predstavlja GLC F-CELL


Mercedes-Benz GLC F-CELL.

Novi GLC F-CELL.
Novi GLC F-CELL.

Mercedes-Benz modelom GLC F-CELL predstavlja sljedeću prekretnicu na putu prema vožnji bez emisija. Najnoviji električni model iz Mercedes-Benzove obitelji elektrificira dvaput jer po prvi put u svijetu u plug-in hibridu kombinira inovativnu tehnologiju gorivnih članaka i tehnologiju baterije: čista električna varijanta omiljenog modela SUV će osim vodika „točiti” i struju. Inteligentna kombinacija baterije i gorivnog članka te kratkih vremena punjenja pretvaraju GLC F-CELL u električnog pratitelja na dugim stazama prikladnog za svakodnevnu upotrebu.

Potrošnja vodika, prosjek: 0,34 kg/100 km; emisije CO2, prosjek: 0 g/km; potrošnja struje, prosjek: 13,7 kWh/100 km

* Mjerenje u prisutnosti stručne osobe iz stanice za tehnički pregled (TÜV).

Električni pogon s gorivnim člancima


Kako od vodika stvaramo gorivo budućnosti.

Kombinacija tehnologije gorivnih članaka i baterije omogućava vožnju bez lokalnih emisija uz punjenje koje traje samo nekoliko minuta. Saznajte više o pojedinim pogonskim komponentama u modelu GLC F-CELL.

Električni pogon s gorivnim člancima


Kako od vodika stvaramo gorivo budućnosti.

Kombinacija tehnologije gorivnih članaka i baterije omogućava vožnju bez lokalnih emisija uz punjenje koje traje samo nekoliko minuta. Saznajte više o pojedinim pogonskim komponentama u modelu GLC F-CELL.

Utičnica za punjenje

Litijsko-ionska baterija se kao dodatni izvor energije može puniti eksterno pomoću tehnologije plug-in na utičnici za punjenje desno u stražnjem odbojniku.

Visokonaponska litijsko-ionska baterija

Visokonaponska litijsko-ionska baterija ima bruto kapacitet 13,5 kWh i uz gorivni članak služi kao dodatni izvor energije za elektromotor.

Inteligentna kombinacija sustava gorivnih članaka i baterije osigurava optimiranje učinkovitosti i komfora.

Nastavci za punjenje H2

Zahvaljujući tehnologiji punjenja na 700 bara, GLC F-CELL će na punionici vodika ukupnu količinu vodika natočiti unutar tri minute.

Jednim punjenjem spremnika GLC F-CELL dobit će dovoljno energije za domet i do 430 km[2]. Vozač modela F-CELL dodatno profitira dometom i do 51[2] km iz litijsko-ionske baterije.

Spremnici za vodik

Dva spremnika obložena karbonskim vlaknima ugrađena u pod vozila mogu primiti otprilike 4,4 kg vodika.

Zahvaljujući tehnologiji punjenja na 700 bara koja je standard u cijelom svijetu, zaliha vodika napuni se za samo tri minute. Dakle, postupak točenja vremenski je jednak onome kod automobila s motorom s unutarnjim izgaranjem.

Pogonski sustav s gorivnim člancima

Energija iz gorivnog članka: jednostavno načelo s maksimalnim stupnjem učinkovitosti.

Mercedes-Benz GLC F-CELL po prvi put kombinira tehnologiju gorivnih članaka i baterije u plug-in hibrid.

GLC F-CELL: potrošnja vodika, prosjek: 0,34 kg/100 km; emisije CO₂, prosjek: 0 g/km; potrošnja struje, prosjek: 13,7 kWh/100 km.(2)